Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Psies.
Ik had bijvoorbeeld die berline voor mijn vrouw binnen 3 weken. (stond al in bestelling voor Citroën NL als voorraadauto)
robert_picasso schreef:delaspo schreef:Qua levertijd kun je het in nederland ook slim spelen. Alle dealers kunnen gebruik maken van de voorraad van citroen nederland. Ze kunnen zien wat er op voorraad staan en deze direct reserveren. Levertijd is dan ca 2 weken. Als je geluk hebt met je opties dan. Hoe meer je erop wilt, des te moeilijker het wordt. Voor de Ligne Business klanten is dat geen enkel probleem.
Vreemd, De mijne (C4GP LB zonder extra opties) is bij centrale inkoop via de Leasemaatschappij (Leaseplan) besteld op 10 januari maar ik moet toch echt tot de eerste week van april wachten. Dus LB geen probleem lijkt me wat voorbarig.
Tilanus heeft gelijk. Mijn auto is half januari besteld en staat sinds eind januari al bij de dealer. Netjes achter een hek. Heb de auto ook al even bekeken. Bij mij mag de auto alleen de eerste 5 werkdagen van de maand worden afgeleverd en begin februari was te kort dag. Nu dus nog een paar weekjes wachten.
Citroen Grand Picasso 1.6 HDi EB6V Ligne Business sinds 1 maart 2008

Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Ik dacht ook redelijk op tijd te zijn met bestellen en afgaande op de melding van de dealer dat het 10 tot 12 weken kon duren, en het contract van mijn huidige auto op 6 februari afliep, moest hij begin november besteld worden. Maar dat liep even anders.
Maar bij mij is de levering ook met 6 weken uitgesteld.
Ik rij dus nog even door met mijn Scenic.
Sparks schreef:Ik dacht ook redelijk op tijd te zijn met bestellen en afgaande op de melding van de dealer dat het 10 tot 12 weken kon duren, en het contract van mijn huidige auto op 6 februari afliep, moest hij begin november besteld worden. Maar dat liep even anders.
Maar bij mij is de levering ook met 6 weken uitgesteld.
Ik rij dus nog even door met mijn Scenic.
bedoel je hiermee dat de voorziene leverperiode week 15 met 6 weken is uitgesteld?
C4GP 2.0 HDIF Exclusive EB6V

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
balen zeg.
levertijd
Op 5 december heb ik een C4 1.4 coupé Image op gas besteld. Was in deze ongebruikelijke, maar wel erg mooie, kleur nergens op voorraad. (Rouge Aden, lekker strakke en sportieve kleur)
De levertijd zou 6 tot 8 weken zijn. Vandaag bijgesteld naar 10 tot 12 weken. Na aflevering bij de dealer moet ie nog naar de gasboer. Duurt dus nog wel even.
Jammer voor mij, maar ook voor de dealer. Nu verloopt de APK van mijn ingeruilde C5 en inmiddels is ie over de 150k, dat maakt de verkoopbaarheid van zo’n grote diesel ook niet makkeijker. De dealer zorgt overigens voor de APK.
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’
Hopelijk zit er een uitbreiding van het LB pakket of een mileusubsidie voordeel in de bijtelling / cat. waarde aan te komen voor je!
Tis het wachten wel waard
Is het ‘s avonds kouder dan buiten?

@longone: Oorspronkelijk was de indicatie levering week 9, maar deze is dus met 6 weken opgeschoven. De dealer zegt nu dat de indicatie (lees INDICATIE) nu week 15 is, al zal hij er alles aan doen om de levering te bespoedigen.

picasso77 schreef:ik zit nu dus al bijna 2 weken te wachten voor NIETS
Als kleine troost…... je bent niet de enige. Zie mijn ervaringen met mijn werkgever en de LM.
Da’s inderdaad niet zo mooi…
Citroen Grand Picasso 1.6 HDi EB6V Ligne Business sinds 1 maart 2008
@sparks: mijn wagen is bevestigd voor levering eind deze maand dus 15 weken.
C4GP 2.0 HDIF Exclusive EB6V
Mijn auto is op 28 augustus besteld (leasemij KBC), en verschillende malen is mij bevestigd dat deze 15 december geleverd zou worden. Op 14 november krijg ik bericht dat ‘ie over twee dagen klaar staat bij de dealer… Dus uiteindelijk maar een goeie 11 weken gewacht ipv 15…
Van 17/11/07 tot 31/12/09: C4 Picasso 7pl, Diesel FAP 138 pk, Automaat,
Exclusive, Pack Techno, Navidrive,
Aluminium Grijs
Belgisch Kenteken

Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Welkom op het forum, Jolly Sailor! (grappige naam zeg )
Het is niet echt leuk om zo te moeten beginnen aan je nieuwe gedaante als rijke hollander maar gezien de positieve reacties op dit forum, zal je het voorval snel vergeten wanneer je dame voor de deur staat
Re: levertijd
Jolly Sailor schreef:Hallo,
Ik heb me vanmorgen geregistreerd dus nieuw op dit forum.
Sinds ik eind nov. 2007 besloot ook een rijke hollander te worden en citroen te gaan rijden bezoek ik regelmatig als gast dit forum.
Voor mij staat in bestelling: C4P 5 pl 2.0 16V Ligne Bus. EB6V, kleur Nocciola. Access.: trekhaak afneembaar, koffermat en spatlappen set voor en achter. Moest rijklaar zijn voor 25-02-2008! (i.v.m. einde huidig lease contract en overgang naar andere LM). Besteld in week 51 2007.
Geen probleem volgens de dealer. Ik gister gaan informeren of afspraken worden nagekomen (25/02/08 komt in zicht). Wat er gebeurt joh! LM heeft foutje gemaakt bij bestelling: bij verkeerde dealer of zo, ik begrijp er geen snars van, maar levering is pas begin april. Dus na 8 weken wachten weer een week of 7 in de wacht. Op zich allemaal niet zo erg, ik heb nog steeds 4 wielen onder m’n gat, maar de sorus, ergenis en kosten die dit soort akkefietjes met zich meebrengt. En natuurlijk is niemand verantwoordelijk!! Maar wat een levertijd op dit moment betreft zijn de 8-10 weken die opgegeven worden wel reeel te noemen (als alles goed gaat) Ik heb nog wat vragen maar die zal ik onder de betreffende onderwerpen wel spuien.
Ik werd een arme hollander, maar ik kan nu wel ‘rijk’ rijden. (prive auto he)
Als de auto voor de deur staat ben je alle negatieve energie kwijt, trust me.
C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive besteld op 15 november. De auto is 17-03-2007 afgeleverd. kilometerstand is nu 230000 km. 30 mei 2013 ingeruild voor een mitsubishi outlander.
C1 1.0 ambiance sensotronic afgeleverd op 27-07-2007 (38000km)
voorzitter van
Re: levertijd
hkonin02 schreef:
Ik werd een arme hollander, maar ik kan nu wel ‘rijk’ rijden. (prive auto he)
![]()
Als de auto voor de deur staat ben je alle negatieve energie kwijt, trust me.
en welkom.
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto