Vader schreef:Mooie auto, dat wit is wel gewaagd. Is dit een originele mat? Hij is wat aan de korte kant.
Tip: Misschien moet je je veiligheids hamer hoger bevestigen. Stel dat je op ze kop hang in je gordel kan je er niet bij (het is niet te hopen).
o ja, wit (of liever beige -alcantara-) is misschien besmettelijk, maar goed schoon te maken. ‘t Zit wel erg lekker moet ik zeggen, en de kinderen dan maar in de gaten houden dat de moddervoetjes op de vloer blijven en niet bovenop de bank..
de mat is echt origineel (weliswaar geen Citroen-logo, maar dealer verzekerde mij dat er geen andere is..) Hij is inderdaad ietwat aan de korte kant. Ik zit zelf nog te dubben om misschien toch ook de “bak” aan te schaffen. M.n. in de wintersport waar we toch wat meer sneeuw hebben en dus de snowbooties in de achterbak verdwijnen en rollen/schuiven is zo’n bak misschien toch handiger.
Rijden per 02-02-08: C4 Grand Picasso Exclusive EB6V 2.0 HDiF
Totaal aantal Berichten: 126
- C3 e-HDI
- C3 Aircross
- C4 (2004-heden) ë-C4 Shine
@ Dreamerd,
Mooie auto, ook mooi compleet.
Ik had nog niet dat Video pack in een GC4P gezien, die speler voor je vuilnisbakje is zeker de DVD speler?
Ik heb zelf ook de lichte interieur uitvoering, ben er zeer te spreken over.
Groeten en veel plezier met je auto,
Bert
Sinds 30-4-2018 C3 Aircross PT110 S&S EAT6 alle opties en deze is ingeruild op 28-6 voor een ë-C4 shine
@ bert-w
klopt. De DVD speler zit in de middenconsole op de grond. Met 2 koptelefoons (infrarood) en afstandsbediening. Gaaaaaaf. Zitten ook nog 2x cinch aansluitingen op zodat je eventueel per schermpje nog iets anders aan kunt sluiten. Ben nog op zoek naar zo’n controller die bij de AKAI dvd schermpjes zit waar iets van 30 spelletjes ingbouwd zitten. Kunnen ze ook nog gamen achterin. Als ik dan nog moet roepen &^%%$# dicht!!! dan weet ik ‘t niet meer…
Rijden per 02-02-08: C4 Grand Picasso Exclusive EB6V 2.0 HDiF
[quote author=“Dreamnerd
Als ik dan nog moet roepen &^%%$# dicht!!! dan weet ik ‘t niet meer…
Sloan Pah!
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Voor een mat die niet past vind ik 45 euro vrij veel.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Wanneer je, zoals ik, het bagagenet erin hebt hangen, dan past het eigenlijk best goed.
Groot voordeel is ook dat je gewoon bijv. 1 stoel kan openklappen zonder de mat te hoeven verwijderen…
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
@Dreamnerd: Volgens mij is een gameconsole met die spelletjes gewoon los te koop bij de MediaMarkt.
@Shured: is het goed dat ik binnenkort even langswip om een kijkje te nemen?
- C5 X Shine Hybrid 225
@ Richard. Prima hoor. Neem wel effe contact met me op vooraf, want ik ben weer gewoon aan het werk en dus niet bij jouw om de hoek.
Denk dat de mat op maat is voor de C4P.
Omdat de GC4P iets langer is de map iets te kort.
In bezit van C4P Exclusive Gris Aluminium 2.0 automaat benzine.
215/50/r17” velgen type Scandola zomer.
205/55/r16” velgen type Dezent V winter.
- C5 X Shine Hybrid 225
Maar deze mat is juist zo gemaakt voor de twee extra stoelen op de derde rij. Deze kunnen uitgeklapt worden zonder de mat te hoeven verwijderen…
En als de stoelen vlak liggen kom je dat stukje tekort?
In bezit van C4P Exclusive Gris Aluminium 2.0 automaat benzine.
215/50/r17” velgen type Scandola zomer.
205/55/r16” velgen type Dezent V winter.
Ik heb in mijn GC4P dezelfde Citro rubber mat. Heb niet de indruk dat die veel te kort is: wanneer de stoelen op de 3e rij platliggen loopt de mat keurig van het begin van de vloerbedekking (vlak achter de bumper) tot aan de ‘bak’ tegen de middelste stoelrij (de voetenruimte voor de 3e zitrij dus).
Wel is het IMHO zo dat je nu op de foto ziet dat de ‘plankjes’ van rij 2 naar beneden geklapt zijn, om de voeternruimte voor rij 3 te overbruggen… En in dat geval loopt de mat inderdaad niet door tot aan de stoelen van rij 2. Maar dan mis je dus ook de opbergruimte direct achter rij 2. Of je moet steeds eerst de mat optillen en dan het plankje opklappen om deze ruimte te kunnen gebruiken.
Overigens: kweenie zeker, maar volgens mij kan ik die ‘plankjes’ helemaal niet vlakleggen als de stoelen in rij 2 rechtop staan: het scharnier zit IIRC bij mij halverwege de stoel. En als ik ze dan uitklap staan ze schuin naar beneden. Naja… zal straks ff kijken…
Van 17/11/07 tot 31/12/09: C4 Picasso 7pl, Diesel FAP 138 pk, Automaat,
Exclusive, Pack Techno, Navidrive,
Aluminium Grijs
Belgisch Kenteken
- C5 X Shine Hybrid 225
hear, hear.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, Casey.
Uitstekend matje dus, die originele….....
Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)