Formule 1
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 05 maart 2005 02:33 PM

Gaat er behalve ik nog iemand zijn bed uit vannacht voor de eerste F1 race van dit jaar?  ik heb er zin in !

Profiel  

hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 567

- CX ambulance
Gepost: 05 maart 2005 02:51 PM
  [ # 1 ]

iedereen is welkom in z.w. drenthe, daar ligt op sommige plekken nog sneeuw en dan gaan we onze eigen formule 1 doen…

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo V70 en een Punto

Profiel  

erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 05 maart 2005 03:20 PM
  [ # 2 ]

ik zie de herhaling wel .. heb geen zin om daar zo vroeg mn bed voor uit te gaan. vind het voor de rest wel leuk om te volgen.

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 05 maart 2005 04:35 PM
  [ # 3 ]

ik sta ook op. Mede omdat ik moet werken overdag…
en ik hou er niet van om ergens naar te kijken waar ik de winnaar al van weet (dus dat mn ma het verteld of ik op teletekst kijk)

Profiel  

Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 05 maart 2005 08:16 PM
  [ # 4 ]

Ik zou opstaan, maar aangezien ik nu (toch wel) op stap ga, ga ik de herhaling maar zien morgen… Heb er wel heel erg veel zin in moet ik zeggen, heb maanden zitten wachten op de start van het nieuwe seizoen Cool

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 05 maart 2005 11:20 PM
  [ # 5 ]

Ik ga ook kijken denk ik..
ben het met TD eens dat de lol eraf is wanneer het al op teletekst staat..

Ik hoop trouwens dat schumi als laatste mag starten, krijgen de echte coureurs in het circus ten minste ook eens de kans.. Cool

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 06 maart 2005 12:18 AM
  [ # 6 ]

Oh wijziging van mijn plannen..  ga toch ook maar F1 kijken na het stappen Very Happy

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 06 maart 2005 07:02 PM
  [ # 7 ]

tsss….
t was dat alonso (mijn favo…:D) geen zin had in een 2de plek….
anders stond de rode man een plankje lager… Razz

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 07 maart 2005 12:21 AM
  [ # 8 ]

Ik mis ons Josje. Confused

Die Albers bakt er al in de eerste race niks van. Rolling Eyes
Jos had vanaf die plek zelfs Schumacher nog voorbij gescheurd. Cool

Ik vind overigens de laatste jaren (hoewel ik er nog altijd naar kijk) de F-1 een stuk saaier geworden…geef mij maar de F-1 uit de jaren 70 en 80…...toen vlogen de bolides zelfs nog door de lucht. Wink

Veel te strenge regels allemaal…..dit mag niet, dat ook niet…kortom, de sensatie is vrijwel weg. Confused
Denk nog weleens terug aan de GP’s op Zandvoort…..met Nikkie Lauda, Emerson Fittipaldi e.d. Crying or Very sad

Profiel  

XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1725

Gepost: 07 maart 2005 12:27 AM
  [ # 9 ]

Christijan had de pech dat de bak kapot ging na de pitstop…

Minardi is zoals je weet een achterhoedespeler.

Maar let eens op het 2e stoeltje bij Jordan:  Montero bakt er nog niet veel van, en Robert Doornbos ligt op de loer (is nu vrijdag-testrijder bij het team, en veel sneller)

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  

PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1130

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 07 maart 2005 12:37 AM
  [ # 10 ]

Beetje kort door de bocht om Albers nu al te veroordelen, ik moet zeggen dat t me niet tegenvalt wat ie me nu heeft laten zien en dat ie z’n teammaat met een auto met 2 versnellingen minder bijhoud.

Over Verstappen heb ik een vrij duidelijke mening :kots,
die heeft nu nog niets ander gedaan als z’n hele carriere afgeven op anderen met z’n grote limburgse bek, een hoop praat maar weing resultaat.

Ik heb de F1 vanaf 91 zeer nauwlettend gevolgd met schumacher, Hakkinen en Fisichella als favorieten, maar neig de laatste jaren toch meer naar andere gemotoriseerde sporten en dan met name de MotoGp en Superbikes, de F1 word kapot gemaakt door allerlei regeltjes, neem nou zo’n kwalificatie, het is toch van de zotte dat het weer beplaad hoe men start ?

Ik stem voor een kwalificatie zoals vroeger, 12 rondes vlammen en dan kun je na de kwali ook al zien hoe de verhoudingen liggen, nu is het meer een loterij.

heb overigens wel gekeken zondagmorgen vroeg, maar vond t een slaapverwekkende vertoning, hopen op verbetering de komende races.

En idd wat jij ook zegt XTR, Doornbos zo snel mogelijk in die Jordan, ik vind em zeer volwassen overkomen tussen de grote jongens en denk dat ie leuke dingen kan doen daar.

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 07 maart 2005 01:05 AM
  [ # 11 ]

ik ben net terug uit geneve dus ik heb nog niks gezien maar renault is goed bezig

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten

Gepost: 07 maart 2005 01:19 AM
  [ # 12 ]

tegenwoordig draait het meer om het geld dan om je rijderskunsten..
kijk maar naar die Indier in de Jordan…Heeft geld, dus mag rijden.
heb je geen geld, krijg je geen stoel. Das jammer Sad

Maar om in de koningsklasse van de autosport te mogen rijden moet je wat over hebben.

Eigenlijk moesten ze 1 chassis fabrikant aanwijzen, 1 voor het bodywork, 1 motorfabrikant. banden zelf kiezen, om toch verschil te krijgen. Kijken wie er dan het beste is, of kijken of de mensen die nu in de achterhoede rijden ook kunnen presteren, omdat ze goed materiaal hebben….

Profiel  

> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 07 maart 2005 09:19 PM
  [ # 13 ]
PHoskam schreef:

Beetje kort door de bocht om Albers nu al te veroordelen, ik moet zeggen dat t me niet tegenvalt wat ie me nu heeft laten zien en dat ie z’n teammaat met een auto met 2 versnellingen minder bijhoud.

Over Verstappen heb ik een vrij duidelijke mening :kots,
die heeft nu nog niets ander gedaan als z’n hele carriere afgeven op anderen met z’n grote limburgse bek, een hoop praat maar weing resultaat.

Ik *veroordeel* niks, maar constateer alleen maar dat hij er al in de eerste race niks van bakt…...mocht hij (zoals Josje) een keer op het podium verschijnen, dan trek ik publiekelijk mijn woorden weer in.
Maar ik moet het nog zien. Rolling Eyes

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7307

- SM 2.7 carb
Gepost: 07 maart 2005 09:37 PM
  [ # 14 ]

In Imola krijgen ze dezelfde Cosworth moter als de gene die nu achter in de Red Bull ligt Cool . En we hebben gezien dat deze Cosworth tot grote prestatie kan leiden (David Coulthard 4e red.)

hopen dat dit ook gaat gelden voor minardi al lagen de problemen
tijdens melbourne niet aan de moter maar aan de bak Sad

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook