Ik heb mijn Xsara Coupe HDI uit 2001 verkocht aan een vriend van me en deze vriend wilde zijn ZX 1.6 Avoriaz uit 96 met 89.000 km er wel op inruilen. Dat kwam mij goed uit omdat ik een stuk minder rij tegenwoordig en het me dan gewoon teveel geld kostte om in de Xsara te blijven rijden.
De ZX had wel wat voorschade dus er viel nog wel wat te klussen. Met behulp van 2 vrienden gaat dit de goede kant op.
Ik heb er inmiddels een al een andere voorbumper opgezet van de sloop. Deze was niet de goede kleur, dus gespoten in de goede kleur. Ik ben nog op zoek naar de strips voor de bumper, deze kosten bij de dealert 56 euro p/st!!
Ook zitten er ” nieuwe” koplampen op. Deze zitten nog niet goed omdat het ophangpunt aan de Grille kant niet meer goed is. Deze staat in bestelling bij de dealer.
Verder heb ik bougies vervangen, m’n radio erin gezet, composetje geplaatst, slot gerepareerd en voor de oude velgen van m’n xsara erop gezet omdat die banden kaal waren.
Ik zal hier de vorderingen een beetje proberen bij te houden.
Leuk! Ik moet zeggen dat de latere zx-en met metallic lak er toch wel heel netjes uitzien, zeker met die Xsara velgjes.