Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Hallo allemaal,
Ik kwam dit KLIK tegen op Marktplaats. Het ziet er wel netjes uit met dat zwarte leer, zou goed staan in mijn Chic. En het is een stuk goedkoper dan een orginele armleuning. Maar ik ben benieuwd of iemand er misschien ervaring mee heeft en mij kan vertellen of het echt past. Of dat ik de eerste ben die dit ziet en het maar even mag gaan uitproberen
Ben benieuwd!
Groetjes, Rik.
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara 1.6i coupe automaat
armsteun
Heb er geen ervaring mee, maar voor dat geld kun je nog eens risico lopen. Alhoewel ik betwijfel of het echt leer is. Maakt nog niks uit, een armsteun is wel erg lekker!
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
Als ik die plaatjes zo bekijk lijkt het mij dat het niet gaat passen, maar zeker weten doe ik het niet. Is wel handig om je bevindingen hier te melden als je de armsteun gekocht hebt
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Die heb ik een tijdje in de tri gehad, en je kunt hem helemaal afstellen naar smaak, uiteindelijk heb ik hem weggegeven aan Raoul(mssl) geloof ik toen ik de 16V kocht. Maar ik heb altijd veel lol van deze armsteun gehad. Hij past ook mooi over de middenconsole heen, het enige nadeel is dat ie niet naar achteren te klappen is dus dat bakje in de console en de knopjes voor de achterruiten zijn minder makkelijk te bereiken. Verder zit het prima hoor!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
mssl schreef:Mechuccio schreef:Die heb ik een tijdje in de tri gehad, en je kunt hem helemaal afstellen naar smaak, uiteindelijk heb ik hem weggegeven aan Raoul(mssl) geloof ik toen ik de 16V kocht. Maar ik heb altijd veel lol van deze armsteun gehad. Hij past ook mooi over de middenconsole heen, het enige nadeel is dat ie niet naar achteren te klappen is dus dat bakje in de console en de knopjes voor de achterruiten zijn minder makkelijk te bereiken. Verder zit het prima hoor!
Ik heb jouw middenarmsteun nooit gekregen hoor Tonie
Opgegaan in rook…........
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
waarschijnlijk moest er nog iets ingeleverd worden voordat hij die armsteun kreeg?
Ik heb een vergelijkbare.
Enige nadeel; de passagier krijgt z’n gordel moeilijker los en vast omdat ie wat breed is, en dat ding waar de gordel in gaat komt wat in de verdrukking
.
Maar verder is het wel fijn, en is het bakje in de armsteun een mooie afvalbak (offtopic, waarom zit er nooit standaard een ruime afvalbak in ‘n auto)
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
handig een armsteun! ik heb ook een vergelijkbare maar zoals genoemd! de gordel dinges zijn…...
En de kwaliteit is flut
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Oke gaaf, klinkt goed allemaal. Dan zal ik binnenkort eens bestellen, en dan zal ik hier nog wel een fotootje posten van het resultaat
Groetjes, Rik.
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Zo, armsteun is binnen, hij staat al netjes op zn plek en ondanks dat de kwaliteit inderdaad flut is doetie wat ie moet doen wel prima… namelijk armsteunen
En zoals het in een Chic hoort staat het nog best Chic ook… zie ook het PLAATJE
Groetjes, Rik.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Staat er goed in inderdaad!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
RikvdS schreef:Zo, armsteun is binnen, hij staat al netjes op zn plek en ondanks dat de kwaliteit inderdaad flut is doetie wat ie moet doen wel prima… namelijk armsteunen
En zoals het in een Chic hoort staat het nog best Chic ook… zie ook het PLAATJEGroetjes, Rik.
Dat ziet er goed uit. Past mooi bij het interieur.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
staat zeker netjes!
Gelijk maar 1 besteld
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
wel moet ik er ff bij zeggen dat de montage een beetje improvisatie nodig heeft
moet em zelf nog ff goed vast zetten door middel van bijgeleverde ‘riempjes’
Maar het is niet lastig… kind kan de was doen
Het ziet er idd wel degelijk uit!
Ik ga er ook 1 bestellen, heb lang genoeg zitten wachten op een originele…
—> Just can’t get enough of the "Magic Carpet" ride <—
hmm die kerel reageert niet echt snel op zn mail, andere al wel reactie?
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)