Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007
- ID/DS DS23H Pallas
In Polen doen ze het voor de helft minder, ook vakwerk. Moet je ze wel je auto toevertrouwen….
En vertrouwen op het vakwerk ,want daar ken ik er ook andere voorbeelden van en nog meer verhalen…..
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007
- ID/DS DS23H Pallas
Ik zou het inderdaad nooit zomaar aan een Pool uitbesteden. Maar er zijn Polen die hier al een kleine business hebben opgebouwd en waarvan je dus voorbeelden kunt bekijken van hier in Nederland rondrijdende auto’s. Dan wordt het risico al een stuk minder. Maar gewoon bij een Nederlandse garage heb je natuurlijk wel de meeste service en garantie, en bij problemen kun je nog eens een keer terugkomen.
Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Tsja over polen kan ik je nog wel een verhaal vertellen.
Dit was ook mijn bedoeling. Zowel bij HLM Trade als een zekere Jordi uit Loosdrecht de afspraak gemaakt om dit te laten doen.
Offertes en de hele reutemeteut.
Tot op heden 0 op rekest omdat ze in Polen personeelsproblemen hebben.
Tsja die jongens zitten nu hier in Nederland of in Engeland omdat ze beter kunnen verdienen. HLM Trade heeft nog wel een streepje voor omdat ze voor het reparatiewerk spullen van Chyparse gebruiken, maar ik heb inmiddels aardig wat “professioneel” gerestaureerde DS-sen gezien en dan blijkt toch dat je de auto goed moet kennen om een mooi stukje werk af te leveren.
Denk maar even aan de reparatie van het gootwerk zonder voorbeeld of het op eigen inzicht en met eigen materiaal dakhemeltjes en bekleding repareren.
Het spuitwerk is best netjes maar ....... als je er met een kenner over praat wordt het de grond in geboord. Het is dus maar net hoe je er tegenaan kijkt.
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007
- ID/DS DS23H Pallas
Ja, je moet er geluk mee hebben. Maar voor iemand met beperkte middelen is dit wel de manier (ok, met wat risico) om een mooie snoek te krijgen.
Voor veel mensen is 5000 - 14000 (ja, echt, ik ben deze offertes tegengekomen) teveel van het goede.
Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Even een update.
het werk aan de DS vordert gestaag. Staat nu achter (klep, schermen) in de spuitplamuur , deuren zijn strak en de deurrubberhouders erop gelast en de vernieuwde voorschermen zien er in de grondlak al perfect uit.
Eindelijk de kleur bepaald,het dak wordt gris nacre (m) en de carrosserie
(schrik niet) mystic blue een kleur die vw (LC5L) en mercedes gebruiken.
Dus niet meer orgineel maar wel de mijne. Staat ook nog hardstikke mooi met mijn caramel bekleding. Kan niet wachten totdat ik hem weer op mag bouwen.
grtz