mpostma schreef:jebbers schreef:mpostma schreef:Carnaval? Wa’s da?
Da wiitik ok nie, ken wel de Vastenavend!
Oh, dat was een andere aanduiding voor hetzelfde virus. Maar om de een of andere reden ben ik resistent.
Je bent best welkom om te komen checken of de speciale Bergse variant van het virus die behoorlijk afwijkt van de meeste andere varianten wel door jouw systeem wordt geaccepteerd. Zie ook
Ik denk dat ik mij van harte aanbevolen houd voor 1 van die andere 51 niet gevaarlijke weekenden in het jaar.
Xenomorph schreef:Count me in, kzal ook wel een beetje komen filmen, als niemand er iets op tegen heeft
Nee zeker niks op tegen.
kunnen we zover van huis nog een xm aanschouwen uit de buurtgemeente
Totaal aantal Berichten: 132
- C5 1.8 16V Ligne Business
Ik kom ook.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Is het misschien een idee voor de mensen die vanuit het noorden komen om te verzamelen in het midden van Nederland (bijvoorbeeld in de buurt van Hilversum ) en dan met zijn allen door te rijden?
Eveneens ben ik tevens ook.
Wij, de commissie, willen jullie even attent maken op het volgende topic:
Misschien nog een extra motivatie om deze meeting te bezoeken!!
We hopen dat het bij jullie in de smaak zal vallen!!
Xsara Coupe
knäckor schreef:Is het misschien een idee voor de mensen die vanuit het noorden komen om te verzamelen in het midden van Nederland (bijvoorbeeld in de buurt van Hilversum ) en dan met zijn allen door te rijden?
Die parkeerplaats van t AC restaurant bij Nieuwegein is altijd wel een geschikte samenkomplaats. Veel ruimte, bijna iedereen komt daar langs…
Daar vandaan is het vorig jaar iig gebeurd…
Xsara Coupe
Ik ben voor!, kom ik toch langs
ik zie al 45 namen staan op pagina 1, ik heb er nu al zin in
misschien wordt dat wel de rit waarbij de gti op 200.000 km komt, het kan geen toeval zijn
ik heb alvast vrij genomen dus zet mij er ook maar bij
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Zo, dan zijn er al 2 gegadigden om te verzamelen op de parkeerplaats van het AC restaurant bij Nieuwegein, en van daar door te rijden.
Ik doe maar eens een suggestie… 11 uur verzamelen? Vanaf welk tijdstip zijn we eigenlijk welkom in Heusden?
meerijders:
knäckor
MaartenH
Wie nog meer mee wil rijden kan dit lijstje kopieëren en zijn/haar naam toevoegen.
Eveneens ben ik tevens ook.
[list]Ik doe maar eens een suggestie… 11 uur verzamelen? Vanaf welk tijdstip zijn we eigenlijk welkom in Heusden?
meerijders:
knäckor
MaartenH
XBXG[/list:u]
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
dat zijn al 3 bx’en, wat is eigelijk het adres in heusden?
Dat staat in de openingspost.
[list]Industrieweg 12a
5256 PN Heusden[/list:u]
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Dat staat in de openingspost.
[list]Industrieweg 12a
5256 PN Heusden[/list:u]
dat is er dan pas bijgezet, of ik heb heel scheef gelezen
De kogel is door de kerk ... ik kom OOOOOKKK
Eerst FF naar Oostkamp (Brugge) om mijn vrouw af te zetten (die heeft ook altijd wat te doen ) en dan proberen op tijd in nieuwegein te zijn om in kolonne mee te rijden.
@Graddus: Kom je terug met Traxx? Knappe kar.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95