In principe wel. Hoeveel deukjes heb je?
We rekenen er op dat er om 10 uur de eerste uitgedeukt gaan worden en ongeveer 4 deukjes per uur gedaan worden. Momenteel is er dus vulling voor 5.5 uur. Dus dan zitten we rond half 4. Is best nog wel plaats voor meer mensen hoor!
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:
Enne, roy, hoezo 2 interieurs? Je eigen interieur en dat lederen? Je kan t lederen interieur ook komend weekend komen halen hoor… Dan ben ik er het hele weekend. En t kan makkelijk er bij in een xm. Als je je eigen achterbank er zovast uit haalt, kan je de nieuwe op die plek vastzetten in Heusden en de achterstoelen kunnen daar dan weer makkelijk op…
Xsara Coupe
shit man dit weekend lukt me echt niet ,maar moet de 9e ook nog een bruin interieurtje meenemen van @jdt voor mijn bx..
kom wel met de cx ambulance die ik waarschijnlijk over ga nemen..
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Mijn XM heeft ook nog wel 3 deuken die in aanmerking willen komen! Schrijf mij er maar bij
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):
Naam: Aantal deukjes:
mpostma 3
sans-pareil 2
Rio97 3
fluidphreak 1
ernst23 3
patrijsraam 2
Mathijs 3
Gorilla 1
PBO 3 (+1???)
Xsara Coupe 1
sweef 3
Totaal: 25 (26???)
Bij deze
In overleg met de uitdeuker moet ik nu melden dat vanaf dit punt geen garantie kan worden gegeven op een plaats…
Inschrijven kan nog en de kans is groot dat je nog aan de beurt komt, maar nogmaals, geen garantie…
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:In overleg met de uitdeuker moet ik nu melden dat vanaf dit punt geen garantie kan worden gegeven op een plaats…
Inschrijven kan nog en de kans is groot dat je nog aan de beurt komt, maar nogmaals, geen garantie…Xsara Coupe
Nou wil het geval dat ik denk ik niet met de TurboD12 kan komen. Nu heeft de GTI tenminste 1 deukje dat ik wel uitdeukbaar acht, en 1 onuitdeukbare deuk. Ik denk dat ik mijn uitdeukcount dus moet terugzetten naar 1. Onder het voorbehoud dat de uitdeukvriend er niet alsnog meer vind die ik wel wil laten uitdeuken.
Mocht de uitdeukvriend fijn werk doen dan kan ik hem alsnog wel een keer over de diesel heen laten gaan.
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Is er ook een soort van schema hoe laat ongeveer wie aan de beurt is? Of is het gewoon lijstje afwerken op wie nog niet is geweest?
My other car is a broomstick.
Ik zal even een tijdsschema maken, ook op basis van waar iedereen vandaan komt. Eerste zal zoals eerder genoemd om 10 uur aan de beurt zijn…
Schema komt zo online…
Xsara Coupe
Tijd Naam
10.00 Ernst23
10.15 Ernst23
10.30 Ernst23
10.45 mathijs
11.00 mathijs
11.15 mathijs
11.30 mpostma
11.45 sans-pareil
12.00 sans pareil
12.15 Gorilla
12.30 Pauze
13.00 PBO
13.15 PBO
13.30 PBO
13.45 sweef
14.00 sweef
14.15 sweef
14.30 Xsara Coupe
14.45 Rio97
15.00 Rio97
15.15 Rio97
15.30 patrijsraam
15.45 patrijsraam
16.00 fluidphreak
Dit is even het voorlopige schema. Kan uiteraard iets afwijken. Ik zal dit ook iedereen even per pb toesturen..
Xsara Coupe
Omdat nog niet iedereen zijn pb heeft gelezen hierbij nog een herinnering ne ik stuur nog even een pb. Let wel, als niet iedereen op tijd komt is er kans dat sommigen niet aan de beurt kunnen komen…
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 27926
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Meeting is inmiddels voorbij
Slotje.