er is een heuse 2cv goodies dief actief in emmen en omstreken
mijn auto is vanavond van zijn voorbumper ontdaan en mijn achterlichtkapjes waren weg..
een vriend van mij mist zijn beide voorschermen ineens op een avond.. + luchtfilter en accu…
ik weet niet of er nog meer geduperden zijn maar meld het bij de politie zodat ze er wat aan kunnen doen !!!
hierbij roep ik iedereen op rondom de plaats emmen even een oogje int zijl te houden en de 2cv’s hier in stand te houden..
MvGr STan
.........
.wellicht heeft dat iets te maken met de documantaire die nu in de winkels licht???
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik mag het hopen, maar een leuke grap is anders.
Zulke grappenmakers moet je publiekelijk afrossen met een aandrijfas,dan weten ze wel van dat spul voortaan af te blijven
Gaat er in Nieuw-Weerdinge weer iemand voor zichzelf beginnen?
Citroënloos
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara 1.6i coupe automaat
dief
Dit moet toch haast wel een grap zijn! Welke 2cv bezitter gaat er nu van een andere auto lopen jatten? Kan me het niet voorstellen. Maar goed, er lopen vreemde schepsels rond.
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Hmmm, leg wat losse onderdelen neer en plaats een camera en wacht’m op. Misschien heb je beet!
Dit is geen humor meer
See, buy, fly C5 V6
Dit is echt geen grap meer .
Hopelijk vinden ze de dader(s) snel, en kan je alles recupereren.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
was vanmiddag bij garage pasman te gramsbergen en die had een klant met de daar gekochte gerestaureerde 2cv charleston die ontdaan was van de knipperlichten, metalen chrome koplampen en de 4 wieldoppen.. ophangen moet je zulke lui en dan te bedenken dat die persoon wel eens onder een van de citrofielen hier in nederland kan zitten
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
houd de dief!
Dat bedoelde ik dus ook Roy! Een 2cv is geen auto meer die je als 18 jarige als eerste autootje koopt zoals wij vroeger deden.(daarmee wil ik niet zeggen dat we toen onderdelen stalen) Daarom denk ik ook echt dat het een vandalismetje is, en anders valt me ook smerig tegen!
men moet gewoon met hun poten van ander man zijn spullen afblijven ,is toch precies hetzelfde dat er ieder jaar wel wat bij iemand op de citromobile wordt gejat of gesloopt, moet ze niet tegen komen..
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
houd de dief!
Gelukkig heb ik geen persoonlijke ervaring maar heb het al meerdere malen gelezen. Ga nu in Mei ook weer naar Utrecht en hoop niet dat er iets van mijn pas aangeschafte activa word gehaald. (geldt trouwens voor alle Cit’s die op de parking staan!)
en ja hoor !!! nu miste er vandaag een koplamp !!!
grrr dit is echt niet leuk..
als ik er achterkom wie dit deed sloop ik zijn auto !! TERWIJL IK HEM DWING TE KIJKEN !!
nu heb ik er voor nood maar van die ronde glim lampen van 1 van mijn vaders colecie eenden op gedaan..
maarja ik wil geen ronde glim lampen ik wil mijn eigen lampen !!
ALS iemand op internet een 4 kante blauwe koplamp tegen komt.. laat het even weten.. i’m pissed off..
er stont vandaag volgensmij ook iemand naar mijn ronde koplampen te kijken…
net alsof diegene ze wou hebben..
ik denk dat ik mijn eend er maar eens erg verlaten bij moet laten staan ergens op een parkeer plaats in emmen en zelf op een sprint afstandje moet gaan staan met een breekijzer !!
ben morgen dus al voor de 2e x bij de politie om aangifte te doen in 7 dagen tijd voor vernieling van mijn auto…
ik zelf denk dat het hier niet om iemand gaat die die dingen zelf gaat gebruiken.. dan moet je wel erg dom zijn..
maar ik denk dat diegene dit gaat verkopen..
maarja dat is aan de politie om dit uit te zoeken..
Re: .........
Jf schreef:.wellicht heeft dat iets te maken met de documantaire die nu in de winkels licht???
welke bedoelt je ??