2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
spuiten en plakken
ted.kampen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007

- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 01 februari 2008 11:42 PM
  [ # 16 ]

In Polen doen ze het voor de helft minder, ook vakwerk. Moet je ze wel je auto toevertrouwen….

Profiel  
 
Pierre
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 145
Geregistreerd: 18-12-2007

Gepost: 02 februari 2008 02:44 AM
  [ # 17 ]

En vertrouwen op het vakwerk ,want daar ken ik er ook andere voorbeelden van en nog meer verhalen…..

Profiel  
 
ted.kampen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007

- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 02 februari 2008 10:32 AM
  [ # 18 ]

Ik zou het inderdaad nooit zomaar aan een Pool uitbesteden. Maar er zijn Polen die hier al een kleine business hebben opgebouwd en waarvan je dus voorbeelden kunt bekijken van hier in Nederland rondrijdende auto’s. Dan wordt het risico al een stuk minder. Maar gewoon bij een Nederlandse garage heb je natuurlijk wel de meeste service en garantie, en bij problemen kun je nog eens een keer terugkomen.

Profiel  
 
robbertkars
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 11-02-2007

- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Gepost: 02 februari 2008 10:53 AM
  [ # 19 ]

Tsja over polen kan ik je nog wel een verhaal vertellen.
Dit was ook mijn bedoeling. Zowel bij HLM Trade als een zekere Jordi uit Loosdrecht de afspraak gemaakt om dit te laten doen.
Offertes en de hele reutemeteut.
Tot op heden 0 op rekest omdat ze in Polen personeelsproblemen hebben.
Tsja die jongens zitten nu hier in Nederland of in Engeland omdat ze beter kunnen verdienen. HLM Trade heeft nog wel een streepje voor omdat ze voor het reparatiewerk spullen van Chyparse gebruiken, maar ik heb inmiddels aardig wat “professioneel” gerestaureerde DS-sen gezien en dan blijkt toch dat je de auto goed moet kennen om een mooi stukje werk af te leveren.
Denk maar even aan de reparatie van het gootwerk zonder voorbeeld of het op eigen inzicht en met eigen materiaal dakhemeltjes en bekleding repareren.
Het spuitwerk is best netjes maar ....... als je er met een kenner over praat wordt het de grond in geboord. Het is dus maar net hoe je er tegenaan kijkt.

Profiel  
 
ted.kampen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007

- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 03 februari 2008 10:27 PM
  [ # 20 ]

Ja, je moet er geluk mee hebben. Maar voor iemand met beperkte middelen is dit wel de manier (ok, met wat risico) om een mooie snoek te krijgen.
Voor veel mensen is 5000 - 14000 (ja, echt, ik ben deze offertes tegengekomen) teveel van het goede.

Profiel  
 
robbertkars
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 11-02-2007

- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Gepost: 13 februari 2008 08:23 PM
  [ # 21 ]

Even een update.

het werk aan de DS vordert gestaag. Staat nu achter (klep, schermen) in de spuitplamuur , deuren zijn strak en de deurrubberhouders erop gelast en de vernieuwde voorschermen zien er in de grondlak al perfect uit.
Eindelijk de kleur bepaald,het dak wordt gris nacre (m) en de carrosserie
(schrik niet) mystic blue een kleur die vw (LC5L) en mercedes gebruiken.
Dus niet meer orgineel maar wel de mijne. Staat ook nog hardstikke mooi met mijn caramel bekleding. Kan niet wachten totdat ik hem weer op mag bouwen.

grtz

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook