Ik hoop het niet. Het moet nog wel een comfortabele auto blijven en er ook op lijken. Het moet niet gaan lijken op 1 of ander duits hok.
BasisBIX schreef:Zit natuurlijk wel wat in;
Maar dubbele koplampen en Sport voorschermen zijn natuurlijk wel weer makelijk terug te bouwen naar origineel.
Blijft staan hoe dat moet. De Sport voorverbreders sluiten niet aan op de 16v skirts, en de sport sideskirts ook weer niet op de achterverbreders van een 16v. Kortom, een mengelmix krijg je denk ik nooit mooi strak. Ook niet met 80 kg plamuur.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
en met die 80 kg plamuur word de auto weer zo traag van, geen optie
mssl schreef:Bart1989 schreef:en met die 80 kg plamuur word de auto weer zo traag van, geen optie
Tegen een paaltje zetten….daar wordt hij snel van
Dan kan je er wel 160 kilo van maken
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 662
- BX 19 TRD Automatic
- BX Deauville (Gesloopt)
- BX 19 TRD
nee joh, half kilootje plamuur en je ziet er haast niets meer van
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Heren, is het café dicht ofzo?
BasisBIX schreef:Zit natuurlijk wel wat in;
Maar dubbele koplampen en Sport voorschermen zijn natuurlijk wel weer makelijk terug te bouwen naar origineel.Maar ja; DVD speler en dat die andere shit vind ik persoonlijk ook echt onzin En je moet er waarschijnlijk ook nog je dash voor verkloten
precies.. ik ga gewoon die sport voor schermen spuiten en zo goed als pas maken met wat extra polyester aan de onderkant van het sport scherm..
dusja die kan ik er zo weer af pakken als ik wil en de orginale er op zetten..
enja die dvd speler en shiit..
die gaan allemaal zo gemonteerd worden dat je er niks van ziet..
dat er geen extra gaten in het dash komen.. of waar ook..
en wees maar niet bang ik verneuk mijn furio rode 16v ook echt niet jongen..
ik weet zelf ook wel wat ik voor die auto gegeven heb dusja dat ga ik niet zomaar verneuken !!
en misschien is mijn 16v dan niet zo als jullie hem willen hebben…
MAAR DAT IS NOU JUIST WAAR IK *(&^*^&$^*&$% AAN HEB…
JULLIE MENING…
MIJN AUTO…
dusja wat jullie ook zeggen ik doe het toch wel..
okee als ik het niet mooi en netjes passend krijg of het naar MIJN mening niet lijkt dan gaat het er gewoon weer af !..
ik ga niks onherstelbaars aan mijn machiene doen ofzo ??
en wees maar niet bang mijn auto word geen vogel verschrikker !!!
Later..
Simpele Ziel schreef:je nog steeds in een BX rijdt en door zo’n beetje elke moderne 1.4 (die die DVD, koelkast en navi std. al hebben) volledig zoekgereden wordt…
Een 1.4 die een BX 16v, ook de 148pk versie, zoekrijdt? Ik denk het niet…
FmXXX-STanie schreef:en wees maar niet bang ik verneuk mijn furio rode 16v ook echt niet jongen..
ik weet zelf ook wel wat ik voor die auto gegeven heb dusja dat ga ik niet zomaar verneuken !!en misschien is mijn 16v dan niet zo als jullie hem willen hebben…
MAAR DAT IS NOU JUIST WAAR IK *(&^*^&$^*&$% AAN HEB…
JULLIE MENING…
MIJN AUTO…
Dat klopt, maar hier op het forum zitten een hoop mensen zeg maar gerust 80-90% die de auto veel liever origineel zien. En tsjah, als je dat soort plannen dan hier plaatst dan kan je dit soort meningen verwachten. Het is niet persoonlijk bedoelt (hoop ik iig), men laat alleen weten dat ze het niks vinden.
Overigens denk ik dat je plannen misschien meer waardering krijgen op het forum van citrosport. Misschien zou je daar ook eens kunnen gaan kijken
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik denk toch niet dat het helemaal zo werkt elke BX is geld waard mits deze onderhouden wordt en netjes hou.
Kijk maar eens in de nieuwe De Oldtimercatalogus wat een BX waard is
Een normale BX kun je vreselijk goed onderhouden, hij wordt nog steeds niks waard. Je kunt wel denken dat ie iets waard is, maar dan word je teleurgesteld als je ‘m te koop zet.
En die oldtimercatalogus heeft waarschijnlijk weinig te maken met wat je voor een Bx krijgt bij verkoop…
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Bij schade kan ie dan weer wel op waarde gescaht worden.
Ik kreeg van de verzekering van de tegenpartij ruim 2000 euro voor de opgelopen schade aan mijn 16V, en dat was uiteindelijk niet eens zo’n heel erg spannende deuk.
Het blijven dan nog fietsprijzen maar als ik ga kijken naar het geraakte oppervlakte van mijn auto (ongeveer 10% van het totale oppervlakte) zou de auto dus uiteindelijk ruim 20.000 euro waard zijn, en nou niet aankomen met dat ik zo niet moet rekenen want dat doe ik lekker wel bovendien duurde het ongeluk ongeveer 1 seconde wat betekend dat ik met de schadecompensatie een uurloon heb gehad van ruim 7,6 miljoen euro!
kom nu nog maar eens aan met dat BXen niets waard zijn
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mechuccio schreef:kom nu nog maar eens aan met dat BXen niets waard zijn
Haha, ik zou niet eens meer durven!
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
FmXXX-STanie schreef:ik ben een saab 95 arrow gewent van mijn ouders..
Wat is een Saab 95 Arrow?
Een Saab 95 ken ik wel, dat is de stationcar-versie van de 96. Niet echt een snelheidsmonster….
Heb je een plaatje van de Saab 95 Arrow?
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Volgens mij hoort Arrow (Nog nooit van gehoord.. ) Aero te zijn..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik vind het prachtig dat je je eigen smaak er aan toeveogd!! dat doe ik ook met mijn BXen…
IK laat me maar verrassen op het eindresultaat
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!