Ik had na het zien van de foto’s geen km stand van een halfmiljoen verwacht das echt teveel. Risico is me veel te groot. zeker bij een automaat. Niet alleen het blok heeft die km gelopen he…
Op het eerste blik ziet ze er echter wl erg netjes uit.
Wat uiterlijk betreft heb ik liever een T1. Aangezien je echter meer van het interieur ziet….kijk ik uit naar een T2.
ik houd het buitenland ene beetje in de gaten. Wat ze hier in NL voor een TD vragen is van de ratten besnuffeld.. Bart heeft een mooi mazzeltje gehad wat dat betreft…
dis wat ik voorbij zie komen en misschien kan…
hier zit ik ff te rekenen… wat kost een nieuw pakking en wat kost transport en import…
en deze heeft toch wel een zeer mooi kleurtje.. maar ja, wel ergug kaal…
kortom, tis nog nie zo makkelijk… NL is absurd duur. buitenland lastig want tsja, ff kijken in Fr of D is ook niet gratis qua km’s…. En dan moet je maar iemand vinden die er kaas van heeft gegeten om me te gaan…
overigens, citroklassiek gaat niet verder dan 1994. Misschien dat ik 1995 erdoor krijg… en anders moet tie in een normale verzekering…
en ja, dan betaal je voor de nieuw prijs terwijl je nooit meer zal krijgen dan de dagwaarde… voor een hoge premie
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ik betaal 27 in de maand en dat is WA met rechtsbijstand. Is toch niet zoveel??? Of betaal je echt schofterig wehnag bij die citrodinges
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
die laatste ziet er mij prijs/kwaliteit, het beste uit! haar achteraf verfraaien kan je altijd nog doen
Ik vind de tweede toch wel het mooist eigenlijk.
Wel wat werk dus…maar dan heb je ook wat toch?
Toch vind ik mijn kleur het mooiste, wat is dat? Bleu…. En die zie je niet zoveel lijkt het.
Succes iig.
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
eXaMple schreef:Ik betaal 27 in de maand en dat is WA met rechtsbijstand. Is toch niet zoveel??? Of betaal je echt schofterig wehnag bij die citrodinges
450 incl, onbeperkte km’s all-risk geen bonus males….1 keer per 2 jaar taxatie a 115 euro incl.
m’n zx kost beperkt casco + ruitschade 55 per maand… bij centraal. Ik heb helaasmijn schade vrije jaren niet mee kunnen nemen van de lease wagen ....
de laatste heeft een heerlijke km stand maar gaat met invoer, ophalen en kosten deskundige denk ik richting de 5000… en das dan weer een hele hoop.
de tweede is idd een mooie optie.
Ik denk dat een import tov een nl bak qua prijs hetzelfde zal zijn, ongeveer maar dat je dan een luxere kunt hebben met een lagere km stand. Kost alleen een hoop tijd en je kunt zomaar een hoop geld kwijt zijn aan bekijken.
Ik zou ook voor die onderste gaan. Erg weinig km’s en je kunt m altijd zelf nog luxer maken…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ja die onderste is wel de meest aantrekkelijke.
Idd weinig km’s en mooie kleur. Opleuken kan altijd achteraf.
Heeft wel een clima.
Je krijgt nog het nodige van de prijs af, en hij kan in de klassieker verzekering!
Is wel 700 km rijden
bpm berekenen:
BPM
Kan nooit veel meer zijn….
O ja, (edit) als hij echt basis is, heeft-ie mss geen hydractief, ben je ook van dat vc-gezeur af! Altijd comfi vering!
@Peter
volgens mij heeft die laatste geen clima hoor…
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Hij heeft wel climatecontrol! er staat bij,electronisch,maar das iets te hoog gegrepen
Blooper1963 schreef:Hij heeft wel climatecontrol! er staat bij,electronisch,maar das iets te hoog gegrepen
mmm, ik heb op de foto’s niks kunnen ontdekkenwat daar op wijst…
ik heb iig een peebeetje naar onze hollandse francaise gestuurd of ze eens zou kunnen informeren… mijn frans is wat roestig ops:
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Heu, er staat toch
Climatisation automatique
en ook nog’ns mistlampjes erbij.
Of kijk ik nu scheel?
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
par eXeMple! schreef:Heu, er staat toch
Climatisation automatique
en ook nog’ns mistlampjes erbij.
Of kijk ik nu scheel?
inderdaad!! climatisation,maar die is niet automatisch volgens de foto’s.
je hebt de 3 draaiknoppen en daaronder,het knopje AC en recirc.
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
‘k heb inderdaad een nieuwe bril nodig…. ops:
Ik vind kwa beste prijs-km verhouding toch die groene het beste! Echt een lage km-stand voor die prijs, daar kan je nog wel wat aan fixen.
Die laatste is natuurlijk kwa kleur fantastisch, niet te spreken over de km-stand! Maar net wat je zegt, na invoeren etc moet je er wel even van uit gaan dat er dan even niks mee hoeft te gebeuren…
Voordeel is wel, daar kan je echt nog je hele leven mee doorrijden!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Die laatste heeft idd mijn belangstelling.
Ik heb van Wendela al begrepen dat er geen mankementen aan zijn. ( die dame is snel hoor!)
Het is 740 km rijden enkele reis.
Vraagje aan de specialisten. hoelang tot de eerste riemwissel bij km stand 94k en hoeveel kost zoiets ???
Die airco zie ik echt niet op de foto. Die schuiven onder de ronde knoppen zijn toch voor de fan en of je in of uitwendige lucht wilt ?
Daarbij, die eerste knop op het dashbaord zou de mistverlichting voro moeten zijn en die is blanco zwart…
import vraagjes…
Volgens de RDW link van IEks hebben we het over 10% van het origiele BPM bedrag… hoe hoog is dat geweest ?
Dan een abdere vraag over de bpm, ik had begrepen dat dat ook met de taxatie te maken zou hebben? Als de auto weinig waard meer is betaal je weinig ???
Wat komt er allemaal bij kijken bij zoiets.. iemand ervaring ? vanuit la france? is dat net als NL gewoon naar het postkantoor en overschrijven?
Eerst in NL obv het chasis nr een verzekering regelen?