Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Kan er wel een foto van maken, maar is nu erg donker.
Helaas is het niet een kwestie van een slangetje anders was dat wel al gebeurd
Er zit een scheurtje in het stukje waar meerdere slangetjes op elkaar zitten, klein lullig scheurtje maar, maar weet er niet een andere oplossing voor denk ik.
Evengoed bedankt!
Heb trouwens weinig zin om nu 100euro te investeren in de BX, al denk ik dat er niks anders op zit..
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Dat moet dan de retour van de veerpoten zijn, die bij de LHM-pot in die dikkere slang uitkomen. Alle andere slangen zijn namelijk los van elkaar.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Zoiets:
Wijs het daar maar eens op aan.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Hoe krijg je dat voor elkaar? De slang waar het rode kruisje bij staat (nb: het plaatje is een bovenaanzicht als de octopus gemonteerd is) loopt naar de hoogteregelaar en die breekt vaak af; soms scheurt het blokje dan open.
Uit de door jou aangegeven slangen (het blokje tussen de lekretouren voorveerpoten en Tank:E) hoort maar heel matig LHM te komen, vrijwel niets eigenlijk. Is de luchtslang met het kogeltje (haaks ding bovenop de pot) wel goed gemonteerd?
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Ik vraag me af hoe deze niet goed gemonteerd kan zitten, verkeerde plaats bedoel je?
Nu ga ik ook twijfelen of ik hem goed getekend heb en niet in het bovenste ‘‘blokje’’ moet zitten boven op.
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
De onderkant van het plaatje is zeg maar ‘kant aandrijfas’ (loopt ie daar wel goed vrij van?).
De bovenkant is datgene wat naar achteren loopt.
En wat naar links steekt is richting LHM-vat.
Het rode kruisje is de rare kromme slang naar de hoogteregelaar voor.
Het groene ding is zo’n plastic slangetje wat je er van bovenaf inprikt.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Ik ga morgen even inspecteren en vergelijken met je plaatje, ik weet wel dat hij goed vrij ligt, misschien is het dus een montagefout van mij bij het lhm-vat?
nouja, zal het even goed bekijken nog eens, bedankt tot zo ver!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
We horen het wel
Ich bin ein Breaker
Wellicht kun je het op onderstaande foto aanwijzen?
Dit was overigens de octopus van mijn ex-GT ná reparatie, al moet je die goed zoeken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Op deze foto is het niet te zien nee, je moet meer bij het subframe zijn
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
in dit ding zeker?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Ook dit topic mag wel dicht
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic