Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Van Soest (= duurder?)?
Citroen!
Als dat bij een garage serieus zo weinig kost ga ik niet zelf staan kloten..
Eén van de leuke dingen van het hebben van een DS vind ik het sleutelen.
De dingen die ik zelf kan doen doe ik dan ook zelf. Als je rustig de tijd neemt
en goed kijkt, en hier op het forum leest hoe het moet, hoeft sleutelen echt geen ‘kloten’ te zijn. Trouwens, het rijden naar de garage v.v. en het wachten kost ook tijd en daar doe je geen ervaring mee op.
Rijden als een Godin in Nederland.
Totaal aantal Berichten: 1417
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
bartjes schreef:CLL Martin schreef:Ok, dank je wel!
Ben er volgens mij toen wel bij geweest toen Sanders dit deed, maarja, ze hebben als garage dan ook de beschikking over een brug. Ze hebben voor deze klus een zelf verlengde ringsleutel om van onderuit de vervanging te doen. Kosten was toen iets van 10 euro sensor en 10 euro uurloon of zo.
Wellicht een idee, misschien ook mogelijk (van bovenaf) om een dop uit een doppenset op de sensor te zetten en deze met een lange tang rond te draaien. Wellicht als ie een beetje los zit dat je met de hand erbij kunt en via de dop de rest los kunt krijgen zonder verder iets / veel te de-monteren.
Driverd rade mij hun ook al aan, Heb ze net ff gebeld, zaterdag morgen sta ik daar om 10 uur voor de deur
Totaal aantal Berichten: 1417
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
btw, wat voor merk olie raden jullie aan? Ik heb hier wel eea gevonden wat erin moet (20 W 50) maar is er nog een merk wat het erg goed doet?