Is er misschien iemand die me kan vertellen wat de lengte (over het dak gemeten) is van het eendendak inclusief achterklep dus van begin balkje boven de voorruit tot einde klep onder het slotje. Dit i.v.m. een evt. ombouwproject van een ami. alvast bedankt.
niemand een rolmaat, of niemand een eend…..
Totaal aantal Berichten: 118
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV 2 CV 6 Club
er is wel iemand met een 2cv
de breedte is 97 cm
lengte dakje is 1.99 m
met koffer deksel is het 2.53 m
het is op de wagen gemeten
zou ik soms mogen weten wat de plannen zijn
Citroen 2cv az ‘61
Citroen 2cv6 special ‘88
Citroen bx 16 trs ‘84
Bedankt voor ,t opmeten 2 cvke, nu ik de maten heb kan ik kijken in hoeverre een standaard eendendakje ingepast kan worden op een ami 8 break, maar echter voor de slijptol erin gaat nog veel overdenken maar dat is wel wat makkelijker met wat maten in het achterhoofd als de plannen wat concreter worden zal ik hetzeker nogwel laten weten. Ik weet bv nu ook nog niet of een eendedakje wel mooi “trekt"als het wat rechter loopt enz. maar dat is een volgende stap.
beter koop je gewoon een eend en laat je je ami origineel
Ik vindt t zonde hoor!
heavy metal speed eend!
Een mooi roldakje weggewerkt(verzonken) voor de zomerdagen en een hardtop-shell(oude dak) er weer op in de winter lijkt mij wel aangenaam, origineel is het niet maar wel prettig in de zomer, zie het maar als een heeeeel groot schuifdakje. groet
verzonken wordt lastig hoor, als je een eendendakje gaat gebruiken. Het dakje zit namelijk om een soort “spoor” heen geklemd en ligt er dus eigenlijk overheen, maar misschien kun je een soort rails maken oid
En ach… ‘t blijft je eigen auto
heavy metal speed eend!