Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
leuk om al jullie reacties zo te lezen!!! en zo te horen is een trouw auto inderdaad geen probleem!
Het trouwen zelf zal nog even duren (waarschijnlijk zomer 2009) omdat ik nog student ben en daarom het sparen iets langer duurt (bruiloft is helaas niet gratis )
Nog even een foto van het forum koppel:
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Hey dankje allemaal voor jullie leuke reacties!!
Nou daan we hadden het al over een trouw auto gehad, maar er zijn zat mogelijkheden zie ik al! 1 ding is zeker, het wordt iig wel een citroen!!
Misschien leuk een luxe mooie bx? Tenslotte hebben we elkaar leren kennen door dat type auto
Helaas kan het nog niet eerder! (financieel gezien, moet natuurlijk wel iets moois worden!)
EvelienBX schreef:Misschien leuk een luxe mooie bx?
Ik zie hier een contradictio in terminis…
Maare, Gefeliciteerd!
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:EvelienBX schreef:Misschien leuk een luxe mooie bx?
Ik zie hier een contradictio in terminis…
Maare, Gefeliciteerd!
Xsara Coupe
hehehehe lol
Gefeliciteerd alvast met dit heugelijke feit!
van harte! Ik heb wel eens gehoord van huwelijken die eindigen om citroens, maar eigenlijk nog niet van huwelijken die beginnen door citroens
Gefeliciteerd ! Het eerste CFNL huwelijk (volgens mij).
Ik wil jullie wel rijden op de trouwerij (gratis) maar ik kan me voorstellen dat dat op (practische) bezwaren stuit
Wat jullie ook doen, geniet er van !
Schijt aan originaliteit.
Ehm, wordt nu wel het hele forum uitgenodigd op de bruiloft? jullie zijn tenslotte het forum-koppel
Van harte gefeliciteerd in ieder geval
Lelijke Eend schreef:Gefeliciteerd ! Het eerste CFNL huwelijk (volgens mij).
Ik wil jullie wel rijden op de trouwerij (gratis) maar ik kan me voorstellen dat dat op (practische) bezwaren stuit
Wat jullie ook doen, geniet er van !
Jij bedoelt “uiterlijke bezwaren”?
Of alleen het gebrek aan ruimte voor een trouwjurk met vrouwelijke inhoud achterin je BX Break?
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Van Harte Gefeliciteerd!!!!!!!!!!
Wat word er op de cadeautjestafel gewenst? Olie, koppeling, uitlaat?
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
deur63 schreef:Ehm, wordt nu wel het hele forum uitgenodigd op de bruiloft? jullie zijn tenslotte het forum-koppel
Van harte gefeliciteerd in ieder geval
Haha, en “wij” houden wel van een feestje! Hihi, dan kunnen jullie het maar beter op de Zweedse manier doen en een tap neerzetten waar je biertjes moet kopen anders wordt t waarschijnlijk toch echt te gortig!
Overigens zijn jullie als forumkoppel wellicht het bekendste (of het meest berucht ) , maar vergeet Caroline (Nien alias citrocitrus) en Rens (alias renz) ook niet. Die hebben voor zover ik weet dan nog geen trouwplannen, maar wonen al wel samen.
Van harte gefeliciteerd, het eerste CIFO Huwelijk
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
maar vergeet Caroline (Nien alias citrocitrus) en Rens (alias renz) ook niet. Die hebben voor zover ik weet dan nog geen trouwplannen, maar wonen al wel samen.
Je bedoelt Renz van Bram?
Leuk!!
Jeroen
toniclight schreef:maar vergeet Caroline (Nien alias citrocitrus) en Rens (alias renz) ook niet. Die hebben voor zover ik weet dan nog geen trouwplannen, maar wonen al wel samen.
Je bedoelt Renz van Bram?
Leuk!!Jeroen
Yep… klopt
EvelienBX schreef:
Misschien leuk een luxe mooie bx?
Hier gaat het mis
Wat is dat toch met Bxen!! Mijn vrouw heb ik versierd met mijn Bx !9 GTI en ben ondertussen ook al weer vier jaar gelukkig getrouwd en heb twee meiden
Ieder geval van harte gefeliciteerd met julie verloving en aangekondigde huwelijk
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven