DigiDaan schreef:Serge schreef:en wat die gehandicaptenparkeerplaats betreft maken ze het er ook een beetje zelf naar in mijn ogen; ik bedoel, die vakken staan altijd het dichst bij de voordeur en dat is nu net waar ik ook altijd graag wil staan, dus als ze die vakken nu eens wat verder achterin plaatsen, lost zich dat probleem vanzelf op.
Ze zijn ook zo attent geweest om die vakken wat breder te maken, zodat je miinder het risico loopt dat een willekeurige onverlaat de deur van zijn leaseduitser tegen jouw teerbeminde francaise zwaait, en er weer een vermogen aan ‘uitdeuken zonder spuiten’ uitgegeven moet worden..
Precies, dan moet ik met m’n schuiten 30x steken om me in zo’n vak te wurmen wat op een halve marathon-afstand van de voordeur ligt en die gehandicapten kloten zo dat 45karretje schuin overdwars ‘hun’ vak in en rossen zo de winkel binnen met hun rollator. Over onrecht gesproken!
Animal triste post coitum
DigiDaan schreef:Die 150 euro voor rechts passeren, is dat per gepasseerde auto? Ik reed laatst met 130 een rits van 10 linksplakkers over de rechterbaan voorbij ops: ops:
1500 euro afrekenen graag…....
overigens zijn de enige discutabele boetes in dit rijtje de APK boetes. Ik betaal al wegenbelasting en verzekering voor die wagens die ik heb staan, omdat ik geen eigen terrein heb om ze te parkeren. Een auto zonder motor krijg ik echter nooit APK goedgekeurd…........
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
graddus schreef:Waarom pik je deze er uit Autofan? Boete voor gehad? Dan is dat terecht! Of heb je een andere reden, je maakt me nieuwsgierig
Digidaan zei dat hij nog nooit een boete had gehad die in het rijtje stond , maar dat hij wel parkeerboetes en snelheidsboetes had gehad dit is naar mijn idee een parkeerboete….
Ik heb nog nooit een boete gehad. En al helemaal niet met rijden, laat staan dat ik al een rijbewijs heb… Ik heb vandaag pas mijn theorie gehaald met 2 foutjes
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Haha ok dan.
Simpele Ziel schreef:Waarom is linkskleven op de snelweg minder prijzig dan linkskkleven binnen de bebouwde kom?
Ik vind het allebei rete-irritant…
Is dat verboden in Nederland? Hier mag je binnen de bebouwde kom de rijstrook kiezen die het best bij je past, al is enige nuance op zijn plaats .
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
pffff… had er net ook weer een in de bus 31 km te hard, 120 euro..
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl