Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
het is voor het eerst in zeker een jaar dat er een storing is.. in de internet verbinding op zich dan. dat de konijnen kabels doorvreten heeft niet zoveel met multikabel te maken.
Gelukkig maar…..ik ga net over van adsl naar multikabel
- ID/DS D-Super
ja, en dat was op mijn advies geloof ik he.. ops:
- ID/DS D-Super
heb ff gebeld met multikabel…
het schijnt weer te werken, maar ik ben niet thuis. helaas hebben ze alle ip nummer gereset enorme kloothommels !!!!! das best heel erg vervelend.
dat betekend namelijk dat alle plaatjes en bestanden op mijn server van een ander adres zijn voorzien.. ermmmm
erik wijngaarden schreef:ja, en dat was op mijn advies geloof ik he.. ops:
Nee ik was er al mee bezig toen ik je sprak haha
erik wijngaarden schreef:heb ff gebeld met multikabel…
het schijnt weer te werken, maar ik ben niet thuis. helaas hebben ze alle ip nummer gereset enorme kloothommels !!!!! das best heel erg vervelend.
dat betekend namelijk dat alle plaatjes en bestanden op mijn server van een ander adres zijn voorzien.. ermmmm
Kan je multikabel dan niet vragen of die jouw IP-nummer(s) niet/nooit reset ? Niet geschoten is altijd mis en heb je dus zeker geen konijn met kerst.
Schijt aan originaliteit.
- ID/DS D-Super
heel heerhugowaard is gereset.. enorm fijn..^%$^%$#&&%(*^%*^%
erik wijngaarden schreef:heel heerhugowaard is gereset.. enorm fijn..^%$^%$#&&%(*^%*^%
Je neefje zal het niet erg vinden denk ik, nu kunnen alle inwoners van Heerhugowaard opnieuw uruk hai worden in dat LOTR spel
- ID/DS D-Super
nou ik heb het even opgelost met een noodoplossing
daar staan de bestanden
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
erik wijngaarden schreef:nou ik heb het even opgelost met een noodoplossing
daar staan de bestanden
Mag ik je complimenteren met je sub-domein keuze?
De Citroën-verwen-service!
Waarom gebruik je eigenlijk niet een subdomein van het citroen-forum.nl-domein?
lach even naar het konijntje
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
patje74 schreef:erik wijngaarden schreef:nou ik heb het even opgelost met een noodoplossing
daar staan de bestanden
Mag ik je complimenteren met je sub-domein keuze?
De Citroën-verwen-service!Waarom gebruik je eigenlijk niet een subdomein van het citroen-forum.nl-domein?
De Citroën-verwen-service, is dit een service waarbij die zilveren dames (Chevronettes) je komen verwennen
- ID/DS D-Super
server schijnt weer eens uitgevallen te zijn.. blijft behelpen hoor zo’n servertje thuis. helaas ben ik niet thuis en kan ik er dus niets aan doen tot vanavond.
Ook toevallig, ik wilde iets zoeken op de server afgelopen nacht en niet veel later viel de ADSL uit bij mij thuis
- ID/DS D-Super
het gebakkie loopt weer hoor !