




Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Eindelijk heb ik een paar fotos kunnen maken van de auto nadat de schade hersteld is. De auto is al twee, drie weken klaar, maar nadat de auto gebracht werd door de garage (service he) bleek de startmotor te zijn overleden. Deze moest dus eerst vervangen worden zodat ik naar buiten kon rijden voor fotos.
Hier zijn ze:
[/http://img232.imageshack.us/my.php?image=1001660ww1.jpg]
[ihttp://img216.imageshack.us/my.php?image=1001667uh3.jpgmg]
[/ihttp://img228.imageshack.us/my.php?image=1001661rq9.jpgmg]
(als foto fuckit tenminste werkt).
Zoals je kan zien heb ik ervoor gekozen om de stropdas niet te laten monteren. Ik ben van mening dat hij mooier is zonder.
De auto moet nog wel gewassen worden.
Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
[url]http://img228.imageshack.us/img228/6100/1001661rq9.jpg [/URL]
[url]http://img227.imageshack.us/img227/4149/1001660gn9.jpg [/URL]
[url]http://img232.imageshack.us/img232/5871/1001667yq7.jpg [/URL]
Zo misschien, fuck fotofuckit.
Zo moeilijk moet het toch niet zijn fotos plaatsen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik ben wel blij met resultaat, nieuw scherm, motorkap en polyester keienvanger.
Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel






























Totaal aantal Berichten: 11796
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Netjes! Gefeliciteerd! Ben het eens met de stropdasanalyse - een mooi glad neusje vind ik veel mooier!
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!














































Totaal aantal Berichten: 43340
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
giel schreef:
Zo moeilijk moet het toch niet zijn fotos plaatsen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Giel
Gewoon naar mijnalbum.nl gaan. Dat werkt namelijk wél!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste


Totaal aantal Berichten: 36
Geregistreerd: 04-09-2007
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTI Ligne Business
Ik ben het eens met Penny Lane;
een mooi glad neusje vind ik veel mooier!
Cleopatra had ook zo’n mooi neusje, en over de mooie dame wordt nu ook nog gepraat
A thing of beauty is a joy forever
whoow man dat ging dan ook niet met 15kmh maar wel een stuk sneller..





























Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ja, zet ze ff op mijnalbum.nl, kunnen wij ze ook zien
Citroen!

Totaal aantal Berichten: 59
Geregistreerd: 21-11-2005
- BX TZD Turbo
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Ik ben wel blij met resultaat, nieuw scherm, motorkap en polyester keienvanger
Giel ben ik toch even benieuwd naar die keienvanger. Is die nwe polyester keienvanger nu meteen verknipt voor de mistlampen of zijn er tegenwoordig al kant en klare polyster keienvangers op de markt met gaten voor de mistlampbakken?
Mooi geworden! Goed dat je de stropdas eraf gelaten hebt!





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Bedankt voor de reacties, ik ben zelf ook zeer tevreden met het resultaat. De gaten voor de mistlampen zijn gemaakt in de polyester keienvanger, dus niet standaard.
Als het goed is heb ik de fotos nu opnbaar gemaakt op mijn album.nl. Dat zijn trouwens dezelfde drie die je met de link kunt bekijken.
Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Wat ziet de dame er weer PRACHTIG uit. SUPER!!!
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Hij is inderdaad prachtig geworden! En echt beter zo zonder die stropdas!





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
De verzekering betaalde binnen een paar weken. Viel mij alles mee.
De 123 ontsteking ligt nog in de kast te wachten, eerst moest de startmotor vervangen worden.
Zo’n valeo is echt een pracht, hij start vele malen beter en sneller dan de originele startmotor.
De 123 ontsteking wil ik in combinatie met lpg installeren. Vervolgens is het zaak om zoveel mogelijk kilometers te maken voor juli. Dan wil ik namelijk met gezin in de ds richting Frankrijk en moet de bolide betrouwbaar genoeg zijn.
Omdat de auto lang (zes jaar) stil heeft gestaan is dat wel belangrijk denk.
Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel















Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-02-2007
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
giel schreef:Omdat de auto lang (zes jaar) stil heeft gestaan is dat wel belangrijk denk.
Giel
Hoi Giel, goed dat het allemaal goed is gekomen, het heeft wel lang geduurd…..
Dat vertrouwen krijgen is raadzaam. Onze DS had ook alle ellende zo’n beetje in de eerste 1,5 jaar gepropt na ook een tijdje stil te hebben gestaan. Toen ik (in de DS) tegen m’n vrouw vertelde na weer een dure reparatie “dat als er nog een keertje iets aan is, dan rijden we ‘m het Eindhovens kanaal in en kopen we van verzekeringsgeld een échte auto”. M’n liefde was duidelijk behoorlijk bekoeld. De DS heeft dit schijnbaar ook gehoord, er ging alleen nog maar een lichtschakelaar kapot en daarna hadden we ineens een betrouwbare voiture, waar we tot nu toe zonder noemenswaardige problemen diverse vakanties hebben gedaan met veel rondrijden en bergen beklimmen.
Groetjes en veel plezierige en schadevrije kilometers toegewenst,
Bart
DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Zo, hier eindelijk weer wat nieuws van deze kant. Ten eerste, hoe kan je de titel van je topic veranderen? Ik wil gewoon een eigen topic van mijn auto.
Ik rijd alweer een tijdje (meer tijd dan kilometers) met de 123 en in het begin ging dat ook prima samen met een nieuwe lpg installatie. Alleen de laatste maanden loopt hij beroerd zowel op gas als op benzine. We hebben van alles geprobeerd maar krijgen het niet goed. Er zitten nieuwe bougies en kabels in icm de 123. Met optrekken loopt hij vaak op drie poten, tot zo’n 1700 toeren en stationair staat hij vaak te schudden.
Ik heb geen idee waar we moeten zoeken.
Groet Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel