8 van de 25
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

STan’s 16v new pics @ p22
FmXXX-STanie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 354

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 20 februari 2008 04:00 PM
  [ # 107 ]
FmXXX-STanie schreef:

Rolling Eyes ?

Welk gedeelte snap je niet? Of wil je iets anders zeggen maar kan je de juiste woorden niet vinden?  Laughing

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 20 februari 2008 04:38 PM
  [ # 108 ]
patje74 schreef:

Wat is het verschil tussen een 16-ploffert spatscherm en een van een willekeurige T2/3 eigenlijk?

16 ploffert heeft spatbord verbreders die mooi aansluiten op de skirts Wink  (onder de sierstrip)

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 20 februari 2008 08:50 PM
  [ # 109 ]
FmXXX-STanie schreef:

maar de achterspatbord verbreders gaan er niet op !
die zijn echt oer lelijk..

Ik zou dit toch maar eens goed doorlezen Stan (vooral het dikgedrukte gedeelte):

McDean schreef:

Halllo stan,

Een Bx sport uitbouw op een type 3 Bx is een hoop werk! de voor en achterschermen moeten ingeslepen worden.  Besluit je alleeen voor te doen, dan zal het niet aansluiten op de side skirts, besluit je voor en achter te doen, dan moet je ook de achterbumper en side skirts van een Bx sport gebruiken.

Een musketier voorbumper is erg gaaf (zie rode 16V mk2 op marktplaats) maar een orginele mk2 voorbumper is het gewoon.

mijn mening: Houd de 16V mk2 eerst orgineel rijd er is een tijdje mee en pimp hem leuk op met leuke velgen, sport uitlaat etc….

Ben je er na een tijd op uit gekenen dan kan je altijd nog een sport uitbouw erop zetten Wink
Tenslotte kost een sport uitbouw ook weer geld Rolling Eyes

wil je je idee doorzetten, weet waar je aan begint:
http://www.mijnalbum.nl/Album=UXOVLLPK

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15827

- Ami 8 Club
Gepost: 20 februari 2008 09:17 PM
  [ # 110 ]

Stan, ik zou het heel zonde vinden als je dat echt gaat doen met jouw 16V.
Sportjes zijn al zeldzaam genoeg. Ik vind daarom ook dat Sport-onderdelen behoren aan de zeldzame Sport-eigenaren. Over 10 jaar zal men nog altijd op zoek zijn naar Sport-onderdelen en er dan achterkomen dat het allemaal op 1400’tjes en andere BX’jes is geplakt.  Rolling Eyes

Een rode 16V in uitmuntende staat is een van de mooiste BX die er zijn, mits ie nog gewoon op een 16V lijkt.

En oja, dit is gewoon mijn mening, dus die mag ik hier plaatsen.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 20 februari 2008 09:35 PM
  [ # 111 ]

Meest treurige is eigenlijk nog wel dat wanneer je een BX hebt (ook al is het een 16v) je ondanks pogingen met dvd spelers, navigatie, koelkasten e.d. je nog steeds in een BX rijdt en door zo’n beetje elke moderne 1.4 (die die DVD, koelkast en navi std. al hebben) volledig zoekgereden wordt…

Ik zou zeggen, hou die BX orgineel en pimp een golf Wink

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 20 februari 2008 09:42 PM
  [ # 112 ]
XBXG schreef:

Er is hier niemand geweest die heeft geschreven dat iemand hier zijn mening niet mocht schrijven. Er zijn enkel users die problemen hebben met de mening van enkele mods. Sommigen vinden zelfs dat het uit de hand gelopen is.

Kortom, met je persoonlijke mening is niets mis!

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 20 februari 2008 09:51 PM
  [ # 113 ]

Om nog even terug te komen op de 16v;
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook slechts 20 lentes jong, ook in het bezit geweest van een BX 16V en ook wilde plannen bedacht.

