Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
berlingocat schreef:Zet dan 1st ff een foto van zoon ding op dit topic
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
dat is eer trés grande volume denk ik
btw ik heb vandaag 2 gewone grand volumes gespot op de a9
berlingocat schreef:Zet dan 1st ff een foto van zoon ding op dit topic
(wat heb jij toch een gave avatar )
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
juist!! zo’n ding als die Robb geplaatst heeft heb ik ook, exact dezelfde.
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Hier in amsterdam rijden er veel, ik ken iig sowieso al drie mensen die er een hebben en ik weet ook een aantal te staan C Troostplein, TenKatemarkt. Er rijdt er ook een rond met ronde achterlichtjes, soort ombouwsel 4tl achtig ding. Ik weet niet of ik het echt mooi vind, maar ik kwam hem hier in de pijp tegen en later nog eens in ijmuiden middenhavenweg. Jaar geleden zzag ik ook een c15 (geen gv) sport bij de bouwmaat. Met ronde koplampen enzo, die vond ik heel tof. En tenslotte(rennen!): ik heb ongeveer een half jaar geleden op De Liede een rode c15 gv uit 94 gespot. hij stond achter allemaal andere troep, en ik vroeg of ie nog goed liep. Die man heeft hm gestart, liep in een keer, blok mooi droog en liep erg netjes. Ik mocht hem meenemen voor 1000,- incl nw apk. Had ik helaas niet op zak
Ever felt the tork of a hemi? ever seen the face of the lord? Jesus built my hotrod…...
Ik zag vandaag een witte GV staan in eindhoven: VR-72-**
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zo’n tissier achtige C15 is toch wel heeeeel erg gaaf. Maar zullen wel 2 starre assen zijn, dat vreet bandjes….
Test
ik heb voor een Grand-Volume rijder nog een zijdeurtje en
een (dus verlengde) uitlaat in goede staat te koop.
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
heb de GV juli 2006 bij ex achtergelaten en koop ‘m komende week weer terug.
grappig om weer in eigen oude autootje te rijden
wil t.z.t. een HP grijs kenteken, het liefst een XM.
en dit is een oude bekende die prima dienst kan doen als tussendoor autootje. kan hopelijk zo goedkoop rijden dat ik effe kan sparen voor een goede HP-er
zal binnenkort hier weer wat gaan neuzen
grts, Hugo
heerlijk om weer in de GV rond te rijden;
alles past erin, afgelopen weekend met z’n tweetjes wild gekampeerd in het bos, schuurtje verhuisd…
wat een ruimte.
dat zal ik wel missen als er (ooit) een XM Service komt…
Totaal aantal Berichten: 150
- C15 1.8 Diesel
- Berlingo 1.6 benzine
hugo schreef:ik heb voor een Grand-Volume rijder nog een zijdeurtje en
een (dus verlengde) uitlaat in goede staat te koop.
Kan je zo’n deur eenvoudig plaatsen in een standaard C15?
Heb de mijne omgebouwd naar familiale, nu lijkt mij zo’n zijdeur een uitkomst.
C-15D & Berlingo
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Ik heb ook een GV, oorspronkelijk van Crawford (met mega-alu-imperiaal). Hij is nu in restauratie. Wat kunnen die dingen roesten zeg…
Gelukkig heb ik nog een voorraadje plaatstaal en een lastoestel.
Van de week heb ik nog een gewone C15 gekocht, daar ga ik een aanhanger van maken .
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
C15GrandVolume schreef:Van de week heb ik nog een gewone C15 gekocht, daar ga ik een aanhanger van maken .
Graag fotos van het sloop/ombouwproces en het eindresultaat, ik ben heel erg benieuwd! Dat wil ik ook wel!!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 150
- C15 1.8 Diesel
- Berlingo 1.6 benzine
Graag fotos van het sloop/ombouwproces en het eindresultaat, ik ben heel erg benieuwd! Dat wil ik ook wel!!
Dat wil ik ook wel graag zien.
Kom maar op met de foto’s.
C-15D & Berlingo
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Ik zal te zijner tijd wel een paar plaatjes posten.
Heb eerst nog wel werk zat met de ‘trekker’.