:51
de voorbumper hangt recht
mooie bak.. ruilen?
xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx
Jeroen28 schreef::51
de voorbumper hangt rechtmooie bak.. ruilen?
Zullen we dat eens bespreken als ik weet wat de keurmeester gevonden heeft??
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Op de foto’s ziet ie er mooi uit, en vooral mooi strak!
Wat voor kleur is ie nou precies?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Op de foto’s ziet ie er mooi uit, en vooral mooi strak!
Wat voor kleur is ie nou precies?
Donkerblauw, zeg maar “politieblauw” bijna, de foto komt ietsjes donker over. Maar Citroën zal die kleur wel iets van “Bleu de Gruyere no. 4737” noemen of zo iets.
bx
Doen…
het rijdt als een trein… zo soepel en je wilt niets anders meer…
Waarom gaat citroen ze niet weer maken?
Ik ben nog steeds aan het kijken naar een diesel… deze zou ideaal zijn voor mij…
check wel even de leidingen… ga er desnoods met je hand langs voor lm controle…
Re: bx
Jf schreef:Doen…
het rijdt als een trein… zo soepel en je wilt niets anders meer…
Waarom gaat citroen ze niet weer maken?Ik ben nog steeds aan het kijken naar een diesel… deze zou ideaal zijn voor mij…
check wel even de leidingen… ga er desnoods met je hand langs voor lm controle…
Er zijn er nog meer goedkopere te koop, ik weet sowieso nog een andere TD berline en een TZD Turbo Break, PB me als je er meer informatie over wil…
Leidingencheck zal ik doen, bedankt voor de tip.
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Bekijk ook het subframe, ivm roestschade!!! Het zal bij deze denk ik wel meevallen, maar het is een van de hoofdoorzaken dat BX-en voortijdig op de sloop belanden. Verder klinkt het niet slecht, en met 315.000 km kan die motor nog best een tonnetje of 2 erbij hebben.
Probeer evt. nog een klein beetje van de prijs af te krijgen, ik heb de indruk dat ze gewoon snel van de auto af willen (en daarom geen APK gezeik willen), maar kunnen het eenvoudigweg niet over hun hart verkrijgen om haar naar de sloop te brengen. Er zijn nog best andere BX-en te krijgen voor dat geld, zeker ook luxere modellen (alhoewel een foutloze BX er voor dat geld niet echt in zit), dus je hebt een redelijk stevige onderhandelingspositie, volgens mij.
winnetou schreef:
Probeer evt. nog een klein beetje van de prijs af te krijgen, ik heb de indruk dat ze gewoon snel van de auto af willen (en daarom geen APK gezeik willen), maar kunnen het eenvoudigweg niet over hun hart verkrijgen om haar naar de sloop te brengen. Er zijn nog best andere BX-en te krijgen voor dat geld, zeker ook luxere modellen (alhoewel een foutloze BX er voor dat geld niet echt in zit), dus je hebt een redelijk stevige onderhandelingspositie, volgens mij.
Nou, om voor dat €250 een fraaie BX TZD of TGD te pakken te krijgen is dan weer niet een héél erg makkelijke opgave, zeker als je bedenkt dat al mijn andere opties >1 uur rijden weg zijn en deze relatief gezien zowat bij mij om de hoek staat.
Een TZI of TGI zou nog wel lukken voor dat geld, maar ik wil dan weer een diesel
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Robin schreef:Nou, om voor dat €250 een fraaie BX TZD of TGD te pakken te krijgen is dan weer niet een héél erg makkelijke opgave, zeker als je bedenkt dat al mijn andere opties >1 uur rijden weg zijn en deze relatief gezien zowat bij mij om de hoek staat.
Een TZI of TGI zou nog wel lukken voor dat geld, maar ik wil dan weer een diesel
Ach, dat weet de verkoper van die TD niet, en bovendien is het de eenvoudigste uitvoering, en daarom meestal iets minder gewild dan de luxere versies. Dus dat mag zich best terugbetalen in een wat lagere prijs. Alhoewel we hier dan natuurlijk over tientjeswerk hebben….
winnetou schreef:Alhoewel we hier dan natuurlijk over tientjeswerk hebben….
Inderdaad. En om nou over tientjes te lopen piepen… De gloednieuwe accu wou hij in eerste instantie overzetten naar zijn andere auto maar die mocht ik toch meenemen. Vanwege dat soort dingen ga ik ook niet over een tientje lopen mauwen.
KOOP ‘M NOU….mocht het uiteindelijk toch een miskoop zijn, dan verkoop je de onderdelen los. Levert het toch nog wat op…
Inderdaad, het lijkt me niet dat je hiermee een kat in de zak koopt.
Ami 8 Club (1970)
Zeker kopen!
Kun je je geen buil aan vallen!
Zaterdag ga ik ‘m ophalen
En een serieuze kandidaat voor mijn R9 heeft zich inmiddels ook al gemeld
Zaterdag maar ‘s poetsen en schrobben en zuigen en een digitale camera lenen!
Robin schreef:Zaterdag ga ik ‘m ophalen
Kijk, dat is goed nieuws!
Robin schreef:En een serieuze kandidaat voor mijn R9 heeft zich inmiddels ook al gemeld
Even off-topic:
Het is dat ik mijn BX Leader al heb, maar indien ik op zoek was naar een dagelijkse auto, had ik je R9 gekocht (ben een enoooorme fan van de R9/R11).
Ami 8 Club (1970)