Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
of je inlaatsysteem vliegt eraf
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Ik heb ook wel eens platina vonkjes gebruikt, dan doe je wel ff met zo,n zak vonkjes
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
maar die zullen ook wel erg prijzig zijn dan.
Autofan schreef:maar die zullen ook wel erg prijzig zijn dan.
Sja, voor niks gaat alleen de zon op!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
hebben jullie wel een geprobeerd een paar van die vonkjes op te eten ?
wie weet…steek je er wat van op
je blijft me verbazen.
je blijft me verbazen.
Liever dubbel dan niet he
liever dubbel dan niet he
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
tjsa ik krijg ook zoveel inspiratie van deze .... sprankelende discussie
Voordat ik uitga eet ik er altijd een paar in de hoop dat er dan bij een leuke dame een vonkje overspringt.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Een ding is zeker!
Voor mij nooit NOOIT meer transparante bougievonkjes! ok, het ziet er geinig uit, maar het is me weer duidelijk waarom die meuk uit Japan komt (jajaja goede auto’v vrije slag motoren, roesten enkel na 40 jaar omdat er nooit ene druppel olie uit het blok komt lopen om het chassis te beschermen enz.) maar voor Franse mobielen zijn ze dus NIET bedoelt!
Vorig jaar op aanraden van zo’n jappenvriend van me een doosje gekocht (ziekelijk duur ook nog, ik meen iets van 18 euro per 4 en doosjes met minder dan 50 hadden ze natuurlijk niet) nou het was een puinhoop kan ik je zeggen, de motor viel uit als ik wilde rijden, de motor sloeg aan als ik de deur op slot zette en vermogen had ik totaal niet meer, een en al gestotter en geproest uit dat beestje van me.
de smaak ervan was ook maar zozo, en vonken bij weelderig en wulps vrouwvlees waren ver te vinden. Uiteindelijk heb ik ze nog voor een redelijk prijsje aan een of ander manneke uit emmer-compascuum kunnen verkopen via internet met een alias die ik er speciaal voor verzonnen had, ik heb ook meteen mijn email adres veranderd en een ander telefoonnummer genomen om van verder gezeik af te zijn BAH die rommel laat ik me echt niet meer aansmeren!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Hmm, nooit geweten. Goede info voor de wiki trouwens!
ik gebruik gewoon draadloze vonkjes, niks geen gedoe. Gewoon het doosje in de auto leggen en klaar
Tevens goede anti-diefstal beveiliging
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Goed, ik heb het topic 2 keer doorgelezen en kan echt niet anders dan me afvragen waar het in godsnaam over gaat. Volgens mij is de openingspost weg gehaald ofzo. Het enige wat ik zo kan verzinnen is dat het over bougies gaat. Maar hoe zit het dan met de verschillende kleuren vonkjes?
Ik ben blond, vergeef me.
My other car is a broomstick.