Maar je kan mij niet wijsmaken dat een verbouwde 16v mooier is als een orginele Sport.
Hou de auto lekker orgineel en in nieuwstaat. (dat alleen kost je al kapitalen)

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3180

Gepost: 20 februari 2008 09:51 PM
  [ # 114 ]

Hij heeft hem nog nie eens en nu al 8 pagina’s vol Shocked

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5488

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 20 februari 2008 10:04 PM
  [ # 115 ]

Ben eigenlijk nieuwsgierig naar de foto’s.

Kijk als de wagen erg verrot is , dan is het leuk om er iets appart te van maken.

Zie maar zo dit wordt dan weer een aparte Citroën waarvan na Mcdean nog een van komt!

Persoonlijk zou ik hem orginaal houden, maar deze topic ga ik toch wel mooi volgen. Ben nieuwsgierig wat de resultaat wordt van de Bx Gti 16V\sport.

Mzzll Gert Cool  Cool  Cool

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15827

- Ami 8 Club
Gepost: 20 februari 2008 10:05 PM
  [ # 116 ]
patje74 schreef:
XBXG schreef:

Er is hier niemand geweest die heeft geschreven dat iemand hier zijn mening niet mocht schrijven. Er zijn enkel users die problemen hebben met de mening van enkele mods. Sommigen vinden zelfs dat het uit de hand gelopen is.

Ik ben het overigens helemaal met de mods eens hoor, begrijp me niet verkeerd.
Ik rijd in mijn 15e BX, en ik weet dat het nu eenmaal een waardeloze auto is (qua geld!). Ook al rijd ik nu in een BX basis van 100 euro (zelfs was het een rode 16V in nieuwstaat), bij elke aanrijding is het hok direct economisch total loss. Als je dat niet doorhebt, moet je geen BX gaan rijden.

Echter, binnen BX-kringen zijn er wel BX’en die meer gewaardeerd worden dan anderen. Dat zijn nota bene de BX Sport en de BX 16V. Als je die 2 zeldzame modellen gaat kruizen, worden beide modellen alleen maar zeldzamer. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat over 10 jaar men het ontzettend zonde zal vinden wanneer er geen enkele leuke BX meer over is. Je zal dan maar een Sport hebben en nog onderdelen zoeken.  Confused

Juist over een jaartje of 10 zal een bijzonder mooie rode 16V echt zeldzaam zijn en dan zul je spijt hebben er ooit andere onderdelen op gezet te hebben.  Rolling Eyes

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 20 februari 2008 10:10 PM
  [ # 117 ]

Zit natuurlijk wel wat in;

Maar dubbele koplampen en Sport voorschermen zijn natuurlijk wel weer makelijk terug te bouwen naar origineel.  Very Happy

Maar ja;  DVD speler en dat die andere shit vind ik persoonlijk ook echt onzin Confused  En je moet er waarschijnlijk ook nog je dash voor verkloten

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5488

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 20 februari 2008 10:11 PM
  [ # 118 ]

Zet er een 2dehandse dash erin !!

Profiel  

niek1
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44

Gepost: 20 februari 2008 10:22 PM
  [ # 119 ]
XBXG schreef:
patje74 schreef:
XBXG schreef:

Ik ben het overigens helemaal met de mods eens hoor, begrijp me niet verkeerd.
Ik rijd in mijn 15e BX, en ik weet dat het nu eenmaal een waardeloze auto is (qua geld!). Ook al rijd ik nu in een BX basis van 100 euro (zelfs was het een rode 16V in nieuwstaat), bij elke aanrijding is het hok direct economisch total loss. Als je dat niet doorhebt, moet je geen BX gaan rijden.
  Rolling Eyes

Ik denk toch niet dat het helemaal zo werkt elke BX is geld waard mits deze onderhouden wordt en netjes hou.
Kijk maar eens in de nieuwe De Oldtimercatalogus wat een BX waard is.

Ik ben de rechter op de foto.

Profiel  

Bart1989
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3180

Gepost: 20 februari 2008 10:22 PM
  [ # 120 ]

@ Stannie, komen er ook witte wijzerplaten en van die zilveren platen op de opbergvakjes? en traanplaat onderin?

Profiel  

8 van de 25
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook