Als ik in de kofferbak ga zitten en de motor staat aan dan zakt de auto een aardig stukje in maar het duurt wel vrij lang voordat ze weer omhoog komt..
Omdat Bogaard zei dat de auto slecht omhoog komt als de veerbol leeg is en dat doet ze ook(aan de achterkant) Kan ik hieruit opmaken dat de achterveerbollen getest moeten worden en bijvullen of nieuwe?
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Als je ze niet test weet je niks. Lanzaam omhoog koemen kan ook komen door verstopte/ vastzittende hoogte regelaar. Als die niet lekker opent als de auto zakt, stijgt ie ook niet snel.
Meten is weten. het meten van bollen is dood simpel maar dan moeten ze er wel af.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Ik heb nu 4 goede bollen erop zitten, waarvan 2 nieuwe en 2 gebruikte maar de druk was goed, dat is gemeten.
Het is net alsof ik in de hobbelende geit zit van de kermis…en de auto komt nog steeds langzaam omhoog.
Normaal duurde het ook al even maar veerde ze wel goed.