Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Goed, beetje vreemd dit.. toen ik zonet in een topic de BX Leader van Wouter zag staan, scheerden er diverse flashbacks door mijn koppie.
Ik heb één van de laatste nachten gedroomt over de Leader ops:
Zag de Leader staan, en op een gegeven moment komen er een paar lui aan die de achterkant vernielen door erop te schoppen en slaan?!
Ik begon uiteraard te flippen…
Meer kan ik me trouwens ook niet herrinneren, maar goed… mijn Citroën liefde gaat diep, maar volgens mij is dit de eerste keer dat ik over een Citroën droom (of bewust onthouden heb)
Nog meer Citrofielen die iets dergelijks meegemaakt hebben? ops:
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
M&M schreef:
kijk voor dit soort reacties was ik al bang
Ik droom dagelijks, alleen dan wel als ik in de BX zit
WYD schreef:Ik droom dagelijks, alleen dan wel als ik in de BX zit
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Re: Citroën dromen?
Flapdrol schreef:Goed, beetje vreemd dit.. toen ik zonet in een topic de BX Leader van Wouter zag staan, scheerden er diverse flashbacks door mijn koppie.
Ik heb één van de laatste nachten gedroomt over de Leader ops:
........
Nog meer Citrofielen die iets dergelijks meegemaakt hebben? ops:
Nou….WEL dat ze tegen je gaan *PRATEN*
(dat verhaal moet hier nog ergens aanwezig zijn….van m’n blauwe tzd-turbo…..waar ik opeens met de Xantia-TD naast kwam staan)
Vraag maar aan Menno
idd bram:
ergens halverwege de eerste blz van dit topicje:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=1126
ik had af en toe nachtmerries over mijn bx maar verder droom ik niet zo vaak over citroën… alhoewel er de laatste tijd wel vaak een xantia in mijn dromen voorkomt helaas is dat weg als ik uit het raam staar, dan zie ik helaas mijn zxie weer staan met de ijzeren veren
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Nou wat ik nu weer mee maak…: ik heb vannacht gedroomd….ja joh? ja dat zeg ik toch…maargoed, wat ik me er nog van kan herrineren is dat ik een jaar of 22/23 was, ik een vrijstaandhuisje had met een donker dak. zo’n huisje waarbij je eerst met de trap omhoog moet(nee geen flat ) om op je bordeel, ownee, bordes te komen.
Het staat in de middle of nowhere en er ligt overal sneeuw..
Langs mijn huisje(op een meter of 15, waarom dat weet ik niet) staat een zilvergrijs/blauwachtige c5 break (oud model).
en dan: omdat er erg veel sneeuw ligt besluit ik om een andere auto erbij te kopen met vierwielaandrijving. Het moment daarop heb ik een zwarte audi s4 avant gekocht. hij kostte iets van €130.000,- en dan nu het vreemde aan de droom…ik had niet eens moeite om het geld uit te geven. en dat terwijl ik in RL over alles 3 keer nadenk…niet omdat ik het niet kan betalen maar meer omdat ik het onzin vind om geld uit te geven
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI