![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8334.jpg)
Totaal aantal Berichten: 176
- C4 (2004-heden) coupe 1.6 vtr+
Hallo, even een vraag..
Wie weet zeker welk type mistlamp er in de C4 coupé gaat?
Ik dacht de H11, maar ik kan het nergens vinden. In het onderhoudboekje staat sowieso dat je ervoor naar de dealer moet maar ik wil ze zelf vervangen.
De bumper moet namelijk toch onder de auto vandaan omdat ik er met ± 100km/h een haas mee heb opgevangen (het beest zat muurvast in de grill, ben er nog even mee doorgereden omdat ik het niet in de gaten had. Heb er direct maar een fotootje van gemaakt..) Maargoed, alleen de zwart kunststof grill is kapot (bumper verder gelukkig niet) en wordt binnenkort door mijzelf vervangen.
En daarvoor ga ik dan toch de bumper demonteren. Dan wil ik direct de mistlampen vervangen voor andere exemplaren. zodoende..
is h11 heb ze al vervangen door xenon GreetzZz
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Kijk super.. dank je!!
Maar echt xenon? Vind je dat niet zonde van je geld? Het is tenslotte toch wel een investering voor lampen die je in principe niet elke dag aan hebt toch?
Ik heb wel xenon (Pilot) set in de koplampen, maar wil xenon-look lampen in de mistlampen hebben.. zodat àls ik ze dan een keer aan heb het ook wat lijkt i.c.m. de koplampen..
Maar H11 dus..
Bedankt!!
Laat dan ff horen of zien welke je erin doet!
ben wel benieuwd.
C4 Coupe 1.6 16v VTS!!!
Ja ik zal ff een fotootje maken als ik de lampjes erin heb zitten.. Moet zelf ook nog even zoeken naar de juiste hoor. Weet ook niet of ze die hier bij de auto-tuningzaak hier in Duiven zo op voorraard hebben.
Zal wel volgende week worden, kreeg net een telefoontje van de dealer dat de nieuwe grille binnen is, maar dit weekend alweer geen tijd, dus blijf nog een weekje doorrijden met kapotte grille.
Stomme hazen ook altijd
heb nog een setje h11 xenon liggen als je intresse hebt
vind het niet echt zonde heb er standaart xenon in en vond het verschil te groot met de mistlampen
en heb graag iets wat een ander niet heeft haha GreetzZz Lodie
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
XsaraVTR schreef:heb nog een setje h11 xenon liggen als je intresse hebt
vind het niet echt zonde heb er standaart xenon in en vond het verschil te groot met de mistlampen
en heb graag iets wat een ander niet heeft haha GreetzZz Lodie
Je hebt zeker wat aparts.. Sowieso erg mooi jouw C4!! Zag de foto’s met de spoilerkit en de 2 dubbele uitlaten! Echt chique! Zou ik uiteindelijk ook nog wel een keer willen hebben, maar daar heb ik voorlopig het geld niet voor
Maar ik denk dat jouw setje Xenon voor in de mistlampen me toch net ff te duur is.. Omdat ik m’n mistlampen natuurlijk bijna niet aan heb, vind ik een eurootje of 30 wel genoeg voor een setje lampen. En ik neem aan dat je ze daarvoor niet weg doet