Zo, gisteren achterscherm gespoten en vandaag de stootstrip er weer opgezet. Dit weekend wordt het volgens mij wel mooi weer, dus dan vervang ik de bumper en voorspatborden. Dan is de Visa optisch in ieder geval weer een stuk verbeterd sinds ik haar kocht!
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Maurice van Mourik schreef:Het wordt heel druk volgens Okke Groot.
Verder zijn hier zowat geen actieve visaclubleden…
En ik dan!
Maar ik was er niet. Toch wat ver, en ik heb geen rijdende Visas meer
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
zowat (bijwoord)
Betekenis: bijna
(ff copy-paste van de dikke van Dale)
De trouwe meeting-schare bestaat voor 70% uit harde kernkoppen…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
En wat wordt de volgende Visa - Meeting? Zien we elkaar op de Citromobile 2008 of eerder?
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Hallo, ik was er wel, en ben ook lichtelijk actief
Ik moet dit jaar waarschijnlijk *helaas* Citromobiel missen, omdat ik een week naar Taizé ga, en dan pas 4 mei weer terugkom ...
Waggelmeeting is wel leuk om af te spreken! De Visa is daar namelijk altijd ondervertegenwoordigd (een paar jaar terug was ik, niet eens met mijn eigen Visa, de ENIGE Visa op de Waggel).
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
In Sevenum heb ik nog met m’n visaatje over het behendigheidscircuit gecrossed en een prijs in de wacht gesleept.
Maar in de zomer is de eend wel erg verleidelijk ipv met de visa.
Maar tussen nu en citromobile is toch nog een visameeting
visapowerrr schreef:In Sevenum heb ik nog met m’n visaatje over het behendigheidscircuit gecrossed en een prijs in de wacht gesleept.
Klopt, daar was ik ook bij (de enige Waggel die ik ooit met mijn cabrio heb gedaan), maar das al 5 jaar geleden ofzo!
En er is inderdaad tussen nu en Citromobiel nog wel wat Visa te doen:
16 maart: eilandenrit
13 april: ALV
Meer info, uiteraard, op http://www.citroenvisaclub.nl
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio