wie weet wat de meest gewilde uitvoering van de bx geweest is..
met uitsluiting tot de 4tc en de race bx..
welke bx zou het meest gewilt zijn van de sportievere types ??
in de zin van meest verkocht enzo
TZI sportief
Zonder enige twijfel is de BX 1400 het meest verkocht.
En als “sportief” betekent dat je er ook vaart mee moet kunnen maken dan is dat de GTI.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Hmm, ik denk ik zal eens wat anders kiezen dan de rest, hebben er al 3 gestemd op de BX ourane…
Ik vind een rode, zwarte of witte sport simpelweg fantastisch, maar blijf een verstokt dieselstoker
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Kan iemand mij uitleggen wat de GTi 16s? Volgens mij is dat een gewone 16klepper mk1 of mk2.
Het maakt nogal uit wat in het algemeen gewild is of wat ik zelf zou willen.
Natuurlijk is er maar 1 sportieve BX echt de moeite waard en dat is mijn BX Turbo D12, die vreemd genoeg niet in het lijstje staat. De ourane komt daarhet dichtst in de buurt, dus dan stem ik daar maar op.
Sja. BX GTI 16S is gewoon de franse benaming voor 16v (s van soupapes = kleppen). Gek toch eigenlijk, want voor de Duitse en Engelse markt klopt die v van Valve of Ventil wel, maar in Nederland hebben we het over kleppen.
Ik wil dus een BX 19 GTI 16K en dan liefst het overgangsmodel met de type 1 bekleding (dikke diagale grijs/zwarte strepen), de Xsara 2.0 VTS motor (met uitlaatschoepenwiel) en het type 2 exterieur.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
waar staat de Bx sport mk2?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Dat is het ‘86 model? Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen Sport mk1 en mk2?
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Autofan schreef:Dat is het ‘86 model? Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen Sport mk1 en mk2?
is een eigen creatie van mij
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:Autofan schreef:Dat is het ‘86 model? Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen Sport mk1 en mk2?
is een eigen creatie van mij
dat zulle we maar voortaan MCDean BX noeme Is ze er zaterdag trouwens bij?
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik ga zonder enge twijfel voor de GT. Alle 2e types doen mij niets en zie ik als prachtige donor-hokken voor 1e types. En optische PK’s doen mij venmin iets. En dan nog, een sportieve BX, het idee alleen al….. haha!
hoort de digit niet ook in dit rijtje thuis?
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
mpostma schreef:met uitlaatschoepenwiel
Ofwel met turbo?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
ja, waar is de digit?
en ik heb al een digit en GT dus eigenlijk wil ik alleen nog een sport want da’s dan de enige type 1 die er bij staat..
That would be the 16v Mk1 (uiteraard).
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ja een Digit hoort er gewoon bij, das een GT zonder spoiler, bumperstrips en mistlampen
Ideaal voor mij: Een GT met digitaal dashboard; ik heb al gekozen voor BX ongeblazen of geblazen diesel, of een Turbo D12. Hoe dan ook met automaat!
Maar omdat die er niet bijstaat heb ik Ourane gestemd.
Oh en een 19 TZI monopoint is wel degelijk snel, tis eigenlijk de GT motor met geregelde injectie. Die sloper van me destijds, daar kon ik bang van worden
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Dat is niet sportief. Dat is gewoon lui en traag
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005