Foto’s van Autosalon Brussel - Incl. C Cactus
Xenomorph
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 109

Gepost: 20 januari 2008 01:48 PM

Ok, gisteren even langs de expo geweest. Op zich is er niets meer te zien dan bij de Citroën dealer om de hoek, maar toch wat fotos Smile

De Citroën stand:

De Citroën C Cactus:

De Citroën C5:

Proost…

Xeno,
Ook wel Tim genaamd…

Profiel  

caravan sleper
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 164

Gepost: 20 januari 2008 02:27 PM
  [ # 1 ]

Mooie foto’s van al even mooie auto’s.
De C5 is echt wel een mooie auto.

Rik

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 20 januari 2008 02:33 PM
  [ # 2 ]

Mooie foto’s, maar heb je geen foto’s van de Nemo en de nieuwe Berlingo? Die stonden er ook als het goed is.

Profiel  

Xenomorph
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 109

Gepost: 20 januari 2008 03:36 PM
  [ # 3 ]

Neen, ze stonden er inderdaad, maar het was zo enorm druk dat je geen degelijke foto’s kon maken.

Om de foto’s van de Cactus en de C5 te kunnen maken had ik gewoon de poefter uitgehangen en staan roepen “Hoe is het mogelijk dat iedereen maar voor de lens doorloopt als je een foto wilt trekken, doen ze het voor expres of zijn ze zo stom ?!”...Vandaar dat je ook sommige mensen vreemd ziet kijken Cool

Die truck werkte dus niet bij alle modellen Smile Ik heb enkel nog een iets wat degelijke foto van de nieuwe Grand C4 Picasso kunnen maken:

Maar dat was het dan ook, beetje magere vangst, maar wou het toch met jullie delen Very Happy

Xeno,
Ook wel Tim genaamd…

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 20 januari 2008 03:49 PM
  [ # 4 ]

Soms moet je een beetje trekken en duwen om vooraan te komen Wink In Frankfurt had ik meestal gewoon mazzel dat ik vooraan kon komen en die keren dat het niet lukte liep ik gewoon door die massa heen naar de auto en maakte een foto keek even en liep weer weg. Ik heb heel weinig gehad dat er iemand ervoor stond, stond er iemand voor probeerde ik vanaf boven een foto te maken maar dat leverde niet altijd mooi resultaat op.

In ieder geval bedankt dat je de foto’s met ons wilde delen! Ze zijn goed gelukt.

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 20 januari 2008 11:38 PM
  [ # 5 ]
Autofan schreef:

Mooie foto’s, maar heb je geen foto’s van de Nemo en de nieuwe Berlingo? Die stonden er ook als het goed is.

De nieuwe Berlingo stond er niet. Alleen de Nemo in personenuitvoering, en de Italiaanse Nemo in “Nemo”-kleuren (daarmee bedoel ik het visje…. Very Happy )
Met patrijspoorten en vlaggetje…..

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

c5breakhdi
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1168

Gepost: 21 januari 2008 09:46 PM
  [ # 6 ]
Xenomorph schreef:

Neen, ze stonden er inderdaad, maar het was zo enorm druk dat je geen degelijke foto’s kon maken.

Als je kan, moet je op een weekdag gaan, dan is het minder druk. Ik ben vrijdag geweest.

J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën

Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)

Profiel  

Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6316

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 22 januari 2008 01:11 AM
  [ # 7 ]

Ik ben vorige week ook even geweest. Was best druk inderdaad, maar wel op een gezellige manier. linkje

Groet,

L

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 22 januari 2008 01:18 AM
  [ # 8 ]
Lucas Unger schreef:

Ik ben vorige week ook even geweest. Was best druk inderdaad, maar wel op een gezellige manier. linkje

Groet,

L

Ohlala!  Very Happy Very Happy De volgende keer ga ik met jou mee, Lucas, en niet meer met Wouter…..

En de drukte viel toch wel mee, op de persdag??

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 22 januari 2008 01:22 AM
  [ # 9 ]

Best druk met dames toch? Ik moet nog wel oefenen in koelbloedigheid, dat komt de scherpte van de foto’s nog ten goede Smile .

Groet,

L

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2502

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 22 januari 2008 01:22 AM
  [ # 10 ]

Sodeju, dat bordje bij de C-Cactus, hoe Babelfish wil je het hebben…

Profiel  

Lucas Unger
Administrator

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 22 januari 2008 01:26 AM
  [ # 11 ]

Ik vrees dat het hier toch echt om correct vlaams gaat.

Groet,

L

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2502

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 22 januari 2008 01:35 AM
  [ # 12 ]
Lucas Unger schreef:

Ik vrees dat het hier toch echt om correct vlaams gaat.

Groet,

L

Hm, wellicht, alhoewel ik bij ‘Rationalisering van de stukken’ toch wel m’n twijfels heb.

Goeie foto’s heb je trouwens gemaakt!

Profiel  

Gepost: 22 januari 2008 12:00 PM
  [ # 13 ]

Volgens mij bestaat er niet zoiets als correct Vlaams, aangezien Vlaams een dialect is en geen taal. Als gecertificeerd grensgeval weet ik wel dat Vlaams vaak nogal wat verschillen kent met Nederlands, maar officieel is het dezelfde taal. Het grote verschil is dat wij, in het Nederlands, vaak franse woorden gebruiken om iets chique of officieel te laten klinken, dit zijn wel woorden die zelfs in het Nederlands woordenboek staan, want we gaan natuurlijk niet zomaar wat doen Confused  In het Vlaams is men door de geschiedenis een beetje wars van deze Franse invloeden, dus gaat men deze woorden vernederlandsen. Tegelijkertijd is de zinsopbouw van de vlaming veel Franser dan Nederlands, waardoor het Vlaams eigenlijk klinkt zoals het klinkt en waarom een Nederlander die Vlaams denkt te moeten praten ook altijd meteen door de mand valt. Tel daar nog bij op de gewoonte van de Vlaming om merknamen te gebruiken voor allerlei gebruiksvoorwerpen (ne kodak, ne payloader etc.) of juist de franse benaming vol te houden (zeker bij auto-onderdelen komt dit veel voor, denk aan vise platines of een joint de culasse, terwijl een bougie dan weer aangeduid wordt als een kaars) en de verwarring is compleet. Maar ik geef toe, als grensolander verbaas ik mij ook telkens weer op de ongelofelijke kromme omschrijvingen die veel Vlamingen uit hun stylo weten te wringen als ze iets mooi willen benoemen   Cool

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook