patje74 schreef:Haha, grappig. Binnen 5 minuten 3 PB’s verzonden.
Hij woont in de buurt van Sneek, maar hij wil ook versturen.
Tsja, we blijven Hollanders he
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
OK, de te vervangen buisjes heeft de dealert op voorraad, die ga ik vanmiddag halen.
Maar… kan iemand toevallig aan het onderdeelnummer komen van de koppelingshuis-pakking? De dealer heeft hem enkel op microfilm staan, en de magazijnmedewerker die daar mee om kan gaan is niet aanwezig.
Hoe dan ook, volgende week heb ik alle onderdelen compleet, en dat is fijn!
patje74 schreef:OK, de te vervangen buisjes heeft de dealert op voorraad, die ga ik vanmiddag halen.
Maar… kan iemand toevallig aan het onderdeelnummer komen van de koppelingshuis-pakking?
Bij mij zat die pakking er telkens gewoon bij als ik een prise as keerring bestelde (en dan zat die bus er ook bij).
Staat het ook niet op service.citroen.com ?
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bedankt voor je antwoord. Voor deze informatie moet ik lid worden, en ach… dan wacht ik wel even tot maandag. Dat is geen probleem.
En wat bij jou normaal is, tsja, dit is Fryslân hé!
Misschien dat ik ook wel even langs Leeuwarden ga, geen fijnere dealer dan Poiesz in Sneek, maar wellicht is daar wel een magazijnmedewerker aanwezig.
patje74 schreef:Bedankt voor je antwoord. Voor deze informatie moet ik lid worden, en ach… dan wacht ik wel even tot maandag. Dat is geen probleem.
account aanvragen, reply, inloggen: klaar. Dat kostte bij mij ong. 2 minuten. Alleen heb je dan dezelfde info als die de dealer ook gebruikt op hun computers. Maar soms merk je dat dealers wat lui zijn met opzoeken en dat je met goed zelf zoeken nog wel eens wat meer vindt.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Marten, bedankt voor de tip!
Gevonden!
Maar…. mijn TRS is spontaan incontinent geworden, dus ga ik het vandaag niet meer ophalen….
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
patje74 schreef:Loos bericht om de pagina-bug te omzeilen….
Edit e = a!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Kon je niet gelijk even mijn tiep-voud er uit halen?
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
patje74 schreef:
Maar…. mijn TRS is spontaan incontinent geworden, dus ga ik het vandaag niet meer ophalen….
Toch altijd weer gek….. ze doen het altijd tenzij het echt nodig is
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
En ik maar denken dat het om de TRS ging… (met dezelfde geleidebus als ik in de BX diesel heb zitten). Maar goed: wel geholpen ermee dus.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ha, ik ben zeker er mee geholpen! Maar het gaat idd om de “niks”. De TRS is van ‘85.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zo, daarnet is de koppeling binnen gekomen;
En dat voor de prijs van 75 euro. Hij heeft nog zo’n 50 verschillende PSA-koppeling-setjes liggen. Dus je kunt altijd een poging wagen!
Morgen kan ik de geleidebusjes en de pakking ophalen bij de dealer, dus dan kan het sleutelen weer beginnen!
Het is geen geld idd, maar helaas moest hij mij teleurstellen . Maar in ieder geval succes met inbouwen, wat wordt het een heerlijke kar zo.
Totaal aantal Berichten: 714
- C5 2.0 Break Exclusive
Dat belooft wat! Krijgen we ook een uitgebreid verslag? Ben erg nieuwsgierig..
Se concentrer sur l’essentiel
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Pffff… voor het weekend contact gehad met de dealer over de te vervangen buisjes en de pakking. De buisjes lagen op voorraad, de pakking moesten ze bestellen. Vandaag zou alles klaar liggen.
Voor dat ik het zou gaan ophalen even bellen, je weet maar nooit immers… En jawel, de pakking is binnen, maar de buisjes waren er tiekem toch niet…
Morgen liggen ze waarschijnlijk wel voor mij klaar. Weer een dag vertraging!
En oh ja… met een veslag ben ik al bezig toch?