Ik heb in het afgelopen weekend een bed in mijn Eend gebouwd (klik ook hier ). Als het goed is, moeten er net 2 personen in kunnen slapen. Dusseh, welke mooie dame wil met mij een nacht doorbrengen in mijn Eend om dit te testen?
Collega moderators: ik twijfel nog een beetje of dit topic hier moet staan, dus wie van mening is dat het hier niet juist geplaatst is: niet vragen maar schoppen. Ik kan het altijd nog terug schoppen
Schijt aan originaliteit.
Ik heb vannacht in mijn Eend geslapen en het slaapt fantastisch! A.s. weekend ga ik er weer op dezelfde manier in slapen op de CCR meeting. Dames die de 2-persoons functie eens uit willen testen kunnen zich vanaf heden aanmelden.
Zodra ze ontwikkeld zijn
Leuk idee wel: slapen in je Eend…
Grappig auto’tjes eigenlijk he… je kan er vanalles mee doen.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Leuk idee wel: slapen in je Eend…
Grappig auto’tjes eigenlijk he… je kan er vanalles mee doen.
Het is een cabriolet, verhuiswagen, terreinwagen, camper, tracktor, sportwagen, funwagen, reiswagen, tourincar, boodschappenwagen en hobby-auto in 1
en dat zonder dat het zo bedoeld was…
het was dus een ongelukje
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gisteren werd in het programma stapel op auto’s, ookal gemeld dat de citroen besteleend de voorganger zou zijn van de mpv-actige net als de renault 4.
Maar met een gewone eend kan het dus ook.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Volgens mij slaapt een eend zelfs lekkerder dan een MPV!
Nooit geprobeerd, maar ik denk het wel Zeker als je het bed zelf gebouwd hebt