Hoi
We hebben de auto besteld in januari tijdens de maand van het autosalon, nu zie ik dat in februari de auto evenveel kost.
SALONPRIJZEN zijn er dus niet meer… ???
Dus onze garage heeft geen extra korting gegeven.
We zijn nog steeds op de auto aan het wachten.
Kan je dit voorleggen aan de garage en zouden ze dan nog iets van de prijs kunnen afdoen?
OF bv. een afneembare trekhaak op monteren ...
Iemand zoiets al eens meegemaakt?
Ik vind het vreemd… waarvoor dan alle reclames van het autosalon…!!!
Bedankt!
ik ben bang dat je hie rniets tegen kunt doen. Hij heeft een prijs genoemt en jij bent er blijkbaar mee akkoord gegaan.
Wat is je argument… ? Dat je dacht dat het later duurder zou worden? Heb je dat gevraagd? of gedacht…
aannames kosten bijna altijd geld…
2 keer korting
Volgens de garage hebben we
korting ontvangen van het autosalon en korting van de garage zelf…
en als we nu zouden kopen, ontvangen we de wagen voor de februari prijs aan dezelfde prijs als we in totaal hebben moeten betalen, zonder de garagekorting.
Dus met de garagekorting is dit in deze maand beterkoop.
Dit vind ik niet juist!
Maar ik denk ook dat we er niet veel aan kunnen veranderen…
Veel dealers verlengen in de maand februari de saloncondities….
Waarschijnlijk is dat hier ook het geval.
Greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
Totaal aantal Berichten: 339
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
Ik heb de proef op de som gedaan op gebied van prijzen van Citroen & Peugeot,bij mijn weten geeft in belgie geen enkele garage korting uit hun broekzak,de prijzen van een wagen is in elke garage krak hetzelfde!Het enige wat je volgens mij nog kunt krijgen in een garage is een gratis trekhaak o.d.Ik bezit 2 Citroens en heb 10 garages gedaan=10 X dezelfde prijs.
samenwerken
Deze garages werken allemaal samen… 1 grote garage en de kleine garages zijn idem aan de grote want deze zijn voor een deel bezit van de grote.
Dus maar niet gaan klagen over de prijs zeker… of voor eventueel een trekhaak erbij…
Ik heb van januari 29 euro korting ten opzichte van deze maand… terwijl de verkoper deed alsof we een mega korting bereikt hadden.