19 van de 22
« Eerste  < Vorige 17 18 19 20 21 Volgende >  Laatste »
   
Welke XM
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 10 februari 2008 11:54 PM
  [ # 271 ]

Volgens de advertentie is de d-riem bij 70k gewisseld.

BPM wat je bij import moet betalen hangt af van datum eerste toelating en van de toenmalige nederlandse catalogusprijs. Zie mijn link.

Verzekeren in Nederland kan je pas als hij in Nl geregistreerd is.

Je moet de auto dus op een auto ambulance naar Nl halen, eerst BPM betalen en dan de RDW toelating halen. Dan krijg je pas een kenteken.

Of, wat in Duitsland mogelijk is, maar ik weet het niet van Frankrijk:
Je regelt export kentekenplaten en regelt ter plaatse een tijdelijke verzekering (voor een paar dagen). Dan kan je naar Nl rijden, bij de grens BPM betalen en daarna naar de RDW.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 10 februari 2008 11:56 PM
  [ # 272 ]

okay ff resumerend…


De mooie licht groene met z’n unieke(?) kleurtje heeft wel mijn voorkeur.

Ik schat dat het echter tegen de 5k gaat lopenvoor er gele platen opzitten.
250 euro brandstof voor alleen de 16v, bij koop moet de TD ook mee Wink
9% van 6-7k bpm = rond de 6-700 euro
en dan nog de keuring en de apk, leges etc.

Als ik dan naar de TD bij citroville kijk
Die kost 4500 vraag. Met nieuwe riem ( maar met rollen en pomp (?))
en heeft auto airco, cruise controll en heeft ook een mooie aantrekkelijk kleur , donker grijs antraciet.

Jongens help eens ff logisch meedenken….
Waar ik over tob..
hoe snel raak ik de mijne kwijt nu die helemaal ok is. ( zonder leer Wink )
wat als die TD straks hier niet door de APK komt met de gasttest enzo…
is hier nog een iemand MET ervaring genoeg om een TD daar te beoordelen die dan ook nog mee wel tegen flessen wijn tarief en een mooie rit Confused  Wink

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 11 februari 2008 12:04 AM
  [ # 273 ]
gompy58 schreef:

Ik schat dat het echter tegen de 5k gaat lopenvoor er gele platen opzitten.
250 euro brandstof voor alleen de 16v, bij koop moet de TD ook mee Wink
9% van 6-7k bpm = rond de 6-700 euro
en dan nog de keuring en de apk, leges etc.

Als ik dan naar de TD bij citroville kijk
Die kost 4500 vraag. Met nieuwe riem ( maar met rollen en pomp (?))
en heeft auto airco, cruise controll en heeft ook een mooie aantrekkelijk kleur , donker grijs antraciet.

Ja, zo heb ik ook (duitse) import gewikt en gewogen en uiteindelijk toch voor een nederlandse XM gekozen. Er komen idd nogal wat kosten bij.

Je huidige 16v asap op marktplaats zetten en uiteraard hier op de citromarkt.

In Frankrijk kennen ze nu vast ook wel een keuring. Als hij daar de weg op mag, moet je hem toch ook zonder al te veel moeite door de apk kunnen krijgen?  Cool

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 11 februari 2008 12:09 AM
  [ # 274 ]

ik heb geen idee of je de franse met de nederlandse keuring kunt vergelijken.

Maar ik weet wel dat ik een probleem heb als die TD uit france hier vastloop op een apk gastest.

Profiel  
 
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1691
Geregistreerd: 17-06-2006

Gepost: 11 februari 2008 12:09 AM
  [ # 275 ]

Heb zelf geen import ervaring, maar volgens mij worden veel auto’s uit Frankrijk zo op Frans kenteken naar Nederland gereden. Je moet uiteraard wel even een verzekering regelen. Wellicht via je assurantieadviseur of verzekeringsmaatschappij. Kan dat laatste anders nog wel even aan een vriend vragen, is een specialist in autoverzekeringen…
En ik hoorde laatst van iemand die ook een XM had geïmporteerd dat de keuring bij RDW meeviel. Was toen ook slecht weer…
Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
www.citrofiel.tk
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 640
Geregistreerd: 30-03-2006

Gepost: 11 februari 2008 12:10 AM
  [ # 276 ]

Nou Gompy, ik zou voor de tweede gaan en anders voor een NL exemplaar.
Misschien moeten we ruilen haha.

