Re: Xantia
M&M schreef:een heleboel
Dat is hem Menno!
@ZX1.4i
Hoe moet dat nu met je nickname?!?!?!?!
Weefje schreef:@ZX1.4i
Hoe moet dat nu met je nickname?!?!?!?!
xant1.9d ofzo ? of xantiaknaller1.9d
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Is de voiture al officieel aangeschaft dan?
Nee nog niet, maar dat ligt aan de koper die vanavond kom kijken, dat is een Citroen/Xantia liefhebber. En ander ruil ik hem zaterdag gewoon in, de koper is bereid dezelfde prijs te betalen als de inruil.
Maar goed ik verkoop mijn ZX liever aan een liefhebber, dan is mijn ZX in goede handen.
Ik ga de ZX wel missen, na al die uren met veel liefde en zorg ingebouwde extraatjes, het poetsen, etc :20
Mijn nickname blijft gewoon hetzelfde, daar was Erik een tijdje terug duidelijk over, dus geen gezeur daarover
ZX1.4i schreef:Nee nog niet, maar dat ligt aan de koper die vanavond kom kijken, dat is een Citroen/Xantia liefhebber. En ander ruil ik hem zaterdag gewoon in, de koper is bereid dezelfde prijs te betalen als de inruil.
Maar goed ik verkoop mijn ZX liever aan een liefhebber, dan is mijn ZX in goede handen.
Ik ga de ZX wel missen, na al die uren met veel liefde en zorg ingebouwde extraatjes, het poetsen, etc :20Mijn nickname blijft gewoon hetzelfde, daar was Erik een tijdje terug duidelijk over, dus geen gezeur daarover
Als je een goed argument zou hebben dan kon het nog gewijzigd worden…. en een nieuwe auto is cker wel een goed argument
Nee ik laat mijn nickname lekker zo, de ZX heeft toch wel een speciaal plekje gekregen bij mij, net als mijn eerste auto de Peugeot 309.
Is een beetje moeilijk uit te leggen, maar zo een ZX heeft voor mij iets warms/klassiek, iets wat een BX/CX/GS, etc ook heeft voor een heleboel liefhebbers, daar kan geen Xantia, Xsara, C4, C5, etc tegenop
ZX1.4i schreef:Nee ik laat mijn nickname lekker zo, de ZX heeft toch wel een speciaal plekje gekregen bij mij, net als mijn eerste auto de Peugeot 309.
Is een beetje moeilijk uit te leggen, maar zo een ZX heeft voor mij iets warms/klassiek, iets wat een BX/CX/GS, etc ook heeft voor een heleboel liefhebbers, daar kan geen Xantia, Xsara, C4, C5, etc tegenop
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ZX1.4i schreef:Ik ga de ZX wel missen, na al die uren met veel liefde en zorg ingebouwde extraatjes, het poetsen, etc
ZX1.4i schreef:Nee ik laat mijn nickname lekker zo, de ZX heeft toch wel een speciaal plekje gekregen bij mij, net als mijn eerste auto de Peugeot 309.
Gelukkig maar dat ik gewoon mijn voornaam heb gekozen op forums…....ik had anders in ruim 1,5 jaar tijd moeten heten :
BX-1.8 TZDturbo. ZX-1.4i…..Sierra-2.0i, Berlingo 1.9D, Xantia-TD….Chic 1.6i…..weer TZD-turbo en nu ZX 1.9D
Overigens kan ik het verhaal van Menno geheel onderstrepen….ik heb ook prettige ervaringen gehad met Chyparse…1X met de Xantia-TD en 1X met de BX turbodiesel….evenals mijn zoon Renz met de Xantia-D.
En je steekt er nogeens wat van op ook daar.
De ZX is verkocht aan een liefhebber van het XC forum, de auto is voor zijn vrouw, hij haalt de auto vrijdag op.
Morgen bel ik die garage in Groningen om te zeggen dat ik de auto zaterdag wil ophalen met nieuwe APK en een kleine beurt en eventueel het LHM verversverhaal.
Sneeuwwitje
Mooi!!!
ff met rvs behangen en je hoort erbij
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
gefeliciteerd ermee, je moet nu je geen inruil hebt proberen nog wat korting los te peuteren.
of heb je al korting gekregen omdat je niks inruilt?
Je wilt hem Zaterdag ophalen?
Waar schrijf je hem over??
Krijg helaas geen korting, aangezien de prijs al aantrekkelijk is.
Ik heb wel afgesproken dat ik er een nieuwe APK + onderhoudsbeurt (olie wissel en filters).
Heb Ceulen & Co net gebeld om het rond te maken
Word waarschijnlijk vrijdag en anders de week erop , Jaap Koster van Ceulen & Co gaat zatedag een weekje op vakantie.