Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
@ Wassim: Al de opties die jij noemt,zijn in België wel verkrijgbaar,je moet maar eens een dealer raadplegen.
Niet alles word al vermeld.Natuurlijk,als je een navidrive hebt,is bluetooth niet mogelijk.electrisch verstelbare stoelen,zijn enkel verkrijgbaar met het leder pack. In het veiligheids pack,zitten er vooraan ook sensoren.
Neem je het pack"exclusive +” dan heb je meteen alles.
Blooper1963 schreef:.electrisch verstelbare stoelen,zijn enkel verkrijgbaar met het leder pack. :
sorry blooper, elect stoelen zijn std op de excl
in belgie
het lederpack is
Leder Pack - - O
Lederen zetelbekleding
Zitplaatsen vooraan verwarmd
Masserende bestuurderszetel + Concert pack
de belgische specs
http://www.rene.mycitroen.com/ronama/Bible_1cx7_nl.pdf
Totaal aantal Berichten: 176
Geregistreerd: 21-08-2007
- C4 (2004-heden) coupe 1.6 vtr+
Ik zag afgelopen zaterdag in Duitsland (Bocholt) al een nieuwe C5 rijden zonder reclame..?!
Ik heb hem hier nog niet eens bij de dealer gezien.. Iemand een idee hoe dit kan.. Overigens was ik zo onder de indruk dat ik niet eens weet of het wel een Duits kenteken was.. Dus misschien een Fransman? Anyhow, ook rijdend ziet het ding er perfect uit!
Ik zag afgelopen zaterdag in Duitsland (Bocholt) al een nieuwe C5 rijden zonder reclame..?!
In Duitsland zijn nieuwe C5’en aan het personeel uitgedeeld om te proberen (en natuurlijk interesse op te wekken bij het publiek).
In April staat ze bij de dealer! Dus dat zal er een staan om een stukje te rijden!
Review van de nieuwe C5. Helaas niet bij de beste 3 in zijn klasse…
http://www.channel4.com/4car/rt/citroen/c5/17179/2
Vroeger: ZX 1,8 Aura, Xantia 1.9 diesel, C2 VRT
Nu: C4 Grand picasso, 2.0 benzine EB6V, ligne ambiance, pack detection, pack luminosite en bluetooth.
Het weekblad L’Argus schrijft in zijn editie van vandaag donderdag dat de 2.0 HDI krachtig genoeg is voor de nieuwe C5, maar niet echt kan overtuigen omdat het hoge gewicht van de auto (1605 kg) hem parten speelt. Het comfort en de wegligging vinden ze echter meesterlijk. De geteste uitvoering is de 2.0 HDi Dynamique met “metalen” ophanging.
Om de “Dynamique” te situeren in het Franse gamma : de basisuitvoering is de Attraction, daarboven komt de Dynamique. Beide hebben een metalen ophanging. Dan heb je de Confort en ten slotte de Exclusive, die beiden Hydractive 3+ standaard meekrijgen.
Behalve een testverslag staan er ook nog foto’s in van enkele stijlstudies/maquettes van de nieuwe C5… (ik ga ze straks eens inscannen om te laten zien).
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
c5breakhdi schreef:
Om de “Dynamique” te situeren in het Franse gamma : de basisuitvoering is de Attraction, daarboven komt de Dynamique. Beide hebben een metalen ophanging. Dan heb je de Confort en ten slotte de Exclusive, die beiden Hydractive 3+ standaard meekrijgen.
Het Nederlandse gamma is exact hetzelfde (plus nog een Ligne Business)
Het is het Belgische gamma waarin gesnoeid is.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
eviltwin schreef:
Het is het Belgische gamma waarin gesnoeid is.
helaas wel, ik begrijp dit eigenlijk niet goed maarja ops:
Paar nieuwe foto’s:
[url]http://img135.imageshack.us/img135/7008/25hk0.th.jpg [/URL]
04 Officieel foto’s Citroen C5
[url]http://img135.imageshack.us/img135/5485/2718nd7.th.jpg [/URL]
[url]http://img155.imageshack.us/img155/669/08autoexpresset9.th.jpg [/URL]
Youtube movie’s
Youtube movie’s
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Intussen zijn de eerste tests al verschenen, en naar het schijnt is het comfort enorm goed. Net als de geluiddemping.
Ook de metalen ophanging werkte prima, blijkbaar zelfs iets zachter dan de Hydropneumatische ophanging, die iets harder was bij lage snelheden.
(bron: moniteur automobile)
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
geerts schreef:picassoke schreef:Intussen zijn de eerste tests al verschenen, en naar het schijnt is het comfort enorm goed. Net als de geluiddemping.
Ook de metalen ophanging werkte prima, blijkbaar zelfs iets zachter dan de Hydropneumatische ophanging, die iets harder was bij lage snelheden.
(bron: moniteur automobile)
Het zal toch klanten kosten,met name rug patienten
Die kunnen een Comfort of Exclusive kopen
Ze zijn niet gek bij ons merk
http://www.truveo.com/La-nouvelle-citroën-C5/id/3714648815
Heb niet alle pagina’s doorlopen, dus vergeef me als iemand het al mocht aangehaald hebben, maar hier nog een leuk testfilmpje met
de kleur ‘Vert Suroit’ waarin ik de mijne ga bestellen
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Intussen is de C5 ook al aan de crashtest onderworpen.
http://www.euroncap.com/tests/citroen_c5/312.aspx
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 694
Geregistreerd: 18-02-2006
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
picassoke schreef:Intussen is de C5 ook al aan de crashtest onderworpen.
Op de voetgangerveiligheid na ziet dat er goed uit.
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)