Gerrit T schreef:
Klopt, maar alleen aan bestuurderszijde en het gaat na zo’n 10 sec. weer
Kun je gelijk je zonnebril weer af zetten…... (het was maar een grapje…...)
Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Bij ons is het het lampje, en helaas is mijn pa zo’n barbaar dat ie de sfeerverlichting uit wil hebben…
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Re: ‘Wat heb jij ingesteld onder knop 4?’
Casey schreef:ice96 schreef:Vader schreef:Lukt niet. Ik weet niet wie het wel kan maar die mag dat doen.
Dan is het wel duidelijker als er staat:
‘Wat heb jij ingesteld onder knop 4?’Ik heb hieronder verlichting van displays aan/uit. Dit is erg handig tijdens lange ritten in het donker. Aangezien ik NaviDrive heb, wil het grote scherm nogal wat licht geven
Ik heb ook NaviDrive, maar kan dat dus niet programmeren onder knop 4. De ‘DARK’ knop zit alleen op de radio zelf. Terwijl ik dat nou echt een nuttige functie zou vinden…
Zie handleiding, ik heb de keuze uit:
- Plafondverlichting
- Logging
- Info op display (tank, dagteller etc.)
- Kleur achtergrondverlichting
Casey, ik heb een C4 Berline en ik vermoed dat we weer net één van de verschillen hebben ontdekt
In Berline/Coupé zit ook nog een “dark” knop, alleen niet zoals bij jou op de radio maar bij de centrale display (snelheidsmeter). En dat is helemaal erg ver weg uit de bestuurdersstoel. Ik gok dat dit de reden zou kunnen zijn voor de programeer optie.
Interieurverlichting.
idd jammer dat je niet ook tussen andere functies kunt kiezen.
C4P7 2.0 HDiF 164pk, EB6V Exclusive Noir Onyx, Xenon, Yellowstone integraal leer, RT3e + Hifi, 18" Krakatoa, Panoramadak, Pac det. 2, afn. trekhaak, dorpelbeschermers, Protech behandeling, alarm.
Parbleu, quelle qu’une voiture!
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
ronald1963 schreef:idd jammer dat je niet ook tussen andere functies kunt kiezen.
Eigenlijk is dit vreemd… Het is slechts een beetje software die moet vertellen wat aan en uit gaat…
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
idd. Het zou toch gewoon mogelijk moeten zijn om te kunnen kiezen tussen alles wat door de boordcomputer aangestuurd kan worden….
Geduld jongens, geduld. De tijd dat we alles met 1 joystick doen komt sneller dan je denkt. Wat denk je toen ik de eerste transistor radio zag? Ja ik meen het hoor. Dat was ook nog eens zonder snoer!! En ik ben pas 60. En nu rij ik in het achtste wereldwonder. Oh nee, nu sla ik door. ff m’n medicijnen innemen
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Totaal aantal Berichten: 481
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
GrandPicasso schreef:Geduld jongens, geduld. De tijd dat we alles met 1 joystick doen komt sneller dan je denkt. Wat denk je toen ik de eerste transistor radio zag? Ja ik meen het hoor. Dat was ook nog eens zonder snoer!! En ik ben pas 60. En nu rij ik in het achtste wereldwonder. Oh nee, nu sla ik door. ff m’n medicijnen innemen
Voor je het weet zit je in een aflevering van Stat Trek
24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.
GrandPicasso schreef:Geduld jongens, geduld. De tijd dat we alles met 1 joystick doen komt sneller dan je denkt.
Is al zo in een BMW 5-reeks (daar blijken knipperlichten dan weer een (zelden gekozen) optie te zijn, maar dit onderwerp hoort elders thuis )
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
C4sohier schreef:GrandPicasso schreef:Geduld jongens, geduld. De tijd dat we alles met 1 joystick doen komt sneller dan je denkt.
Is al zo in een BMW 5-reeks (daar blijken knipperlichten dan weer een (zelden gekozen) optie te zijn, maar dit onderwerp hoort elders thuis )
BMW heeft inderdaad een systeem waar veel met 1 enkele knop ingesteld en geregeld kan worden, namelijk “iDrive”. En dat is niet enkel op de 5 zo hoor!
Maar je kan natuurlijk nog niet alles met die knop doen.
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Totaal aantal Berichten: 481
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
knight-rider schreef:C4sohier schreef:GrandPicasso schreef:Geduld jongens, geduld. De tijd dat we alles met 1 joystick doen komt sneller dan je denkt.
BMW heeft inderdaad een systeem waar veel met 1 enkele knop ingesteld en geregeld kan worden, namelijk “iDrive”. En dat is niet enkel op de 5 zo hoor!
Maar je kan natuurlijk nog niet alles met die knop doen.
Als je de autoboekjes mag geloven (t gaat om een Duitse auto, dus dan zal het echt wel zo zijn denk ik ), is die iDrive bijna onwerkbaar, dat heb je natuurlijk als je alles onder 1 knop zet , geef mij mn picassotje maar, stukken beter uitgerust en groter dan een 3-reeks voor een pak minder geld .
24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.
Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Gunther schreef:knight-rider schreef:C4sohier schreef:GrandPicasso schreef:Geduld jongens, geduld. De tijd dat we alles met 1 joystick doen komt sneller dan je denkt.
Maar je kan natuurlijk nog niet alles met die knop doen.Als je de autoboekjes mag geloven (t gaat om een Duitse auto, dus dan zal het echt wel zo zijn denk ik ), is die iDrive bijna onwerkbaar, dat heb je natuurlijk als je alles onder 1 knop zet , geef mij mn picassotje maar, stukken beter uitgerust en groter dan een 3-reeks voor een pak minder geld .
Bwa, ik heb al eens met een BMW gereden en vond die iDrive vrij simpel (als je eens alles hebt bekeken en uitgezocht).
Maar je hebt wel gelijk, bij Citroën heb je meer voor minder geld
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)