foto’s zal ik plaatsen als alle ramen klaar zijn en het geheel ook naar mijn zin is
GC4P ligne business, 1.6 HdI EB6V 2007, huidige km stand 160.000 km
Vanaf sept 09 een Skoda Superb.
Ervaring met Citroën was redelijk maar zeker nooit geen EB6V meer…....
Molenaar schreef:No problemo die folie. Zo wel dan zouden ze bijvoorbeeld alle Verso’s van de weg moeten halen met donkere raampjes… die zijn echt strak overigens
ops:
Nijlpaard schreef:Niet helemaal waar. Als de verso ze standaard heeft dan heeft deze een typegoedkeuring met die getinte ruiten.
Ik heb nu nog een Verso met getint glas en echt “het is perfect”.
Het is afhankelijk welk type je neemt. Standaard zit het er niet in.
Voor de goedkeuring maakt het bij de achterramen toch niet uit?
Ik vind het jammer dat het niet uitgevoerd is bij een picasso model.
Nu alleen dat achterste raampje en het achterraam.
In bezit van C4P Exclusive Gris Aluminium 2.0 automaat benzine.
215/50/r17” velgen type Scandola zomer.
205/55/r16” velgen type Dezent V winter.

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Die gelaagde en getinte ramen zitten toch in het Pack…......Hifi, of securité?

Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
tilanus schreef:Die gelaagde en getinte ramen zitten toch in het Pack…......Hifi, of securité?
Zitten bij het Pack Anti-Agression. Alleen icm alarm dus. De auto schijnt met gelaagde ramen ook (nog) stiller te zijn. Volgens de dealer is het pack alleen als optie op de Exclusive te krijgen, maar dat heb ik zelf niet nagekeken omdat ik het sowieso te duur vond. Ga net als Molenaar wel met een rolletje plastic aan de gang.
tilanus schreef:Die gelaagde en getinte ramen zitten toch in het Pack…......Hifi, of securité?
Dat weet ik.
Ik vind dat het in de exclusive uitvoering had moeten zitten.
Rolgordijn eruit en getint glas erin.
Ze doen veel te veel in packs.
wimZ schreef:Gisteren heb ik de ruit eruit gehaald, ongeveer 10 minuten werk,(per ruit) hierdoor kon ik m netjes beplakken.
Het terugplaatsen duurde iets langer, zeker omdat er “verse” folie op zat die ik niet wilde beschadigen.
Al met al een kwartiertje prutsen en alles zat er weer netjes in.
De binnenzijde van het portier is afgeschermd met een soort hard schuim, dit voorzichtig open gesneden en later met duktape weer gerepareerd.Ziet er strak uit, de rest van de ruiten doe ik later.
Overigens heb ik gekozen voor folie die niet geheel donker is, (35%)je kan nog wel naar binnen kijken.
wimZ, blijft die folie goed in de geleiding als je raam op en neer gaat.
Het zal zonden zijn als het stroopt of vast loopt.
Als je het een tijdje gebruik lezen we het wel.

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Beno schreef:tilanus schreef:Die gelaagde en getinte ramen zitten toch in het Pack…......Hifi, of securité?
Zitten bij het Pack Anti-Agression.
Die bedoel ik, inderdaad. (maar volgens mij ook gelaagde ruiten bij Pack Hifi)
wimZ schreef:folie die niet geheel donker is, (35%)je kan nog wel naar binnen kijken.
@WimZ: 35% heb ik ook! Doet t prima.
Overigens mijn vorige auto(Verso ) heb ik identieke folie geplakt en na tig keer op en neer geen probleem hoor
Zelfs de dealer zag het verschil met af fabroek niet
Is het ‘s avonds kouder dan buiten?

Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
tilanus schreef:Beno schreef:tilanus schreef:Die gelaagde en getinte ramen zitten toch in het Pack…......Hifi, of securité?
Zitten bij het Pack Anti-Agression.
Die bedoel ik, inderdaad. (maar volgens mij ook gelaagde ruiten bij Pack Hifi)
Bij Berline en Coupé zit het erbij wanneer men NaviDrive heeft of de JBL sound systeem alleen.
autoglass-clinic heeft de ruiten van mijn c4 picasso verdonkerd door er de donkerste folie aan te brengen. Het is prachtig gedaan, met een garantie van 3 jaar.
Ik weet niet hoe je hier een foto moet plaatsen, maar je kan het een beetje zien op de foto van mijn profiel.
groeten
Geo
netjes! wel heel erg donker…maar een strakke bak
maar evenals bij de handtekening valt over smaak niet te twisten

Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
Molenaar schreef:maar evenals bij de handtekening valt over smaak niet te twisten
Idd, ik moest meteen denken aan zo’n busje waarmee ze arrestatieteams vervoeren… Maar ziet er wel erg strak uit.
Geo° schreef:autoglass-clinic heeft de ruiten van mijn c4 picasso verdonkerd door er de donkerste folie aan te brengen. Het is prachtig gedaan, met een garantie van 3 jaar.
Ik weet niet hoe je hier een foto moet plaatsen, maar je kan het een beetje zien op de foto van mijn profiel.groeten
Geo
Ziet er mooi uit, voor mij iets te donker, maar wel mooi.
Mag ik vragen wat dit gekost heeft?
GC4P ligne business, 1.6 HdI EB6V 2007, huidige km stand 160.000 km
Vanaf sept 09 een Skoda Superb.
Ervaring met Citroën was redelijk maar zeker nooit geen EB6V meer…....
wimZ schreef:Geo° schreef:autoglass-clinic heeft de ruiten van mijn c4 picasso verdonkerd door er de donkerste folie aan te brengen. Het is prachtig gedaan, met een garantie van 3 jaar.
Ik weet niet hoe je hier een foto moet plaatsen, maar je kan het een beetje zien op de foto van mijn profiel.groeten
Geo
Ziet er mooi uit, voor mij iets te donker, maar wel mooi.
Mag ik vragen wat dit gekost heeft?
De prijs was ongeveer 370 euro, maar alle ruiten die eruit konden zijn verwijderd en dan is de folie gekleefd. Je kunt niet zien dat het geplakte folie is.
Ik heb de donkerste genomen, omdat ik met mijn française al eens op verlof ga en er in slaap
groeten
wimZ schreef:Gisteren heb ik de ruit eruit gehaald, ongeveer 10 minuten werk,(per ruit) hierdoor kon ik m netjes beplakken.
Het terugplaatsen duurde iets langer, zeker omdat er “verse” folie op zat die ik niet wilde beschadigen.
Al met al een kwartiertje prutsen en alles zat er weer netjes in.
De binnenzijde van het portier is afgeschermd met een soort hard schuim, dit voorzichtig open gesneden en later met duktape weer gerepareerd.Ziet er strak uit, de rest van de ruiten doe ik later.
Overigens heb ik gekozen voor folie die niet geheel donker is, (35%)je kan nog wel naar binnen kijken.
Wim,
Een tijdje terug heb je in het forum aangegeven dat je de 2 ruiten uit de achterste portieren hebt verwijderd voor de folie.
Ik zou het heel graag willen doen, ben best handig, maar zie even niet waar en hoe ik moet beginnen…
Kun je me een handje helpen door me in een aanvullend bericht ff bij te praten.
Ik heb inmiddels de kleine raampjes naast de beweegbare ruiten ook gedaan en wil nu graag het klusje afmaken, vandaar.
Bvd
Molenaar