lampjes en boxen jacht
Michelangelo
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 674

- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
Gepost: 31 januari 2008 05:33 AM

Ik zit met een heel klein probleempje:
Bij het vervangen van mijn dashboard lampjes ontdekte ik dat er 2 fittingen van die lampjes kapot waren en niet alleen de lampjes. Brezan, dealer en andere ‘brezan’-achtige hadden alleen maar verkeerde(dealer helemaal niet btw). Dus die wil ik graag nog hebben. Iemand een dash over met 2 van die lampjes?

Buiten dat: Hoe hebben de mensen met een 5-deurs het boxen-probleem opgelost? Die 2 boxjes voorin is me echt te weinig. Gezaagd in de plank? Of gezaagd in de achterdeur?

Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,

Profiel  

majestic3jay
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 767

- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Gepost: 31 januari 2008 04:04 PM
  [ # 1 ]

Re: lampjes en boxen jacht

Michelangelo schreef:

Ik zit met een heel klein probleempje:
Bij het vervangen van mijn dashboard lampjes ontdekte ik dat er 2 fittingen van die lampjes kapot waren en niet alleen de lampjes. Brezan, dealer en andere ‘brezan’-achtige hadden alleen maar verkeerde(dealer helemaal niet btw). Dus die wil ik graag nog hebben. Iemand een dash over met 2 van die lampjes?

Buiten dat: Hoe hebben de mensen met een 5-deurs het boxen-probleem opgelost? Die 2 boxjes voorin is me echt te weinig. Gezaagd in de plank? Of gezaagd in de achterdeur?

Fiets ff naar een sloper! Op iedere sloper vind je wel een zx…
Gewoon terug lopen naar de handelaar en zeggen dat de reserveband er al reeds uit was en met lampjes op zak weekend vieren Wink

ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 31 januari 2008 11:39 PM
  [ # 2 ]

Hmm… van die lampjes is een strak plan.

De gaten van mijn boxen inderdaad in de hoedenplank geboord. Mooi gleufje maken in het dikke rubber voor de bedrading met de dremel en dichtmaken met zwarte kit. De draden met een stekker verbinding verbinden met de speaker kabel van de radio en je hebt een mooie plek voor je speakers en als eens ooit de hoedenplank eruit moet kun je hem zo loskoppelen.

Nou nog zélf dit mooie plan uitvoeren op mijn reserve Aura hoedenplank met rolgordijn….. Alles wat ik heb zijn de gaten in een oude hoedenplank. 1 van de speakers ligt los en de draden zijn een bende. Alleen de stekker verbinding om de plank eruit te halen heb ik al wel gerealiseerd.

Jos van der Voort

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook