chip tuning
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 11 maart 2005 12:01 AM

zijn er leden hier met ervaring in de chip tune wereld?
ik zit er aan te denken om de renault bus te voorzien van een z.g. powerbox.
dit zou het volgende resultaat moeten hebben.
Traffic 2.5 dCI
orgineel:135 pk met powerbox: 163pk
orgineel:310 newtonmeter   met powerbox 370 newtonmeter
kosten 299 euro bij de firma http://www.dieseltuning.nl/

ik heb ze een mailtje gestuurd.. en terugehad

rood is diesel tuning groen is erik

Geachte heer Wijngaarden.

Met dank voor uw reaktie per e-mail. Ik zal uw vragen zo goed mogelijk trachten te beantwoorden.

erik: Goedenmiddag heren dieseltuning.

Ik heb zojuist een renault traffic 140 dci gekocht ( demo met 10.000km ) en ben geintresseerd in een module voor deze bus.

een paar vragen…

·      vervalt de fabrieks garantie als ik dit monteer?

Jawel, de fabrieksgarantie vervalt indien de tuning niet door Renault zelf is uitgevoerd. Zie onze website voor meer info omtrent aanvullende garantie-bepalingen

·      is het zo makkelijk te monteren/demonteren dat ik dat zelf kan doen ( ben redelijk technisch )

Jazeker, onze tuningssets zijn ontworpen om merkdealers “op afstand” van een tuningsset te kunnen voorzien, vandaar ons PLUGG-IT, DRIVE-IT-systeem   Eenvoudig tussen de raildruksensor klikken, starten …. En klaar!!

·      als ik het demonteer is het dan door de dealer te achterhalen dat er een module op heeft gezeten? dit i.v.m. de evt vervallen fabrieksgarantie.

Neen, er wordt niet in de bedrading geknipt of gesoldeerd, en eenmaal verwijderd laat ons systeem GEEN sporen na

·      indien het makkelijk te monteren is, sturen jullie de modules dan ook op? venrai is nogal uit de buurt voor me. of moet de auto b.v. persee op een rollenbank ?

Dat kan, wij rekenen hiervoor geen rembourskosten. U krijgt de tuningsset dan voor euro 299,- all-in, onder rembours, thuisgeleverd, voorzien van een duidelijke montage-handleiding.

Bijgaand treft u onze produktfolder aan, alwaar u verdere informatie en de produktfoto’s kunt herkennen. Voor verdere vragen kunt u ons gerust bellen, tel. 0478 – 516700

Met vriendelijke groet,

Essing Race-Development

Twan Kerstjens

ik vind hun site er nogal vaag uitzien, daarintegen heb ik wel al wat dingen gezien op internet waaruit blijkt dat dieseltuning van wanten weet. o.a. lange afstands racers met een diesel prepareren.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 11 maart 2005 12:41 AM
  [ # 1 ]

Valt dit niet onder electrisch ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 11 maart 2005 10:31 AM
  [ # 2 ]

Juist… Cheetahchip Smile daar ga ik binnekort ook heen…. Smile

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 12 maart 2005 09:16 PM
  [ # 3 ]

voor een chippie in je bix? zijn die dan niet meganisch meer Wink  Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook