ZO, Balen zeg… Sterkte ermee.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Snif..snif, leuk is dat mensen met een trekhaak voor je die opeens stoppen
Ja, dat is balen…. Wel genoeg afstand gehouden?
Weefje schreef:Snif..snif, leuk is dat mensen met een trekhaak voor je die opeens stoppen
Ja, dat is balen…. Wel genoeg afstand gehouden?
Ja, maar dit mocht niet baten. De weg was glad en de remmen waren niet al te best, zeg maar slecht (zouden vervangen worden volgende week). Ik gleed gewoon door, erbovenop.
Moet een harde klap zijn geweest
De ZX heeft best wel stevige bumpers, sterkte.
Dat is een knappe optater geweest zeg
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Auto voor je aansprakelijk proberen te stellen wegens onverwacht remmen ? Je mag zelfs niet zomaar remmen voor een klein dier (hond, kat) aangezien de matriële schade minder is wanneer je een kat platwalst dan wanneer je remt en er iemand bij je achterkant naar binnen komt.
Maar hoe dan ook, het is klote.
Schijt aan originaliteit.
Je mag zelfs niet zomaar remmen voor een klein dier (hond, kat) aangezien de matriële schade minder is wanneer je een kat platwalst dan wanneer je remt en er iemand bij je achterkant naar binnen komt.
Als mensen gewoon afstand houden, is de kans op ongelukken minimaal… Je kan dan ook gewoon op de rem voor een hond of kat. Maar nee, de massa randdebielen blijft gewoon lekker op twee meter achter zijn of haar voorganger.
Ik erger me elke keer weer kapot aan die malloten die bij 120 per uur 5 meter achter mij rijden…
zx kopen
MET trekhaak
zie: te koop
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
haal wat delen op de sloop en lap hem op… motorkappie, grilletje en bumper oh ja en 2 koplamp units… je kan soms al een slopertje vinden voor 100 euro.. de forum sloop zx was 75 euro.. en al is de kluer niet goed, kun je in elk geval rijden !
we weet zitten er ook nog wel knappe remblokken en schijven op die slopert.
er staan er zo al een paar op marktplaats.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Als ik het zo bekijk kom je denk ik met sloopdelen een aardig eindje… moeite van het strippen waard in elk geval om te kijken of er nog ergens iets belangrijks krom is, zo niet, wat Erik zegt, paar sloop onderdelen, en je bent weer onderweg.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Da’s klote.
Als je de auto wegdoet (ja, de aasgieren cirkelen al rond), ik heb wel belang bij de wieldoppen. Zo te zien zijn het dezelfde als die ik heb en ik mis er (alweer) eentje.
Ik heb je ook een PB’tje gestuurd.
Peugeot 404 cabriolet 1966
ZX 1.8i Furio Orga 5971, 258.116 km (verkocht)
Fiat Punto Evo 1.3 diesel 2010
Zien waar je geld naar toe gaat?
erik wijngaarden schreef:haal wat delen op de sloop en lap hem op… motorkappie, grilletje en bumper oh ja en 2 koplamp units… je kan soms al een slopertje vinden voor 100 euro.. de forum sloop zx was 75 euro.. en al is de kluer niet goed, kun je in elk geval rijden !
we weet zitten er ook nog wel knappe remblokken en schijven op die slopert.
er staan er zo al een paar op marktplaats.
“De forum sloop zx” , wat bedoel je hiermee?
Er moet sowieso veel aan gebeuren, nieuwe remschijven, hij lekt wat olie nog wat van die dingetjes.. dat is ook niet goedkoop en hij moet gekeurd worden over paar weekjes.. dus of het het allemaal nog waard is..ik heb echt geen verstand van hoe je aan een oude sloop zx komt oid. Any help would be welcome
Lelijke Eend schreef:Auto voor je aansprakelijk proberen te stellen wegens onverwacht remmen ? Je mag zelfs niet zomaar remmen voor een klein dier (hond, kat) aangezien de matriële schade minder is wanneer je een kat platwalst dan wanneer je remt en er iemand bij je achterkant naar binnen komt.
Maar hoe dan ook, het is klote.
Idd klote, dankje voor je tip maarja hij kon er ook niets aan doen eigenlijk als ik zijn verhaal hoorde.
Hmmm…dan ben jij dus de pineut omdat je er “te dicht op zat”? Of viel dat mee?
Lelijke schade trouwens
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Ik hoop voor je dat je verzekerd bent voor de schade.
Je APK is namelijk verlopen…..
Dan ben je niet vanzelfsprekend verzekerd!