2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

aankoop bx 1.6 tzi automaat van b-iks
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 18 januari 2008 08:46 PM
  [ # 16 ]
XBXG schreef:

Wat ongelooflijk zonde van je BX type 1.  Crying or Very sad  Crying or Very sad
Je hebt er dan wel een bijzonder mooie BX voor terug, maar ik kan me voorstellen dat je dat schitterende dashboard van de type 1 wel zult missen.

Volgens mij doet ie die auto niet weg hoor…

Want dan zou die denk ik geen ads. gaan plaatsen voor een andere voorbumper Wink

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 18 januari 2008 08:49 PM
  [ # 17 ]

“Sinds mijn Bx1.4 basis in de prak is gereden, ben ik al op zoek naar een andere. “

Ik weet niet wat ik daaronder moet verstaan…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 18 januari 2008 08:51 PM
  [ # 18 ]
karel schreef:

“Sinds mijn Bx1.4 basis in de prak is gereden, ben ik al op zoek naar een andere. “

Oh…?

Nou ja, we zullen het zo wel horen van hem, denk ik Wink

Er staat zowel op MP als hier een advertentie voor een nieuwe bumper

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 18 januari 2008 08:52 PM
  [ # 19 ]
karel schreef:

Dit lijkt idd meer op een parkeerdeukje.

Profiel  

jilles
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42

Gepost: 18 januari 2008 09:28 PM
  [ # 20 ]

Ik weet nog niet of ik de wagen ga houden, maar ik kan niet zonder vervoer i.v.m. continudiensten.

ik heb echt een behoorlijke aanrijding gehad,de BX is ook wat ontzet,  ik reed er opel astra in ieder geval mee total loss. Ik reed ik op een voorrangsweg, en de man in de Astra wilde die weg oversteken, hij dacht dat hij voorrang had. Gelukkig heb ik dankzij Garage L’est in Vlaardingen, waar ik de wagen heb gebracht voor de schadeexpertise, een goede schadeuitkering gekregen.
Maar ja de wagen is wel verziekt, hij was helemaal origineel, nagenoeg schade en roestvrij.Hier staan nog wat foto’s zo als hij was.

http://www.j-van-den-doel.speedlinq.nl/citroenbx/ 

Meer foto’s van de schade:

De deur kan nog net langs het zijscherm open. en de motorkap loopt aan op het roostertje erboven.

De wagen moet gericht worden om de motorkap en het zijscherm weer netjes er op te krijgen.

1.4E 1985

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten

Gepost: 18 januari 2008 09:31 PM
  [ # 21 ]
Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 18 januari 2008 09:46 PM
  [ # 22 ]

Ik wil niet je 16 TZI-topic vervuilen, maar ik zie nu pas welke beige BX 14 type 1 dat was!!!  Shocked  Shocked
Eén van ‘s lands mooiste BX’en, als je het mij vraagt. Ik hoop dat je er alles aan doet om deze auto van de sloop te redden, want hij is echt waanzinnig mooi.  love1

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten

Gepost: 18 januari 2008 09:52 PM
  [ # 23 ]

Heb nou ook net al die foto’s bekeken.

Echt een mooie Bix.  love6

Ook met van die mooie C-stijl stickers Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 18 januari 2008 10:04 PM
  [ # 24 ]

Sja, de TZI is ook werkelijk schitterend inderdaad.

Maar wat betreft die 14. Goed, het binnenspatbord heeft best een dreun gehad, bumper, voorscherm, motorkap en koplampen zullen vervangen moeten worden. En dan wellicht aan een kant een nieuw koplampfront erin lassen. Ongetwijfeld wel goed voor een euro of 2500 als je het offcieel laat taxeren. Maar met wat slooponderdelen en wat minder profi uitdeukwerk heb je em in een middag weer rijdend.

Profiel  

jilles
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42

Gepost: 18 januari 2008 10:24 PM
  [ # 25 ]
BasisBIX schreef:

Dat vond ik ook al toen ik hem kocht, ik kreeg er allemaal papieren erbij om aan te tonen dat de kilometer stand origineel was (95000), eerste eigenaar enz. Very Happy
Maar of ik hem nu nog ga houden weet ik echt niet, ik laat hem wel richten, en zet er nieuwe delen op.
Dan zie ik het wel, ik ben bang dat als ik alleen de motorkap en het zijscherm laat spuiten, met kleur verschil blijf zitten. Sad 
Misschien iemand ervaring mee?

1.4E 1985

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten

Gepost: 18 januari 2008 10:25 PM
  [ # 26 ]
jilles schreef:
BasisBIX schreef:

Dat vond ik ook al toen ik hem kocht, ik kreeg er allemaal papieren erbij om aan te tonen dat de kilometer stand origineel was (95000), eerste eigenaar enz. Very Happy
Maar of ik hem nu nog ga houden weet ik echt niet, ik laat hem wel richten, en zet er nieuwe delen op.
Dan zie ik het wel, ik ben bang dat als ik alleen de motorkap en het zijscherm laat spuiten, met kleur verschil blijf zitten. Sad 
Misschien iemand ervaring mee?

Als je hem professioneel laat spuiten kunnen ze dat wel een beetje uitspuiten geloof ik. Iets verder over de deur enzo Wink

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1505

Gepost: 18 januari 2008 10:34 PM
  [ # 27 ]

Nou, je hebt geen woord te veel gezegd over die 14, wat een prachtig apparaat Cool. Toch vermoed ik dat je met wat geduld het plaatwerk wel moet kunnen vinden, echt zeldzaam is deze kleur niet. McDean had er recentelijk eentje en ook die van Timelezz is voorzien van deze kleur. Nu nog een sloper vinden Razz.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 18 januari 2008 10:34 PM
  [ # 28 ]
BasisBIX schreef:

Als je hem professioneel laat spuiten kunnen ze dat wel een beetje uitspuiten geloof ik. Iets verder over de deur enzo Wink

En wit is een makkelijkere kleur. Bij metalic kleuren wordt het door de blanke lak al een stuk lastiger.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 18 januari 2008 10:37 PM
  [ # 29 ]

Het is geen wit maar Blanc Crémant, als ik het goed zie op de foto’s.

Er staat een BX type 1-sloper in die kleur op sloperij Van der Dam in Oldehorne (Friesland).

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 18 januari 2008 10:40 PM
  [ # 30 ]
XBXG schreef:

Het is geen wit maar Blanc Crémant, als ik het goed zie op de foto’s.

Er staat een BX type 1-sloper in die kleur op sloperij Van der Dam in Oldehorne (Friesland).

Is dit de ex van Martijn van Gink toevallig?

Wit of gecremeerd wit, wat jij wil. Wink Het idee is vooral dat niet metallic lakken eenvoudiger zijn bij te spuiten dan metallic lakken. Voor zover ik kan zien is dit een niet metallic lak zonder blanke lak. toch?

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook