om zondag 27 februari 22.00 zijn een paar veranderingen doorgevoerd. Hieronder een lijstje van de veranderingen
[list]de layout her en der aangepast
banners in de layout verwerkt
een banner mod geinstalleerd
een ‘mijn CFNL’ dropdown waar je dingen van je zelf kunt vinden
[/list:u]
volgens mij was dit het.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
De ‘snelzoeken’ functie rechtsboven heeft nu weinig nut meer, aangezien de Google zoek ‘banner’ beide functies overneemt
Google zoekt minder goed dan snelzoeken anders.
Schijt aan originaliteit.
Dat ziet er strak uit!
idd zeer strak….
mooi overzichtelijk!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
als jullie de zoekfunctie gebruiken voor forum zelf neem je “dit forum” en anders google. daar verdienen we namelijk weer wat mee
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
De banners in de openingsfoto vind ik erg storend/ontsierend !!!! De gehele afbeelding wordt in mijn ogen teniet gedaan.
Jeroen
Ik vind het er allemaal erg fraai uit zien! Het wordt hier steeds beter
Jammer dat ik de hele dag al problemen heb met het forum (ik kan niet komen op de pagina Gespot & Gepost SM en ik kan niet reageren op de Winterfoto’s…. ).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Lelijke Eend schreef:Google zoekt minder goed dan snelzoeken anders.
aha dat zou kunnen ja.. alhoewel je dan weer de link naar citroen-forum.nl er weg zou kunnen halen om verwarring te voorkomen.
(misschien een beetje mierenneuken, maar goed, het is maar een suggestie )
Verder ziet het er allemaal netjes uit, alhoewel ik het eens ben met het commentaar van de mogelijke banner, die te zien zal zijn in de foto op de openingspagina
Als ik in een berichtje kijk in het topic van bx bijvoorbeeld dan geeft ie dit weer: Citroën Forum Index › BX
Wat betekenen de vet gedrukte letters dan?
Voor de rest ziet het er allemaal zeer verfrissend uit hoor!
MVg Joost
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
NoisemakeR schreef:Als ik in een berichtje kijk in het topic van bx bijvoorbeeld dan geeft ie dit weer: Citroën Forum Index › BX
Voor de rest ziet het er allemaal zeer verfrissend uit hoor!MVg Joost
waar zie je dat precies? ik heb het nog niet ondekt namelijk
NoisemakeR schreef:Als ik in een berichtje kijk in het topic van bx bijvoorbeeld dan geeft ie dit weer: Citroën Forum Index › BX
Voor de rest ziet het er allemaal zeer verfrissend uit hoor!MVg Joost
dat is een mooiere vorm van een ‘>’. die gekke code is een andere code dan direct dan in te typen. zo is een spatie bijvoorbeeld . Mozilla Firefox pakt al die codes wel maar Internet Explorer weer niet.
Dus alweer een reden om Mozilla Firefox te gebruiken
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
toniclight schreef:De banners in de openingsfoto vind ik erg storend/ontsierend !!!! De gehele afbeelding wordt in mijn ogen teniet gedaan.
Ben ik het helemaal mee eens. Zonde van de mooie foto’s. Kun je de banner niet in de rode/rood-oranje balken onder de foto plaatsen tussen “Het is nu datum tijd” en “CITROËN-FORUM.NL logo”? Past volgens mij precies en misstaat niet. De adverteerders krijgen hiermee zelfs een mooie opvallende plaats,
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
erik wijngaarden schreef:
waar zie je dat precies? ik heb het nog niet ondekt namelijk
Links boven in beeld.
Vlak onder de banner
ik zie nu ook dat ik me aan moet melden op de home pagina.
En dat dat niet meer direct kan op het forum gedeelte.
Ik melde mij daar altijd aan.
Ik klikte dan op berichten. En dan vroeg die om mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Dit deed ik omdat ik anders niet kon zien welke berichten nieuw waren. Nu ik mij dus aanmeld op de home pagina. En dan door klik naar forum. Dan zie ik niet welke berichten nieuw zijn.
Dan lijkt het dus alsof ik alles gelezen heb terwijl dat niet zo is. Hoe kan dat?
MVg Joost
toniclight schreef:De banners in de openingsfoto vind ik erg storend/ontsierend !!!! De gehele afbeelding wordt in mijn ogen teniet gedaan.
Jeroen
Jip, ben ik het helemaal mee eens.. banners op zich gaan nog wel, maar niet midden over een mooie DS (ofzo) heen..