Nee, dat importeren lijkt mij niet alles, en ergens vind ik de kleur van die laatste beetje suf…
En als je alle opties moet gaan inbouwen, kom je ook nog wel tegen lekker bedragje aan…

Maar goed, effe laten bezinken en dan rustig effe kiezen…

Hans Arrow

BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.

http://www.citrofiel.tk

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 11 februari 2008 12:11 AM
  [ # 277 ]

die verzekering komt wel goed. heb van het serge verhaal begrepen dat een verzekring op chasis nr prima te doen is. Wel in NL regelen.

Ik maak me drukker over de keuring Confused

het bedrag is uiteindelijk gelijk aan een nl of een F xm. je hebt alleen een frissere bak…

Profiel  
 
sweef
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 591
Geregistreerd: 06-07-2007

- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Gepost: 11 februari 2008 12:14 AM
  [ # 278 ]

TD break met zwart leer iets?

Staat op Ebay:  

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 11 februari 2008 12:23 AM
  [ # 279 ]

Dat petroleum achtige tintje vind ik ook de mooiste hoor. Maar ja de vragen die jij je nu stel heb ik ook gedaan en ben toch lafjes afgehaakt en ben voor de nederlandse gegaan… Ook omdat ik de mazzel had dat mijn huidige ook daadwerkelijk in een heel aardige staat verkeerd.
Maar de diesel met minder dan een ton op de teller…. das alweer anderhalve ton minder dan de mijn hoor!
Dat gaat echt nog lang mee en daols je um verkoopt over een paar jaar dan krijg je er nog steeds een aardig bedrag voor hoor! Zeker met een leuk kleurtje zoals deze heeft.

Profiel  
 
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006

- Xsara Scootertje.
Gepost: 11 februari 2008 12:23 AM
  [ # 280 ]

Jongens!! Nummertje 4 op het lijstje van michiel is geen diesel maar een V6!!!! Bekijkt u de zij kant nog eens goed!!
En michiel als je er uit bent welke je wilt gaan bekijken ben ik je man!!
Importeren is leuk maar ook duur!! Tenzij je het slim kunt spelen wat ik niet kan, maar die zijn er natuurlijk wel. Maar voor het totaal bedrag dat je kwijt zou zijn als je er een importeerd, kan je er hier in nedereland ook wel eentje vinden, geduld is een schone zaak!!!!

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  
 
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1691
Geregistreerd: 17-06-2006

Gepost: 11 februari 2008 12:27 AM
  [ # 281 ]

En deze? Maar ws. wel veel BPM…

 

Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 11 februari 2008 12:33 AM
  [ # 282 ]

@eXpelliarMus;
Aan de ene kant is het een V6 en aan de andere kant weer niet. Of type plaatje is eraf of het is een gevalletje doe hetzelf schadeherstel Wink

Profiel  
 
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006

- Xsara Scootertje.
Gepost: 11 februari 2008 12:34 AM
  [ # 283 ]
XMTurboCT schreef:

En deze? Maar ws. wel veel BPM…

 

Groet, Arjan

Toppertje!!!! Je lult er nog wat van af en fuck de BPM kopen dat ding, bj 2000 wat wil je nog meer!!!!

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 11 februari 2008 12:38 AM
  [ # 284 ]

Ja als je daarvan de aanschaf prijs een beetje laag kunt houden, dan is de bpm je minste zorg Smile

Profiel  
 
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006

- Xsara Scootertje.
Gepost: 11 februari 2008 12:39 AM
  [ # 285 ]
eXaMple schreef:

@eXpelliarMus;
Aan de ene kant is het een V6 en aan de andere kant weer niet. Of type plaatje is eraf of het is een gevalletje doe hetzelf schadeherstel Wink

Zou zomaar kunnen!? fuck fuck fuck

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  
 
 
19 van de 22
« Eerste  < Vorige 17 18 19 20 21 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook