Wat vinden we van deze:
Wat een belachelijke prijs voor een Ami zeg en dan ook nog niet eens orgineel! Dit zijn bijna ‘2cv-prijzen’ wat trouwens ook steeds belachelijk hoog is!
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 25607
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
in 1 woord:
AFSCHUWELIJK!!!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
hahaha dat d8 ik ook al….vooral die metalic kleur
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Het verschil met de vraagprijs is nog maar 12.000 euro…
Citroen!
Ach, het is een ieder vrij om te vragen wat hij/zij wil.
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
In een ander draadje is deze Ami al uitvoerig besproken.
Ben het helemaal met Bogaard77 eens trouwens!
Jeroen
Zoveel centjes en niet eens de kachelpotten gepoederlakt en verwarmingsbuizen vervangen.
Wat een vreselijk lelijk verknoeid hok is het toch weer ... Lotto winnen, kopen, opnieuw uit mekaar trekken en restaureren zoals het hoort!
zit niet eens breed lichtmetaal onder in minimaal maatje 245/50/20”
Begrijpen ze daar niet dat collecters items pas collector items zijn als de boel helemala origineel is ???
“Op de gehele wereld is er maar 1 exemplaar van!!!!! Uiterst uniek exemplaar, collectors item dus!!!! “
Als je deze onzin-logica volgt kun je met een paar flinke kreukels in je auto echt iedere prijs vragen - want maak dat maar eens precies zo na.
Ich bin ein Breaker
Ik vind de kleur totaal niet bij een AMI6 passen. Als je d’r gaat spuiten doe dat dan in de orginele kleur of een andere AMI6 kleur en houd het interieur ook gewoon orgineel!
Ik zou het niet weten of dit een originele kleur is - maar het lijkt me van niet.
Op de achterrand van het dak vind ik de lak nogal ruw - is dat overgespoten roest of hoort dat zo?
Ich bin ein Breaker
Sja, mooi is anders. Als je het relateert aan eendenprijzen dan is 14.000 alleen maar “acceptabel” voor een eend die ECHT orgineel is, niet gerestaureerd en perfect. Ofwel: heeft na verkoop alleen maar goed geconserveerd binnen gestaan.
Ik kan me goed voorstellen dat je met een grondige restauratie (waarmee ik het nog niet over deze restauratie) meer dan 14000 eur spendeert. Meja, dat krijg je er gewoon nooit meer voor terug.
sjeuuuuh wat n duur ding man, en lelijk!!!!
Wat is er verder uniek aan dit ding dan? Chassisnummer?
heavy metal speed eend!