3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Een Golf van Pech
martijn78
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 154

Gepost: 08 maart 2005 10:54 PM
  [ # 31 ]
metro2005 schreef:

het enige wat ik aan de zijkant van de weg zie zijn vw’s en bmw’s, renaults en opels (duh)
In alle jaren dat ik mijn rijbewijs heb heb 1 keer een citroen langs de kant vd weg gezien, een xsara waar de uitlaat onderuit gedonderd was Confused
ja daar doe je niks aan denk ik dan….

Hmmmmm.. dan ben je mij niet tegengekomen! Ik heb met m’n huidige BX zeker een paar keer langs de snelweg gestaan (als het mogelijk was bij een tankstation),waarvan 1 keer met een gescheurde LHM-hogedrukleiding. Crying or Very sad

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 09 maart 2005 04:00 AM
  [ # 32 ]

Volgens een ANWB mannetje zijn het de laatste tijd steeds vaker de nieuwere VW’s en Opels die pech hebben. En ja ik kom weleens een Franse auto met tegen met pech langs de kant van de weg, mijn broertje lach me dan altijd uit tot de draai om zijn oor begint te werken Twisted Evil

Mensen die beweren dat de Franse merken het meeste met pech langs de kant van de weg staan, die zeuren gewoon want er rijden ook een hoop Franse auto’s rond in NL. Zo ook een kennis van mij in Frankrijk, die een oude Golf rijd en beweert dat Duitse auto’s beter zijn omdat hij bijna nooit een Duitse auto met pech ziet, ja dom praten is ook een vak Rolling Eyes

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook