Totaal aantal Berichten: 25624
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Hej mannen, WIe o wie wil er 6 michelins M+S 145x15 kopen? in 1 band zitten nog spijkers!
tegen elk aannemelijk bod!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 25624
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ook per band te koop!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
bogaard77 schreef:Hej mannen, WIe o wie wil er 6 michelins M+S 145x15 kopen? in 1 band zitten nog spijkers!
tegen elk aannemelijk bod!
Spijkers? Blijft er nog lucht in zitten dan?
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 25624
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ja maar alleen Winterlucht!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43324
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
bogaard77 schreef:Hej mannen, WIe o wie wil er 6 michelins M+S 145x15 kopen? in 1 band zitten nog spijkers!
tegen elk aannemelijk bod!
WAHHAHAHA liggen ze in de weg??
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Citroen!
banden michelin GS
HOi, had je de banden nu uiteindelijk bij de oldtimerbv gekocht? of bij een bandenboer, zoja welke .
Ik ben nu op zoek naar 2 nieuwe michelins voor mijn GS, maar kan ze nergens vinden. Ook oldtimerbv kan ze nu niet leveren.
Dus wie weet waar er ergens nog op voorrraad liggen????
gr Ruud
—————————-
DriverD schreef:Hele dag aan de GS gewerkt (motorwissel, orginele lekte teveel olie, wordt nu uit elkaar gehaald en van nieuwe O-ringen voorzien), ermee gereden, naar de tandarts geweest en 4 nieuwe Michelin XZX 145SR15’s besteld. Inderdaad, was bij oldtimerbv.nl, en de prijs was ex BTW (staat er zo niet bij op hun site). Banden komen nu via een bandenboer, die ze voor dezelfde prijs ook oplegt en balanceert. Totaal 440 euro shock
Vroeguh waren die bandjes toch goedkoper o
Korting zat er niet in, bij 4 banden. Ze zijn sowieso monopolist, dus onderhandelen wordt al moeilijker…. Als ik jullie berichten eerder gezien had, hadden we misschien een inkoop-actie op kunnen tuigen.Maar ja, ik rijd ook ‘s winters met de GS en dan zijn goede banden een must.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
De banden had ik bij een bandenboer hier in de buurt van Nijmegen gekocht, maar ze kwamen van Oldtimerbv. In Duitsland is er ook een soort Oldtimerbv (zit in München) en ook in Engeland en Frankrijk moeten ze nog wel te koop zijn.
Michelin maakt -als er vraag is- een nieuwe batch 145-15 XZX-en aan. Als die op is, kan het zijn dat je ff moet zoeken of wachten.
Het zijn wel superfijne banden!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Omdat de 145/15 van Michelin in bestelling staan voor april en ik graag goede banden onder de GSA wil gezien een korte vakantie naar Midden France, heb ik nu 155/15 laten monteren aan de achterzijde . Ad Brouwer, vooral ook voor CX-en, raadde dit aan als een mogelijke oplossing. Het zijn Vredestein’s en het korte ritje tot nu leek het prima. De tijd zal het verder leren. Voor ligt wel 145/15 du Michelin.
Zijn er meer mensen die hier mee rijden? Het blijft een smal profieletje uiteindelijk.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Totaal aantal Berichten: 25624
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
ik reed met 155 15 vreetvestijn winterbanden voor. Drama. Nu heb ik gebruikte XZXjes 145 15 rondom. Helemaal perfect! Net nog een harde remactie achter de rug. geen blokkerende wielen ondanks de natte snelweg…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
als je diezelfde banden achter zou hebben gehad viel het waarschijnlijk wel mee. Wij hebben vredestein 155 M+S achter gehad deze winter en michelin 145 M+S voor, lag als een huis op de weg.
CX GTi Turbo 2 - All Black
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Zijn de genoemde 145-15 Michelin M+S nieuw, of zijn het banden op leeftijd? Ben benieuwd of die 145-15 M+S Michelins nog te leveren zijn…
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
bogaard77 schreef:ik reed met 155 15 vreetvestijn winterbanden voor. Drama. Nu heb ik gebruikte XZXjes 145 15 rondom. Helemaal perfect! Net nog een harde remactie achter de rug. geen blokkerende wielen ondanks de natte snelweg…
Dit zijn (uiteraard) geen winterbanden. Vredestein type Sprint Classic. Ik werd gebeld door iemand die hier al veel ervaring mee heeft en hij meldde dat ook voor deze banden perfect en lang voldoen!
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Vredestein? Zijn we niet zo enthousiast over hier.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 217
Geregistreerd: 10-05-2006
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
- C4 (2004-heden) Coupe 2.0 HDI FAP VTS
ik rijd al gelange tijd met vredestein classic sprint banden.
Zijn comfortabel,
met normaal rijgedrag gaan ze lang mee
mij hoor je er niet over klagen.
Laatst met de grote beurt laten uitbalanceren, weinig lood benodigd. banden hoepelen niet.
voor mij de ideaale band
(overigens ban in niet te spreken over de vredestein T-tracks Maar dat staat daar buiten)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^