Omdat ik mij ga orienteren op een c4 picasso wil ik weten of jullie goede ervaringen hebben met bepaalde dealers in de regio Den Bosch (en omstreken). Wat betreft service (aftersales) en mooie inruilprijzen
Op de verschillende sites staan of geen recensies of negatieve. Wat mij dan weer doet denken aan een klant met “wrokgevoelens”.
Dus als iemand een “objectieve” mening heeft? (waar tevreden over en waarover minder tevreden).
Ik hoop op wat input….
Groet.
C4 grand picasso Ambiance 1.8 Gris Aluminium, pack coffre, blue tooth, dakdragers, 17" velgen, Pack detection.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 20
- (Grand) C4 Picasso 2.0 EBV Ligne Business
Ik heb mijn C4 GP via Van Boxmeer in St Oedenrode.
Ik heb tot nu toe positieve ervaringen met zowel de C4GP als de dealer…
richard m schreef:Ik heb mijn C4 GP via Van Boxmeer in St Oedenrode.
Ik heb tot nu toe positieve ervaringen met zowel de C4GP als de dealer…
Dat is dan dubbel positief
Ik hou het in gedachten
Bedankt.
C4 grand picasso Ambiance 1.8 Gris Aluminium, pack coffre, blue tooth, dakdragers, 17" velgen, Pack detection.
Van Empel in berlicum. Dit is een subdealer, waar de service zeer hoog is.
Mijn auto overal gehad voor onderhoud en problemen, zelfs bij de importeur geweest. De importeur wist het ook niet op te lossen, kijk maar eens op topic “stuur trilt” bij de c4 afdeling. 5 keer de auto voor een periode van telkens 3 weken kwijt geweest.
Deze dealer wist het wel op te lossen dit uiteraard tot zeer grote teverdenheid van mijn kant.
m vr gr,
C4110hdi
bxgti16vmk1
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_2579.jpg)
Totaal aantal Berichten: 7816
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Heb je de dealerreviews op autoweek.nl al eens bekeken?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
daaristieweer,wiedurft schreef:Van Empel in berlicum. Dit is een subdealer, waar de service zeer hoog is.
Mijn auto overal gehad voor onderhoud en problemen, zelfs bij de importeur geweest. De importeur wist het ook niet op te lossen, kijk maar eens op topic “stuur trilt” bij de c4 afdeling. 5 keer de auto voor een periode van telkens 3 weken kwijt geweest.
Deze dealer wist het wel op te lossen dit uiteraard tot zeer grote teverdenheid van mijn kant.
m vr gr,
C4110hdi
bxgti16vmk1
4 jaar met mijn Xsara Picasso bij van Empel geweest, binnen de garantie viel het echt niet tegen, daarna 5 keer terug geweest voor een stroeve koppeling ( ze kregen het maar niet opgelost). Meneer van Empel niet altijd even aardig(dame van de receptie wel),zoonlief is monteur maar weet ook niet altijd waar ie het zoeken moet. Bij inruil van mijn auto voor mijn huidige GC4P Exclusive een schandalig laag inruilbedrag gekregen onder het smoesje dat alle Xsara Picasso’s nu ingeruild gingen worden tegen een GC4P en hij niet zat te wachten op een wagenpark vol met Xsara Picasso. Tot zover 4 jaar trouwe klant…..Ben op advies van een collega naar Aart Vos in Genderen geweest bij Heusden en die gaf meteen bijna 3000 euro meer. Zeer gemoedelijke sfeer daar (auto’s staan in een oude bloemenkas en de open haard is altijd aan) en de mensen zijn erg vriendelijk. Bij Van den Berg in Den Bosch moet je ook niet wezen, mijn auto heeft daar vorige week gestaan ivm defecte versnellingsbak, die dachten het even met een storinkje uitlezen en resetten het wel te verhelpen, helaas niet dus en ben zaterdag met mijn auto naar Genderen gegaan, daar kijken ze er wel vakkundig naar en heb ik nu een C4 coupe tot mijn beschikking gekregen voor zolang het mocht duren en geen moeilijk gedoe verder. Collega van me is met zijn C5 bij van den Berg in Den Bosch geweest en was zijn auto 3 weken kwijt, boordcomputer gaf melding dat de lambda sonde defect was maar ze hebben eerst van alles en nog wat vervangen voordat ze die sonde hadden vervangen, was wel 2000 euro lichter…
Zo te lezen zal het toch zelf “ervaren” worden. Ik ken alle genoemde dealers van naam. Ik zal binnenkort eens binnenlopen.
In ieder geval goede tips!
Bedankt.
Ik heb de reviews op autoweek gelezen. Net zoals de welkome ervaringen die ik nu lees, zie je dat ervaringen heel erg wisselend kunnen zijn. Toch wellicht afhankelijk van meerdere factoren hoe je benaderd wordt door de dealer.
picasso77 schreef:Ik heb 2 proefritten gemaakt en moet zeggen dat de proefrit bij Aart Vos (vriendelijk en netjes
) veel beter beviel dan de proefrit bij vd Berg (arrogant en niet volgens afspraken
) in Den Bosch. De auto is uiteindelijk in Eindhoven (door de LM) besteld, maar toch.
Mijn vader heeft overigens ook goede ervaringen bij van Empel
.
Was dit in Genderen, Waalwijk of Uden?
Jolly Sailor schreef:Emerpark Breda
:
Of Auto Maas Gorinchem (kan ik je helpen
)
Ga gewoon op je gevoel af…... Bij mijn weten lopen er overal wel mensen (verkopers) met wie je het wel of niet kan vinden.
patrickvdeurzen schreef:Jolly Sailor schreef:Emerpark Breda
:
Of Auto Maas Gorinchem
(kan ik je helpen
)
Ga gewoon op je gevoel af…... Bij mijn weten lopen er overal wel mensen (verkopers) met wie je het wel of niet kan vinden.
Ha,
“comfortabel zaken doen”
“beste citroen dealer van Nederland” 2002. Heb je daar ook aan bijgedragen?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een jonge 2e-hands. Met inruil van een relatief jonge auto (nissan almera Tino 2005).
Eventueel in combinatie met inruil van een ford Ka 4th edition tegen een iets grotere, veiligere auto.
Nog tips?
Groet,
Berry