Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
garagestmarien schreef:
Daarnaast hebben we natuurlijk nog de Kever…. De meest geproduceerde auto waarbij iedereen wel een Kever heeft gehad of dan toch op z’n minst een familielid uit de eerste lijn heeft die er ooit eentje heeft gehad. Nee, Citroën is echt niet de enige. Ik denk dat nagenoeg elk merk zijn eigen tijdschriften en beurzen wel heeft.
Ik wist dat de kever vroeg of laat als voorbeeld zou aangehaald worden. Maar ik ben het er niet mee eens dat je dit met Citroën vergelijkt. Bij de kever gaat het hem om één exclusief model. Een kever meeting bestaat. Maar krijgt VW ook zoveel wagen uit hun volledige segment bij elkaar als Citroën op bv. de Citroën jumbles. Ik dacht het niet.
Always Smile
Het schijnt dat er ieder jaar in Duitsland ergens een VW dag gehouden wordt, waar allemaal VW’s komen (wss allemaal gepimpd) en dat dat weekend dan het hele dorp plat ligt, omdat het zo vol staat met vws.