2 van de 2
 < Vorige 1 2

ABS niet functioneel, waar te beginnen
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7306

- SM 2.7 carb
Gepost: 04 maart 2005 09:54 PM
  [ # 16 ]
T(h)ijs schreef:

Ze controleren enkel of het lampje aangaat en weer uitgaat. Meer niet. En als het lampje niet eens aangaat dan zien ze het vaak ook niet eens. Maar ik ga er binnenkort wel een keertje achteraan.

Hee Thijs ............had je deze al Confused:
Ik heb ze maar fff voor je gescand….................

het is niet zo’n complex systeem: relais 756 goed Confused:, massa relais 756 Confused: , massa hydraulische unit Confused: ,diode 312 Confused: , weerstand v/d sensoren meten op de stekkerpunten:  23/5,24/6,22/4,25/7 Confused:

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 05 maart 2005 08:28 PM
  [ # 17 ]
citroen23 schreef:

Hee Thijs ............had je deze al Confused:
Ik heb ze maar fff voor je gescand….................

het is niet zo’n complex systeem: relais 756 goed Confused:, massa relais 756 Confused: , massa hydraulische unit Confused: ,diode 312 Confused: , weerstand v/d sensoren meten op de stekkerpunten:  23/5,24/6,22/4,25/7 Confused:

Ik heb op citroenz.com een hele directory met bx files en ook een stukje ABS gevonden en daar zat het schema ook tussen. Verder heb ik gewoon een bomenversie van de Haynes en Eric Vertogen heeft zelfs een slecht ingescande versie van de nederlandse handleiding, ik moet em daar nog eens over mailen of hij geen betere versie kan scannen.

De stappen zoals jij ze aangeeft ga ik volgen, nadat ik gekeken heb of mijn thermocontact echt stuk is ( koelventilator slaat niet meer aan Sad ). Maar eerst nog even wachten op wat beter weer want het is echt geen porum zo Sad

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook