2 van de 2
 < Vorige 1 2

een paar veranderingen
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 28 februari 2005 12:43 PM
  [ # 16 ]

het valt wel op blijkbaar Smile

het is eigenlijk nogal simpel…  willen we op deze manier door met het forum en blijven groeien, dan moet dat betaald worden. want de 10 gratis gigjes data verkeer die we hebben is deze maand voor het eerst ruim overschreden. en op de voorpagina bovenaan is nou eenmaal de best betalende plek voor een banner.  vroegah hadden we niet eens mooie plaatjes daar op die plek

Profiel  

deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2121

- BX Chic
Gepost: 28 februari 2005 02:05 PM
  [ # 17 ]
erik wijngaarden schreef:

het valt wel op blijkbaar Smile

het is eigenlijk nogal simpel…  willen we op deze manier door met het forum en blijven groeien, dan moet dat betaald worden. want de 10 gratis gigjes data verkeer die we hebben is deze maand voor het eerst ruim overschreden. en op de voorpagina bovenaan is nou eenmaal de best betalende plek voor een banner.  vroegah hadden we niet eens mooie plaatjes daar op die plek

en het plaatje ergens anders neerzetten (van de DS, of C5 deze keer Razz) is zeker geen optie..

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 28 februari 2005 06:30 PM
  [ # 18 ]
XBXG schreef:

(ik kan niet komen op de pagina Gespot & Gepost SM en ik kan niet reageren op de Winterfoto’s…. Crying or Very sad  Mad ).

Deze topics willen nu wel weer openen, de server waar de foto’s op staan was down. Erik heeft dit weer gefixt!  Very Happy

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 28 februari 2005 07:01 PM
  [ # 19 ]
patje74 schreef:
XBXG schreef:

(ik kan niet komen op de pagina Gespot & Gepost SM en ik kan niet reageren op de Winterfoto’s…. Crying or Very sad  Mad ).

Deze topics willen nu wel weer openen, de server waar de foto’s op staan was down. Erik heeft dit weer gefixt!  Very Happy

Mijn dank is groot!  Very Happy
Dat het forum nog mooier, nog groter en nog bekender mag worden Cool

Profiel  

ID66
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 742

Gepost: 28 februari 2005 11:57 PM
  [ # 20 ]

ja hoor, vroegah was alles beter

erik wijngaarden schreef:

vroegah hadden we niet eens mooie plaatjes daar op die plek

En nu dus ook niet. Was van korte duur die mooie openingspagina (een van de mooiste van de Citroën fora!). Sorry, maar ik vind het echt de meest verkeerde plek die je kan kiezen voor een banner. Het ergst is nog over de DS cabriolet. Als Henri Chapron het zou weten zou hij zich in zijn graf omdraaien.

Hieronder 3 mogelijke plekken voor de banner. Opvallende plekken voor de adverteerders die de openingsfoto in zijn waarde laten. Keus genoeg lijkt me,

PeTeR

On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!

XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966

Profiel  

jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 591

- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Gepost: 01 maart 2005 12:05 AM
  [ # 21 ]

Ik weet niet waar het nu gehost is maar hier: http://www.sohosted.com/
heb je 30 gig per maand voor 6,5 euro per maand ex btw.
Dit moet wel op te brengen zijn met een paar kleine donaties lijkt me.
En kun je idd die geweldige banner van Le Garage ergens anders parkeren.

Profiel  

Wouter-1
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 221

Gepost: 06 maart 2005 06:51 PM
  [ # 22 ]

Hi Erik,

Compliment voor de manier waarop je de boel toch maar in de lucht houdt (mag ook wel eens gezegd worden).

Maar Wink :
De banner loopt bij mij steeds over de pull-down menu’s heen. Ik kan een aantal menu-opties dus niet kiezen. Is dit onlosmakelijk verbonden met de nieuwe banner of ligt dit aan mijn instellingen?

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- ID/DS D-Super
Gepost: 06 maart 2005 07:07 PM
  [ # 23 ]

bij mij vallen ze netjes over de adjes heen.. welke browser gebruik je?

Profiel  

Wouter-1
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 06 maart 2005 07:15 PM
  [ # 24 ]

Gewoon ie5. Het gekke is dat het ook niet altijd gebeurt. Vandaag heb ik er geen last van gehad. Als het weer gebeurt, geef ik je wel even een PB met de naam van de adverteerder. Heb je nog meer gegevens nodig?

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 06 maart 2005 07:27 PM
  [ # 25 ]

nee, maar je kan het beter naar erwt pbee-en want die is van de layout

Profiel  

Wouter-1
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 06 maart 2005 07:33 PM
  [ # 26 ]

OK, doe ik. Maar hopelijk blijft het na vandaag goed gaan.

Profiel  

> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 07 maart 2005 12:30 AM
  [ # 27 ]

Even over die Banners…op sommige site’s….zoals het haarlems dagblad, verschijnen er reclame-banners die je zelf kunt wegklikken, danwel vanzelf na enkele seconden verdwijnen. (een X ‘je)

Is dat hier ook niet mogelijk….of scheelt dat tonnen ? Laughing

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 07 maart 2005 12:34 AM
  [ # 28 ]
Bram schreef:

Even over die Banners…op sommige site’s….zoals het haarlems dagblad, verschijnen er reclame-banners die je zelf kunt wegklikken, danwel vanzelf na enkele seconden verdwijnen. (een X ‘je)

Is dat hier ook niet mogelijk….of scheelt dat tonnen ? Laughing

Ik ken die dingen ook, ze staan o.a. ook op http://www.fok.nl Maar als ik er even over nadenk, kan ik mij niet herinneren wat er ooit op heeft gestaan. Ik ben bij dat soort reclames vooral bezig met het -zo snel mogelijk- zoeken van het X-je om hem te sluiten. Terwijl ik de banners hier, weldegelijk lees…
Dit is dus naar mijn idee geen goede reclame.

Profiel  

ID66
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 742

Gepost: 07 maart 2005 11:47 PM
  [ # 29 ]

Sluiproute

Ik blijf die banner over de foto op de homepage heel erg niet-mooi vinden. Ik gebruik de homepage niet meer, maar kom binnen op   . Geeft net als de homepage een overzicht van laatste berichten. Verder kan ik van hieruit met het pull down menu overal komen. Leuke is dat op deze pagina geen banner staat (vergeten denk ik) en bij doorschakelen naar de topics staat de banner heel bescheiden onder het pull down menu.

Ik heb trouwens de indruk dat weinig mensen Recente onderwerpen uit het pull down menu /FORUM/ gebruiken. Werkt toch bijzonder prettig.

On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!

XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook