Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Okay…
Zondagmiddag om 15:30 uur de ZX van m’n vriendin weggebracht naar de garage, olieprobleempje. Sleutel in de brievenbus gegooid, achteraf niet zo slim geweest!
M’n vriendin had al een raar voorgevoel. Enfin, vanochtend ging ze naar de garage om te vragen of ze iets aan de ZX hadden kunnen doen, het antwoord luidde:“Welke ZX? Er stond hier niets!”
Conclusie: Gestolen!
De dief heeft de sleutels uit de brievenbus gehengeld en vervolgens een ZX gejat met een olieprobleem (carterontluchting verstopt)!
We hebben aangifte gedaan uiteraard, maar mijn vraag aan jullie, hopelijk fanatieke spotters een seintje te geven als jullie de volgende ZX tegenkomen.
- ZX Avoriaz 1.6i Groen metallic (Kauwgomballenkleurtje)
- Kenteken PR-BG-97
- Sportuitlaat (Sebring meen ik) die iets lager dan gebruikelijk hangt.
- Trekhaak
- Lichte schade rechts-achter bij de wielkast
Interieur was als volgt, misschien zit het er nog wel in:
- Stoelhoezen Loony Tunes met afbeelding Sylvester de kat.
- Gordelhoezen Tweety
- Middenarmsteuntje
- Rode en roze pluche kussen op de achterbank met knuffels
- Bloemenguirlande op de hoedenplank
Hier twee links met foto’s. Meer is er niet, balen!
Kortom een echte vrouwenauto.
Morgen is er een autobeurs in de Veemarkthallen. Helaas moet ik zelf werken, maar misschien gaat er iemand van hier daar naartoe.
Hier loopt nu een heel sip persoon in huis, hopelijk komt-ie terug…
We hebben er een wijze les uitgetrokken: Altijd de autosleutels persoonlijk inleveren en thuis onder je kussen leggen als je gaat slapen.
See, buy, fly C5 V6
micmin schreef:Vaag zeg. Wie steelt er nu een 10 jaar oude ZX..
Omdat ik er vanuit ga dat geen enkele dief is geintersseerd in dat merk/model/jaartal zet ik mijn ZX zelfs nooit op slot.
Tja, deze kar rijdt als nieuw en ziet er ook nog eens mooi uit. Wellicht joy-riding. Of voor de handel in het Oostblok. Nieuwe auto’s worden steeds moeilijker te stelen.
De politie zei ook al:“Meer dan de helft van de gestolen auto’s wordt teruggevonden, maar ja, de staat van het voortuig….dat is de grote vraag.”
See, buy, fly C5 V6
Balen zeg, sterkte en ik hoop dat de ZX snel gevonden word.
Ik zal in iedergeval mijn ogen open houden mocht ik de PR-BG-97 spotten.
ZX1.4i schreef:Balen zeg, sterkte en ik hoop dat de ZX snel gevonden word.
Ik zal in iedergeval mijn ogen open houden mocht ik de PR-BG-97 spotten.
Thanks! Ik hoop dat ik hier dan weer wat gezelligheid op de bank aantref…‘t is werkelijk een hoop ellende nu
See, buy, fly C5 V6
mochten ze hier in de buurt rijden, ik hou mn ogen open, lijkt me niet waarschijnlijk maargoed hopelijk vinden ze de auto heel terug.
The Hans Identity schreef:mochten ze hier in de buurt rijden, ik hou mn ogen open, lijkt me niet waarschijnlijk maargoed hopelijk vinden ze de auto heel terug.
Je weet het maar nooit! Hopelijk gaan alle alarmbellen rinkelen als de politie hem spot! Dat ding is nu ook uit de verzekering
See, buy, fly C5 V6
enneuh, verzekering ?
gompy58 schreef:enneuh, verzekering ?
Zekers, die hebben we opgeschort. Hij is dus nu onverzekerd en niet makkelijk meer te verzekeren, bij alle instanties staat-ie als gestolen voertuig.
See, buy, fly C5 V6
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
Ik zal het kenteken effe aan me pa geven mijn pa is politieagent en is elke dinsdag in en om de automarkt van Utrecht te vinden om illegalehandel te onderscheppen en straathandel tegen te gaan D
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
citroenbxcx schreef:Ik zal het kenteken effe aan me pa geven mijn pa is politieagent en is elke dinsdag in en om de automarkt van Utrecht te vinden om illegalehandel te onderscheppen en straathandel tegen te gaan
Wauwww, dat zou super zijn! Mocht je meer info willen hebben dan kan dat uiteraard! Het is idd wel een plek om zo’n wagen te slijten, alhoewel de dief de papieren niet heeft.
Namens m’n vriendin (en mij natuurlijk) allemaal alvast heel erg hartelijk dank voor de snelle reacties! Het pept haar enorm op!
See, buy, fly C5 V6
Zoo das ff balen zeg succes hoop voor dat je em terug vind.
Greetz ZX1.4
ZX 2.0 16V
ZX1.4 schreef:Zoo das ff balen zeg succes hoop voor dat je em terug vind.
Greetz ZX1.4
Ergens….ergens heb ik goede hoop!
See, buy, fly C5 V6
Ik heb dit draadje bij wijze van uitzondering “sticky"gemaakt.
Succes met vinden!
Rene van Maren schreef:Ik heb dit draadje bij wijze van uitzondering “sticky"gemaakt.
Succes met vinden!
Bedankt! Ik speur ondertussen continu marktplaats, speurders.nl etc. etc. af….wie weet.
See, buy, fly C5 V6
micmin schreef:Vaag zeg. Wie steelt er nu een 10 jaar oude ZX..
Ik zou ‘m maar op slot zetten. Dat ben je min of meer wettelijk verplicht. Stel je situaties voor dat een kind erin gaat zitten en ‘m van de handrem af haalt - en het ding de straat op rolt. Of dat bij jou van toepassing is - weet ik niet, maar de ellende die dat kan geven…
En voor bijv. een ramkraak doet leeftijd en staat van onderhoud er niet zo toe. Als het ding maar rolt en vaart kan maken.
Ik duim voor TS, en hou mijn ogen open. Een ZX blijft - hoe saai hij er ook uitziet - toch een leuk autootje.
Ich bin ein Breaker
Goed, ‘k heb net de ZX bekeken…niet al te best, de hele voorkant in de puinpoeier. Morgen gaat ze zelf kijken en als het even kan foto’s maken. Het ziet er niet best uit om te fixen. Motorkap compleet aan puin, ‘k vrees voor het subframe. Als die een “harmonica-vorm” heeft is-ie technisch total loss…economisch is hij het al.
Mocht het zo zijn, iemand van jullie interesse in een ZX Avoriaz. Na de motorkap is de wagen in prima staat. Dus deuren, interieur etc. etc. nog in prima conditie.
See, buy, fly C5 V6