Agressieve onder-lip heeft die BX Break wel….
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Agressieve onder-lip heeft die BX Break wel….
Das gewoon een voorbumperlipje, zie je op heel veel BX’en en het geeft naar mijn mening echt een heel mooi gezicht aan de voorkant van de BX type 2/3. Helaas hebben ze nooit ziets voor de BX type 1 gemaakt. Ja, op zich wel, maar die vind ik niet mooi….
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 16 x BX
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Re: ??
bx19gt schreef:M&M schreef:winnetou schreef:Gefeliciteerd Menno.
Hé wie heet er hier nog meer Menno ?? , aangezien bovenstaande stukje niet over mij gaat
Groet Menno.
Ik denk dat ie Arne bedoelt.
SORRY!! Ik bedoelde inderdaad Arne, had een beetje dubbel zicht toen ik aan het lezen was. Een beetje meer nachtrust zou me goed doen…. ops:
De afronding van het topic is dat de koppakking is geklapt vorige week. Helaas is de TGD nu voor mij te kostbaar om te repareren en gaan wij nu een nieuwe auto leasen. Hij is zojuist verkocht. Zucht. Het waren wel heerlijke kilometers.
Arne
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Da’s balen.
Maar is het alleen de koppakking of is er meer schade?
Anders is het toch nog wel te doen?
Maar ach, een nieuwe C5 break als leasebak is toch ook niet slecht?
Het is alleen de koppakking, maar dat kan ik niet zelf en als je het laat doen, dan kost het al snel 4-500 euro. Helaas is de auto dat economisch niet meer waard. Dus ik heb hem net verkocht voor 150 euro. Als ik hem had laten repareren, dan had ik dus eigenlijk minimaal 650 euro moeten krijgen en dat moet wel kunnen, maar er is best een risico. Daarnaast kreeg ik de aanbieding om te gaan leasen en met onze pasgeboren dochter vind ik zo’n nieuwe auto met plofzakken etc wel een veilig idee. Helaas vonden we de stoelen van de picasso niet zo prettig zitten, en is de C5 te duur. Dus we verhuizen binnen het psa concern en gaan waarschijnlijk een 307 SW leasen. Leuke auto, zit goed, rijdt lekker en tegen een hele goede prijs.
Arne
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Lijkt idd niet verkeerd, en bovendien heb je toch (volgens je profiel) nog steeds een BX GTI.
Vertrouw alleen niet teveel op je plofzakken, je dochter kan er lelijke verbrandingen aan overhouden.
Wouter-1 schreef:Vertrouw alleen niet teveel op je plofzakken, je dochter kan er lelijke verbrandingen aan overhouden.
Ik heb inderdaad de GTi nog. En ik was niet van plan om op de plofzakken te vertrouwen, want ik was eigenlijk van plan om ze ook weer opgevouwen in te leveren. Maar het is wel een prettig idee dat alles toch weer wat steviger en veiliger is uitgevoerd dan in de BX.
Arne
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Idd, en aangezien je nog steeds een BX hebt, zal ik je hier niet vermoeien met BX-moppen die je waarschijnlijk toch al kent
Veel plezier met de auto’s.
ghulst schreef:Het is alleen de koppakking, maar dat kan ik niet zelf en als je het laat doen, dan kost het al snel 4-500 euro. Helaas is de auto dat economisch niet meer waard. Dus ik heb hem net verkocht voor 150 euro. Als ik hem had laten repareren, dan had ik dus eigenlijk minimaal 650 euro moeten krijgen en dat moet wel kunnen, maar er is best een risico. Daarnaast kreeg ik de aanbieding om te gaan leasen en met onze pasgeboren dochter vind ik zo’n nieuwe auto met plofzakken etc wel een veilig idee. Helaas vonden we de stoelen van de picasso niet zo prettig zitten, en is de C5 te duur. Dus we verhuizen binnen het psa concern en gaan waarschijnlijk een 307 SW leasen. Leuke auto, zit goed, rijdt lekker en tegen een hele goede prijs.
Arne
Mosterd na de maaltijd (je hebt de 307 al?) maar was de C4 geen optie? Of moest je dan te lang wachten?
Gr
Marten
mpostma schreef:Mosterd na de maaltijd (je hebt de 307 al?) maar was de C4 geen optie? Of moest je dan te lang wachten?
Marten, dat heeft niets met wachten te maken. Maar met ruimte. De 307 SW is die ontaard grote station met mpv aspiraties. Dus met 3 stoelen in plaats van een achterbank etc. Wij hebben veel ruimte nodig aangezien we altijd veel spullen bij ons hebben en sinds we nu ook de kinderwagen mee moeten nemen, is dat zeker niet minder geworden. Zodoende. De C4 heeft die ruimte gewoon niet. Ik moet wel zeggen dat ik de C4 wel een hele mooie auto vind. Vooral de 3-deurs coupe. Ik heb er in gezeten en dat was allemaal prima. Ze hadden alleen nu al de Picasso vervanger in dezelfde stijl moeten lanceren. Dan had ik die direct gedaan. Want de huide picasso vinden wij niet zo mooi (vooral van achteren, het geheel heeft iets van een boon). En de nieuwe is helemaal in de C4 stijl, maar komt waarschijnlijk pas in 2007. En dat is net ietsje te laat…
Arne
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Helaas, het break tijdperk is over…
De TGD is vanochtend vertrokken naar het noorden. Dus als je in de buurt van Zeewolde woont, dan kun je hem daar vanaf vanmiddag tegen gaan komen.
Ik heb begrepen dat hij waarschijnlijk naar mensen gaat die een Alfa 33 hadden (da’s toevallig, die heb ik ook nog) en waar ineens de versnellingsbak en de koppeling het begaven. Ze hebben een andere auto nodig en nu wordt de TGD voor hen in orde gemaakt. Goed geregeld dus, hij blijft op de weg. Dat is dan wel weer leuk. Verder hebben we er heel veel fijne kilometers in gemaakt, maar wachten we nu vol spanning op onze nieuwe leaseauto…
Arne
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
ghulst schreef:Helaas, het break tijdperk is over…
Aii…jammer zeg.
Had het wel leuk gevonden als wij samen naar de meeting zouden gaan, met de TGD die ik vandaag heb gekocht :
Dat was inderdaad wel leuk geweest bram. Een mooie spoilerlip eronder aan de voorkant en ze zijn precies hetzelfde. Alleen ontbeerde mijn 91-er wel de extra luxe die die van jou wel heeft. Wel een nette auto hoor.
Arne
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Naar aanleiding van wat anders, zat ik dit draadje nog eens terug te lezen. Bedacht me ineens dat ik naderhand nooit meer wat van dat bedrijf uit Zeewolde heb gehoord en dat de auto een hele tijd geen nieuwe apk keuring meer had gehad. Dus, om te zien of ze hem toch niet hadden opgegeven, toch de rdw site er nog maar eens bij. En wat blijkt? Hij rijdt weer vrolijk rond.
Dat doet een mens toch weer goed.
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991